مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

مد و ترند های دهه 90 میلادی در حال بازگشت بوده و در این فصل قوی تر از همیشه هستند. همانطور که هوا در حال گرم شدن است، لباس هایی که همه افراد شروع به پوشیدن می کنند نیز تغییر می یابد. حدستان درست است و تابستان فصل پوشیدن تاپ هالتر یا همان تاپ پشت گردنی است. تاپ هالتر یک لباس زنانه و دخترانه بسیار زیبا ، راحت و جذاب و بهترین چیز برای پوشیدن در روزهای گرم بهاری یا تابستانی است. هنگام انتخاب و خرید لباس پشت گردنی ممکن است یک سوال برای شما ایجاد شود که سوتین مناسب لباس و تاپ پشت گردنی کدام است؟

مزون ایکس اینجاست تا به شما کمک کند بهترین سینه بند مناسب و راحت را پیدا کنید که مشکلات لباس مد روز شما را حل کند. اجازه ندهید مشکل لباس زیر مانع داشتن ظاهر شیک مورد نظر شما شود. در ادامه دو روش برای انتخاب و خرید سوتین مناسب لباس پشت گردنی آمده است.

انتخاب سوتینی که دیده نشود

هنگام انتخاب سوتین مناسب تاپ هالتر شما دو انتخاب دارید. اولین گزینه این است که از سوتینی استفاده کنید که کاملا از دید پنهان باشد. انواع مختلفی سوتین وجود دارد که می توانند در زیر لباس پشت گردنی شما بدون اینکه قابل توجه و رویت باشند ، پوشیده شوند. انتخاب برتر ما برای تاپ و لباس هالتر ، سوتین چند کاره است که بتوان بند های آن را به روش های مختلف بست؛ و یا همان انواع سوتین دکلته کلاسیک.

ما عاشق انواع لباس‌هایی هستیم که یک سوتین چند کاره می‌تواند زیر آنها پوشیده شود و در عین حال پشتیبانی/میزان نگه داری لازم را از بند سوتین برای شما فراهم می‌کند. تاپ هالتر/پشت گردنی ، تاپ یک طرفه یا لباس پشت قهرمانی همگی با یک سوتین قابل تبدیل/چندکاره به راحتی قابل پوشیدن هستند.

روش پوشیدن سوتین چندکاره با لباس پشت گردنی

برای پوشیدن یک تاپ هالتر با سوتین چند کاره/قابل تبدیل ، کافی است یک بند را بردارید و بند دیگر سوتین را طوری تنظیم کنید که به یکی از گیره های جلویی قلاب شود. بند سوتین را به دور گردن خود ، زیر بند دور گردن لباس هالتر/پشت گردنی هدایت کنید و آن را به گیره جلوی سوتین در سمت دیگر وصل کنید.

اگر بدون هر دو بند سوتین احساس راحتی بیشتری می کنید ، یک سوتین کلاسیک بدون بند نیز یک انتخاب عالی برای ست کردن با تاپ هالتر است. سوتین دکلته قابل اعتماد و حمایت کننده بوده و در این فصل از زیر پیراهن های زیبا و مد روز شما پنهان می ماند.

الزامی برای پنهان کردن بند سوتین زیر لباس خود ندارید

البته ، لزوماً مجبور نیستید آنچه را که در زیر لباس های بهاری و تابستانی شماست پنهان کنید. ما معتقدیم برخی سوتین ها برای خودنمایی ساخته شده اند.
اگر نمی‌خواهید نگران مخفی کردن سوتین خود در زیر تاپ خود باشید، سعی کنید آن را مثلا با یک سوتین برالت توری دوست‌داشتنی بپوشید که ظاهر خوبی دارد و برای دیده شدن است. برالت توری بهترین لباس زیر برای احساس راحتی ، جذاب و بدون نگرانی است.
روانشناسان همچنان می گویند که اعتماد به نفس با افزایش شادی مرتبط است. اگر به دنبال افزایش اعتماد به نفس ، احساس جذاب‌تر بودن و حتی شادتر بودن هستید ، سوتین برالت مورد علاقه‌ خود را بپوشید و اجازه دهید حتی از زیر لباس پشت گردنی ای که به تن می کنید دیده شود.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین دکلته و برالت زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها