مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

اگرچه ممکن است به نظر برسد که برای یافتن بهترین نوع سوتین برای شانه شیبدار باید از هفت خان رستم عبور کرد ، اما احتمالاً ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این موضوع صرفنظر از نوع بدن ، شکل سینه یا اندازه سینه صادق است. هنگام جستجوی سوتین مناسب خود ، مهم است که فرم خاص بدن خود و مشکلاتی که قبلاً با سوتین نامناسب تجربه کرده اید را در نظر بگیرید.
چند ویژگی مختلف وجود دارد که ممکن است با تناسب و میزان ساپورت سوتین شما ارتباط برقرار کند. برای مثال ، شکل طبیعی شانه‌های شما ممکن است باریک یا به سمت پایین متمایل باشد ، به گونه‌ای که باعث لیز خوردن بند سوتین از روی شانه شود. اگر این برای شما خیلی آشنا به نظر می رسد ، نترسید. نکات و گزینه های سوتین قابل اعتماد را برای کسانی که شانه باریک یا شیب دار دارند را در ادامه مطلب بررسی کنید.

سوتین برای شانه شیبدار

شانه شیب دار به شکل خاصی از شانه اشاره دارد که برخلاف حالت مستقیم ، به تدریج از گردن به سمت پایین حرکت می کند. اگرچه ممکن است باعث شود سوتین و پیراهن‌های شما راحت‌تر از روی شانه بیفتند ، اما شیب‌دار بودن شانه‌ها به این معنی نیست که شما مشکلات سلامتی یا مشکل ستون فقرات دارید. تغییر شکل شانه کاملاً طبیعی است و عادات سبک زندگی یا ژنتیک خوب قدیمی می تواند دلیل آن باشد.
خبر خوب این است که انواع خاص سینه بند وجود دارد که می تواند به جلوگیری از حرکت یا لیز خوردن بند سوتین از روی شانه های شما کمک کند. فرقی نمی‌کند شانه‌های شیب‌دار داشته باشید یا فقط می‌خواهید یک سوتین جدید فوق‌العاده مطمئن داشته باشید ، مدل‌های سوتین زیر ، همه چیز را در تمام طول روز سر جای خود نگه می‌دارند.

سوتین مدل پشت قهرمانی مناسب شانه شیبدار

سینه بند پشت قهرمانی معمولی ، معمولاً دارای یک قطعه است که به سمت بالا بین تیغه های شانه کشیده شده و به دو بند در پایه گردن تقسیم می شود. از آنجا ، بندها به قسمت جلوی سوتین متصل می شوند و به سمت کاپ های جلویی یا مدل سینه بند جایگزین حرکت می کنند. سوتین‌ Racerback برای افرادی که شانه‌های شیب‌دار دارند بسیار ایده‌آل می باشد ؛ زیرا بندها به گردن نزدیک‌تر هستند و بند سینه بند از روی شانه سر نمی خورد. خوشبختانه ، بسیاری از انواع سوتین ورزشی نیز دارای ویژگی سوتین پشت قهرمانی هستند که هر بار به شما امکان می‌دهد تجربه ورزشی ایمن و بدون لغزش داشته باشید.

پهنای بند سوتین را در نظر بگیرید

اگر انواع مدل های سوتین‌ پشت قهرمانی مورد علاقه شما نیست یا برای بعضی لباس ها خوب نمی باشند ، هنوز در میان انواع مدل های سوتین‌ معمولی گزینه هایی وجود دارد. سعی کنید از انواع سوتین بند پهن تر که نزدیک به هم روی شانه های شما قرار می گیرند ، انتخاب کنید. بند پهن سوتین ، کشش و فشار بیشتری ایجاد می کند و از حرکت یا لغزش بند ها جلوگیری می کند.

سوتین مدل جلوبازشو مناسب شانه شیبدار

برای کسانی که شانه های شیب دار دارند ، مشکل سوتین گاهی با بسته شدن حل می شود و نه خود بند سوتین. انواع سوتین مدل جلوبازشو این قدرت را دارند که بند های سوتین را از جلو به سمت مرکز بدن بکشند و احتمال لیز خوردن آنها به سمت دیگر را کاهش دهد. به عنوان یک امتیاز اضافی ، برخی از سوتین های جلوبازشو به عنوان یک قطعه اصلاح کننده حالت چندکاره هستند که به عقب کشیدن شانه ها کمک می کند و شما را تشویق می کند صاف تر بنشینید.
بدانید که برای حل مشکلات رایج سوتین مرتبط با شیب شانه ها ، گزینه هایی دارید. از آنجایی که هر فردی بدن منحصر به فردی دارد ، یک استایل خاص ممکن است برای شما بهتر از دیگری باشد. چند مورد را امتحان کنید و تناسب کامل خود را پیدا کنید!

اگر به دنبال تقویت سایز سینه خود هستید ، مجموعه انواع سوتین پوش‌آپ مزون ایکس را بررسی کنید. ما همه چیز را ازکم ترین تا بیشترین لیفت را ارائه می دهیم. سبک های مختلفی از جمله سوتین پوش‌آپ پایه بلند ، سوتین پوش‌آپ توری و موارد دیگر را عرضه می کنیم.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین پشت قهرمانی و سوتین جلو بازشو

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها