قوانین و مقررات عمومی سایت

خرید شما از وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس به منزله قبول کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشد.

به علت امکان ایجاد هرگونه تغییرات در قوانین و مقررات وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس توصیه می شود قبل از هر خرید ، مطالب این صفحه را مجدد مطالعه فرمایید.

  1. تمام اطلاعات و محتوای موجود در وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس اعم از اطلاعات و ویژگی های محصولات ، مقالات و کلیه اطلاعات مندرج با تحقیق در منابع معتبر ، مرتبط و متعدد جمع آوری شده و به رشته تحریر درآمده و در این سایت قرار گرفته اند. همچنین مطالب و اطلاعات موجود در تمام صفحات بصورت پیوسته به روزرسانی می شوند. بنابراین با توجه به صحیح و دقیق بودن اطلاعات ، انتظار می رود پیش از انتخاب محصول و تکمیل کردن سفارش و خرید خود ، تمامی اطلاعات مندرج در صفحه محصول مدنظر خود را به دقت مطالعه کرده و از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید.
  2. کاربران موظف هستند که هنگام ثبت نام و سفارش هرگونه محصول و کالا ، فرم مربوطه را با مشخصات صحیح و بطور کامل پر کرده و تکمیل نمایند. وارد کردن اطلاعات و مشخصات نادرست و یا ناقص در فرم مذکور ، موجب عدم تکمیل درست و به موقع سفارش شده و تمامی عواقب بر عهده کاربر خواهد بود.
  3. تمامی خدمات و محتویات ارائه شده در وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس فقط و فقط جهت مصرف شخصی و غیرتجاری کاربران بوده و هرگونه سوءاستفاده تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.هیچ فرد حقیقی ، حقوقی و یا هیچ وب سایتی حق استفاده از مطالب و اطلاعات ارائه شده در وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس ، جهت فروش ، تولید و یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود را ندارد. استفاده کردن از محتوای وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس در وبلاگ ها و وب سایت های شخصی تنها درصورتیکه منافع تجاری به میان نباشد و با ذکر نام منبع و آدرس وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس مجاز می باشد.
  4. وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس هیچ گونه مسئولیتی در قبال اختلالاتی که از حوزه مدیریت این سایت خارج هستند مانند مسائل مخابراتی ، نقص در اینترنت ، قطع اینترنت و مسائل مشابه آن نمی پذیرد.
  5. تمام ابزاری که جهت برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان در وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس بکار گرفته شده اند ، تنها برای تحقق همین امر طراحی شده اند و همه کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا جهت ارسال و دریافت اطلاعات مناسب و مرتبط با سفارش کالا استفاده نمایند.
  6. وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس به هیچ عنوان اطلاعات و مشخصات کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذارنکرده و همچنین متعهد است که با بهره از جدیدترین فناوری های روز ، حتی المقدور از حریم شخصی کاربران محافظت کند.
  7. ارزش هرگونه کالا و محصول سفارش داده شده طبق قیمت های موجود در وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس محاسبه شده و شامل کلیه عوارض و مالیت های فروش نیز خواهد بود.
  8. زمان و مکان تحویل سفارش ها در وبسایت فروشگاه اینترنتی مزون ایکس درج شده و فروشگاه متعهد است که با رعایت سیاست های معین ارسال کالا ، سفارش را در زمان و مکان مشخص شده تحویل دهد. در صورت عدم حضور شخص سفارش دهنده در مکان و زمان تایین شده ، فروشگاه اینترنتی مزون ایکس سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد کرد.
  9. مشتریان موظف هستند تا هنگام تحویل گرتن سفارش خود ، برگه ی تحویل کالا که به منزله رضایت از نوع ، تعداد ، سلامت و … کالا می باشد را امضا کنند.

 

بازگشت و یا تعویض کالا

 

  1. به طور کلی لباس زیر زنانه به علت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت یا تعویض را ندارند به همین دلیل قبل از خرید از انتخاب خود مطمئن شوید ، به همین منظور مشاوران ما به صورت تلفنی و در شبکه های پیام رسان در دسترس شما هستند تا شما را در انتخاب گزینه درست راهنمایی کنند .

 

روش های ارسال کالا

ارسال از طریق پست پیشتاز

  1. ارسال های پستی پیستاز فقط در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام میشود . سفارشات بر اساس ترتیب ثبت سفارش ارسال خواهد شد . مدت زمان دریافت کالا پس از تحویل به پست و یا تیپاکس به طور معمول 1 تا 3 روز کاری می باشد . هزینه ارسال پست پیشتاز به تهران 20 هزار تومان و هزینه ارسال پست پیشتاز به شهرستان ها 25 هزار تومان می باشد . قیمت های ذکر شده برای حداقل سفارش محاسبه شده و در صورت بالا بودن تعداد سفارش هزینه ارسال نیز افزایش خواهد داشت .

 

ارسال از طریق پیک

 

  1. ارسال پیک برای مشتریان در شهر تهران امکان پذیر است . سفارشات از طریق اسنپ باکس در روزهای کاری شنبه تا پنچ شنبه ارسال میگردد . بازه زمانی ارسال ساعت 12تا 18 بعدالظهر می باشد . هزینه ارسال اسنپ باکس با مشتری بوده و در هنگام تحویل کالا به پیک پرداخت می شود .

 

خرید و سفارش حضوری

 

  1. سفارش و خرید حضوری فقط برای محضولات عمده امکان پذیر است و خرید تکی محصول فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است . جهت هماهنگی برای خرید عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

 

 

راه های ارتباطی با مدیر فروشگاه

شماره تماس 09123872446

ایمیل info@mezonx.com