مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

برای یافتن اندازه و مدل سینه بند مناسب صبر و پشتکار لازم است. و به محض انجام این کار ، به ناچار در کمد لباس انباشته می شوند. با این حال ، پس از مدت ها جستجو ، آیا نمی خواهید روش های نگهداری سوتین برای دوام بیشتر را بدانید؟
مهم نیست که چند سوتین دارید ، همه ما یک یا دو سوتین مورد علاقه داریم که دوست داریم آن را نگه داریم. پس چرا از آنها غافل می شویم؟ چرا از آنها درست نگهداری نمی کنیم؟ فرقی نمی‌کند آنها را در کشو یا کمد نگه دارید ، در ادامه نحوه نگهداری انواع سوتین‌ برای حفظ شکل و قابلیت ارتجاعی آن برای سال‌ها آمده است.

نحوه نگهداری سوتین برای ماندگاری بیشتر

اگر سوتین و لباس زیر شما به طور مشترک به همراه شلوار جین ، تی شرت و جوراب در کشو قرار می گیرند ، وقت آن است که کمی فضای تنفس به آنها بدهید. انواع سوتین‌ کانتور و سوتین قالب‌دار معمولاً دارای یک لایه فوم یا پد اسفنجی و فنر یا سیم هستند که برای حفظ فرم خود به محافظت بیشتری نیاز دارند.
بسیاری از خانم ها کاپ های سوتین را در داخل یکدیگر تا کنند تا در کشوهای خود صرفه جویی کنند ، اما راه های بهتری برای انجام این کار ، بدون آسیب رساندن به کاپ سوتین و یا نوار الاستیک سینه بند ، وجود دارد. به طور کلی از تا کردن سوتین خودداری کنید ؛ مگر انواع سوتین ورزشی که کاپ قالب دار ندارند. تنها قسمت سوتین که می توان تا کرد ، بند سوتین است که بطور مرتب پشت سوتین بسته شده اند.

دو روش عالی برای نگهداری سوتین

از آنجایی که بیشتر انواع سوتین و کاپ های کانتور به فضایی برای تنفس نیاز دارند ، به فضای اختصاصی نیاز دارند تا مچاله نشوند و فراموش نشوند. به همین دلیل است که دو راه عالی برای نگهداری سوتین ، در یک کشوی مشخص یا در کمد مشخص است.

1. کشو مخصوص سوتین تهیه کنید

اگر ترجیح می‌دهید کمد لباس‌هایتان را برای لباس های رویی نگه دارید ، سوتین‌ها را در یک کشوی مشخص قرار دهید. به احتمال زیاد بخواهید که شورت و سایر لباس زیر را در کشو مخصوص سوتین جای دهید ، اما بهتر است آنها را کشوی مخصوص شورت که مدل های قسمت بندی شده نیز دارند ، نگه دارید.
سوتین‌های خود را در کشوی مخصوص سینه بند در حالت ایستاده نگه دارید تا همگی قابل مشاهده بوده و به راحتی پیدا شوند. اطمینان حاصل کنید که کاپ سوتین ها فرم خود را با تراز کردن آنها در یک ردیف حفظ کنند و از قرار دادن آنها روی هم خودداری کنید.

2. سوتین را روی رخت آویز نگه دارید

دومین راه برای نگهداری سوتین در کمد لباس روی رخت آویز است. اگر فضای نگهداری مناسبی در داخل کمد ندارید ، بسیار خوب عمل می کند. با این حال ، هنوز یک روش آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید از آن پیروی کنید. برای جلوگیری از لیز خوردن سوتین ، آن را از بند ها روی رخت آویز قرار دهید. نکته کلیدی در اینجا این است که اطمینان حاصل شود که سوتین از هر دو بند آویزان شده باشد. اگرچه بهتر است بیشتر سوتین ها را آویزان کنید ؛ ممکن است سوتینی داشته باشید که نتوان آن را آویزان کرد مانند انواع سوتین بدون بند/سوتین دکلته ، اما می توانید آن ها را در یک کیف سوتین نزدیک سایر لباس های زیر نگه دارید.

راه های مرتب کردن سوتین

هنگامی که تصمیم می گیرید چگونه می خواهید سوتین های خود را نگهداری کنید ، به مرتب نگه داشتن آنها کمک می کند. شما می توانید به روش های مختلفی مانند رنگ سوتین ، مدل سوتین ، سوتین نوع و حتی با نگه داشتن لباس های مورد علاقه خود در جلو و وسط سازماندهی کنید.

  • چیدن سوتین بر اساس رنگ سوتین

اگر از ست کردن سوتین با تیپ روزانه خود لذت می برید ؛ حتی اگر همه آن را نبینند ، در نظر داشته باشید که می شود چیدن سوتین بر اساس رنگ سوتین انجام شود. برای یک روش مینیمالیستی ، سوتین ها را از رنگ های خنثی و روشن تا تیره و مشکی بچینید. اگر مجموعه ای از انواع رنگ سوتین دارید ، سوتین ها را بر اساس طیف رنگین کمان مرتب کنید.

  • چیدن سوتین بر اساس مدل و نوع سوتین

سوتین های خود را بر اساس مدل سوتین یا نوع سوتین مرتب کنید. انواع سوتین روزانه ، سوتین ورزش و سوتین راحتی را از انواع سوتین مجلسی جدا کنید. همچنین می توانید سوتین کاپ دار و سوتین قالب دار را از سوتین بدون کاپ و سوتین بدون قالب جدا کنید.

  • چیدن سوتین بر اساس میزان استفاده

اگر سوتین های مورد علاقه و راحت دارید ، آن ها را دردسترس تر نگه دارید. انواع سوتین پر استفاده خود را در قسمت جلوی کشوی سوتین ها یا بالای رخت آویز قرار دهید. به این ترتیب می توانید راحت و سریع به آنها دسترسی داشته باشید.

نکات بیشتر برای نگهداری سوتین در خانه

در نهایت ، برای حفظ شکل و ماندگاری سوتین‌ باید با ملایمت بیشتری از آن استفاده کنید. با احتیاط از سوتین استفاده کنید و سوتین نیز با احتیاط پستان ها را ساپورت خواهند کرد. در انتها چند نکته و ترفند بیشتر در مورد نگهداری سوتین آورده شده است.

  • نحوه شستن سوتین و لباس زیر را بیاموزید تا خاصیت ارتجاعی آن حفظ شود و کاپ ها محکم بمانند.
  • بوگیر و خوشبو کننده با رایحه اسطوخودوس را در کشوی سوتین خود یا روی رخت آویز جای دهید تا لباس های زیرتان نه تنها بوی بد نگیرند ، بوی خوش نیز بدهند.
  • از ورقه های معطر حاوی روغن در کشو اجتناب کنید ، زیرا این کار می تواند سوتین ها را لکه دار کند.

از سوتین های خود نگهداری کنید ، آنها نیز از شما نگهداری خواهند کرد!

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها