مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

لباس مناسب و عالی به چند چیز نیاز دارد، از جمله یک طرح رنگی منسجم، لباس زیری که تناسب خوبی داشته باشد و فقط مقدار مناسبی از اکسسوری و بدلیجات. با این حال، برخی از عناصر یک لباس عالی قابل دیده شدن نیستند و باید در طول پوشیدن به همین شکل باقی بمانند. دیده شدن خطوط شورت یک عارضه جانبی رایج و آزاردهنده پوشیدن لباس زیر ، زیر لباس های تنگ یا نازک است. اما یک شورت بدون درز یا همان شورت زنانه لیزری در زیر لباس شما غیرقابل تشخیص است. با سوتین ها، مهم است که سبکی را انتخاب کنید که برآمدگی ایجاد نکند یا رنگی را روی پیراهن شما نشان ندهد، به خصوص اگر لباستان سفید باشد. در ادامه همه چیزهایی است که باید در مورد انتخاب سوتین برای پیراهن سفید بدانید ، آمده است.

بهترین رنگ سوتین برای پیراهن و لباس سفید

وقتی صحبت از رنگ سوتین متناسب با رنگ لباس می شود، چند رنگ وجود دارد که به خوبی با پیراهن های سفید مچ می شوند. مهم است که بدانید بهترین سوتین شخصی شما برای یک پیراهن سفید ممکن است با دیگران متفاوت باشد، به همین دلیل است که باید چند مورد را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. با این حال، مهم است قبل از اینکه به انتخاب رنگ سوتین بپردازید، سبک و مدل سوتین را به درستی انتخاب کنید. یک قانون خوب این است که یک پیراهن سفید را با یک سوتین تی شرت که سوتین بدون برجستگی و صاف است ، ست کنید. پیراهن‌های سفید عموما پارچه های توری، دانتل و سایر اضافات مانند پاپیون یا اکسسوری لباس زیر را برجسته می کنند، بنابراین اگر نمی‌خواهید این چیزها زیر یک پیراهن سفید قابل مشاهده باشد، ایده خوبی است که یک سوتین ساده بپوشید. یک سوتین بدون درز / سوتین لیزری بهترین انتخاب زیر لباس برای لباس های رنگ روشن شماست.

از نظر انتخاب رنگ سوتین زنانه و دخترانه ، طیف رنگ های خنثی یا رنگ پوست بهترین رنگ سوتین برای پوشیدن زیر پیراهن سفید است. بسته به رنگ پوست منحصر به فرد و زیبای شما ، این رنگ خنثی ممکن است یک سایه روشن، متوسط یا تیره با الهام از رنگ پوست باشد بنابراین آن را رنگ نود/خنثی شخصی خود کنید. اگرچه برخی ممکن است فکر کنند که یک سوتین سفید به خوبی زیر یک پیراهن سفید پنهان می شود، پارچه پیراهن (مخصوصا در سبک های تنگ تر) در واقع تأثیر معکوس دارد و به جای پاک کردن آن، شکل سوتین را برجسته می کند.

اهمیت تنخور و تناسب در انتخاب سوتین برای پیراهن سفید

همچنین شایان ذکر است که یک سینه بند نامناسب ، به ویژه زمانی که زیر پیراهن های سفید پوشیده شود، خود را بیشتر نشان می دهد. به همین دلیل، بسیار مهم است که یک سوتین مناسب برای پیراهن سفید بخرید که تناسب کامل را نیز به شما بدهد! اگر تا به حال متوجه برآمدگی ناخوشایند سوتین ، بد فرم شدن کاپ سوتین ، علائم قرمز دردناک روی پوست یا سفتی و فشار کلی در نواحی بند سینه بند یا نوار سوتین شده اید، سینه بند شما احتمالا خیلی کوچک است. قسمت هایی که مشکل دارند ( مانند اندازه نوار سوتین ، اندازه کاپ سوتین ، مدل خاص سوتین و غیره ) را هدف قرار دهید و در صورت نیاز سایز آن قسمت سوتین را افزایش دهید.

عدم نگه داری سینه ، افتادگی یا شکاف در این نواحی مشکل دار سوتین ممکن است به این معنی باشد که سینه بند شما خیلی بزرگ است و باید اندازه نوار ، اندازه کاپ یا هر دو کاهش دهید. تنخور و تناسب کامل سینه بند کمک می کند که زیر پیراهن های سفید و بقیه تاپ های شما غیرقابل تشخیص باقی بماند!

گیرایی و زیبایی سوتین رنگ خنثی را افزایش دهید

اگر عاشق یک سوتین فانتزی و جذاب هستید اما نمی‌خواهید زیر یک پیراهن سفید نشان داده شود، عناصری وجود دارند که هر دو را به شما می‌دهند. به دنبال سوتین های رنگ نود / خنثی فانتزی با جزئیات توری یا حریر باشید که به طور محتاطانه از زیر کاپ یا خط نوار سینه بند بیرون می آیند. این اضافات معمولاً نزدیک پوست قرار می گیرند و با پیراهن شما تماس پیدا نمی کنند و به آن اجازه می دهند به یک ضماد جذاب تبدیل شود که زیر پیراهن سفید شما برآمدگی ایجاد نمی کند!

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها