مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

برج قوچ از 1 فروردین ماه تا 31 فروردین ماه ؛ انواع سوتین پوشش کامل Full Coverage Bra

به عنوان یک برج قوچ ، یک نشانه آتش ، شما همه چیز را می خواهید و حاضرید برای آن بجنگید. این مدل سوتین تمام نگهداری و پوشش مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روی چیزهای مهم‌تر مانند مبارزه برای آنچه درست است ، تمرکز کنید. سوتین پوشش کامل دارای کاپ فوق‌العاده نرم و سبک است تا اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل به شما بدهد.

برج گاو نر از 1 اردیبهشت ماه تا 31 اردیبهشت ماه ؛ انواع سوتین برالت نیم تنه فنردار توری Lace bustier Wired Bralette

اشما توسط زهره ، سیاره عشق و زیبایی اداره می شوید. این مدل سوتین بیانگر عشق شما به چیزهای زیباتر در زندگی است! مهمتر از همه ، این سوتین برالت فوق العاده راحت بوده و ظاهر خوبی به پیراهن های شیک شما می دهد. از خودتان با این مدل سوتین نیم تنه زیبا از مزون ایکس با برش های زیبای توری پذیرایی کنید.

برج دوپیکر از 1 خرداد ماه تا 31 خرداد ماه ؛ انواع سوتین پوش آپ چند طرفه Multi-Way Strappy Push-up Bra 

متولدین برج دوپیکر به دوگانگی و تطبیق پذیری خود معروف هستند. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم این سوتین پوش آپ دو طرفه با روح شما صحبت می کند! دارای کاپ سوتین فوم نرم ، فنر سوتین نگهدارنده و مهمتر از همه ، دارای بند های جلویی است که می توانند به دو روش مختلف پوشیده شوند. این مدل سوتین مانند شما خودجوش است. به علاوه سینه را به زیبایی لیفت می کند.

برج خرچنگ از 1 تیر ماه تا 31 تیر ماه ؛ انواع سوتین برالت بی سیم توری Lace Wireless Bralette

متولدین برج خرچنگ توسط ماه اداره می شوند و شما را به طور ذاتی هم از نظر احساسی و هم از نظر جسمی ، حساس می کند. این سوتین برالت زیبا از پنبه نرم و کشسان برای راحتی کامل ساخته شده است. این مدل سوتین راحتی طوری طراحی شده است که با سایز شما سازگار باشد!

برج شیر از 1 مرداد ماه تا 31 مرداد ماه ؛ انواع سوتین برالت فنردار پایه بلند توری Longline Lace wired Bralette

به عنوان یک متولد برج شیر ، شما به خاطر جسارت و اعتماد به نفس خود معروف هستید ؛ حتی اگر آن را در خودتان نمی بینید. ما فکر می کنیم این سوتین فنردار برای شما کاملا مناسب است زیرا مظهر جسارت است. یقه پلانج حال و هوای شادابی به این سوتین می بخشد ، به علاوه برای لباس های یقه هفتی شما عالی است.

برج خوشه 1 شهریور ماه تا 1 مهر ماه ؛ انواع سوتین بدون فنر گنی Posture Corrector Wireless Bra

شما حمایتگر گروه خود هستید ، اما خودتان نیز به حمایت نیاز دارید! ما فکر می‌کنیم این سوتین بدون فنر کلاسیک پرفروش با طبیعت زمینی شما صحبت می‌کند. به‌علاوه به شما کمک می‌کند صاف بنشینید و به اهداف متعدد خود دست پیدا کنید. این مدل سوتین دارای پوشش کامل برای پشتیبانی فوق العاده است.

برج ترازو از 2 مهر ماه تا 1 آبان ماه ؛ انواع سوتین پوش آپ بدون بند Strapless Push-up Bra

به عنوان یک نشانه هوا ، شما یک تقویم اجتماعی شلوغ نگه می دارید. به همین دلیل است که شما به یک سوتین نیاز دارید که با هر لباسی هماهنگ باشد! این مدل سوتین دکلته قابل تبدیل ، مانند شما همه کاره است. دارای بندهای چند طرفه و قابل جدا شدن است تا بتوانید آن را با هر پیراهنی بپوشید. همچنین دارای کاپ پوش آپ و فنر است تا ظاهر شما را زیباتر کند.

برج عقرب از 2 آبان ماه تا 1 آذر ماه ؛ انواع سوتین پوش آپ بدون فنر توری Wireless Lace Push-up Bra

تحت فرمان پلوتون ، شما به اندازه آنها پرشور هستید. این مدل سوتین می تواند راز مورد علاقه جدید شما باشد. ما فکر می کنیم که آن را دوست خواهید داشت. کاپ اسفنجی این سوتین قدرت پوش آپ زیادی دارد. به علاوه ترکیبی مرموز از نگهداری عالی و بدون فنر بودن از دیگر ویژگی های این مدل سوتین است.

برج کمان از 2 آذر ماه تا 30 آذر ماه ؛ انواع سوتین برالت پلانج توری Plunge Lace Bralette

شما همیشه در حال حرکت به سمت چیز بعدی هستید ، چه از نظر جسمی یا عاطفی یا هر دو. ما فکر می کنیم از این مدل سوتین پلانج که کاملاً در چمدان شما جا می شود لذت خواهید برد. آن را در ماجراجویی با خود ببرید! این مدل سوتین توری از مزون ایکس برای استایل و راحتی ساخته شده است، به علاوه سوتین بدون فنر بوده و از سینه ها پشتیبانی می‌کند.

برج بز از 1 دی ماه تا 30 دی ماه ؛ انواع سوتین کانتور بدون فنر Wireless Contour Bra

تحت حاکمیت زحل ، شما همه چیز را مانند یک رئیس انجام می دهید. شما به یک سوتین کانتور نیاز دارید که همه چیز را در جای خود نگه دارد و در عین حال زیر لباس های تجاری شما عالی به نظر برسد. به همین دلیل است که ما این مدل سوتین چند کاره را برای شما انتخاب کردیم! کاپ فردم دهنده سوتین کانتور شکل فوق العاده ای به سینه می دهد.

برج آبریز از 1 بهمن ماه تا 30 بهمن ماه ؛ انواع سوتین برالت نیم تنه توری Lace Crop Top Bralette

شما مفتخرید که با ضربان طبل خود حرکت می کنید و این تمایل به فردیت در سلیقه مد شما منعکس می شود. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم این مدل سویتن برالت را که به همان اندازه منحصر به فرد و جالب است دوست خواهید داشت. این مدل سوتین نیم تنه توری برای استایلی جسور ساخته شده است.

برج ماهی از 1 اسفند ماه تا 29 اسفند ماه ؛ انواع سوتین فنردار بدون اسفنج پوشش کامل Full Coverage Unlined Wired Bra

به عنوان یک نشانه آب ، شما فوق العاده با احساسات خود در تماس هستید. به علاوه شهود شما در نقطه مقابل شما قرار دارد. ما این مدل سینه بند بدون اسفنج را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا حس بسیار نرمی دارد، همراه با فنر نگهدارنده. کاپ بدون اسفنج این مدل سوتین دارای تناسب ذاتی بوده و پستان را راحت و طبیعی نگه می دارد در حالی که رویاهای خود را دنبال می کنید.

New Products
جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها