مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

هیچ بهتر از پوشیدن یک شلوار یا دامن سفید یا سایر رنگ های روشن برای خوشرنگ کردن لباستان در هوای گرم نیست. لباس زنانه و دخترانه سفید راهی فوری برای ارتقاء هر لباس غیر رسمی به ظاهری شیک تر است. هر لباس زنانه و دخترانه سفید یا رنگ روشن چه شلوارک ، شلوار کتان ، لگ یا پیراهن که بخواهید بپوشید در نهایت باید از خود بپرسید که شورت مناسب شلوار و دامن سفید یا رنگ روشن کدام رنگ است؟

ابتدا مدل شورت را انتخاب کنید

حالا من اینجا هستم تا به جواب این سوال کمک کنم. اما ما می گوییم که نه تنها رنگ لباس زیر مهم است، بلکه مدل و پارچه لباس نیز مهم است. انواع مختلفی از گزینه های لباس زیر وجود دارد که می توانید در این فصل هنگام پوشیدن لباس های سفید خود از آنها استفاده کنید.

شورت تانگ و لباس رنگ روشن

هنگامی که به دنبال به حداقل رساندن هرگونه نمایان بودن احتمالی لباس زیر/شورت خود هستید، هرچه شورت زنانه/دخترانه پوشش کمتری داشته باشد، بهتر است. شورت های بند دار/بندی و شورت تانگ برای لباس های رنگ روشن یا نازک و تنگ، بهترین انتخاب هستند. با پوشیدن انواع شورت تانگ ، شورت جی استرینگ/شورت بندی هیچ احتمالی برای دیده شدن خط شورت وجود ندارد زیرا، خوب هیچ خطی برای نشان دادن وجود ندارد.
طراحی مینیمال یک لباس زیر تانگ به شما کمک می کند تا از دیده شدن طرح یا رنگ لباس زیرتان جلوگیری کنید. حتماً و حتماً در کشوی لبای زیر هایتان چند شورت تانگ و شورت جی استرینگ نگه دارید تا با هر مدل لباس ، روشن و تنگ خود بپوشید.

انواع شورت زنانه و دخترانه بدون درز و لباس رنگ روشن

اگر شورت زنانه پوشش کامل را برای زیر لباس های سفید خود ترجیح می دهید، تنها نیستید. یک نظرسنجی نشان داد که 52 درصد از زنان شورت معمولی را ترجیح می دهند.
اگر یک شورت پوشش کامل/شورت زنانه فاق بلند ، شورت زنانه پادار یا شورت هیپستر انتخاب می‌کنید، شورت بدون درز سلاح مخفی شما برای اطمینان از اینکه لباس زیرتان مورد توجه قرار نمی‌گیرد است. آنها راحتی و پوششی را که به دنبال آن هستید در پارچه ای بدون درز فراهم می کنند که شما را مانند پوست دوم در آغوش می گیرد. ویژگی عدم نمایش شورت بدون درز ، جفت شدن مناسب برای لباس های بیرونی تنگ یا شفاف/رنگ روشن است.
انواع شورت زنانه و دخترانه بدون درز به دلیل تناسب جذاب و مناسبی که دارند، به شما این اطمینان را می‌دهند که از افتادگی یا انبوه شدن نامناسب زیر لباس‌هایتان که ممکن است هنگام پوشیدن یک مدل لباس زیر پوشش کامل رخ دهد، جلوگیری کنید.
هنگامی که لباس زیر بدون درز را انتخاب می کنید، خطوط شورت را حتی روی تنگ ترین لگ ها یا دامن ها نیز حفظ خواهید کرد. کشوی لباس زیر خود را با شورت بدون درز برای آن مواقعی که به یک گزینه انعطاف پذیر، راحت و پوشش بیشتری از یک لباس زیر تانگ نیاز دارید، تکمیل کنید.

رنگ مناسب شورت زنانه برای لباس های رنگ روشن

ما در مورد بهترین مدل ها و پارچه ها برای پوشیدن با رنگ سفید صحبت کرده ایم. حالا بیایید در مورد رنگ صحبت کنیم. برخلاف آنچه که ممکن است اولین غریزه شما باشد، سفید بهترین رنگ شورت زنانه برای پوشیدن زیر لباس سفید و نازک نیست.
رنگ‌های بژ، برنزه و خنثی در واقع عملکرد بهتری نسبت به لباس‌های زیر سفید در زیر لباس‌های رنگ روشن دارند. سایه ای نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید بدون نگرانی از روز خود در لباس های سفید خود لذت ببرید.

بهترین شورت زنانه مناسب لباس سفید را پیدا کنید

در خاتمه، بهترین لباس زیر برای ست کردن با شلوار ، دامن و یا پیراهن سفید در این فصل ممکن است آن چیزی نباشد که فکر می‌کردید. یک سایه خنثی یا رنگ پوست را برای یک شورت تانگ یا شورت معمولی بدون درز انتخاب کنید. هرگز یک جفت لباس زیر طرح دار را با لباس رنگ روشن نپوشید و از شورت رنگ سفید زیر سفید نیز اجتناب کنید. همچنین حتما از شورت های ساخته شده از مواد ضخیم با درزهای ضخیم که ممکن است از طریق پارچه های نازک تر نمایان شوند، خودداری کنید.

با انتخاب پارچه‌های صاف و بدون درز که مانند پوست دوم به شما می‌آیند و کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت دارند، از نگاه ناخواسته به لباس‌های زیرتان جلوگیری کنید. اکنون با اطمینان خاطر به گردش‌های هوای گرم‌تر با بهترین و درخشان‌ترین لباس سفید خود بروید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع شورت زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها