مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

این مشکل شما هستید یا سوتین شماست؟ گاهی اوقات تشخیص آن دشوار است. مشکلات مربوط به بستن سوتین می تواند ناراحت کننده ، آزار دهنده و حتی دردناک باشد و رفع آنها همیشه آسان نیست ،هر چند گاهی اوقات هم آسان است. در این راهنما ، ما چهار مورد از رایج ترین مشکلات مربوط به سوتین را که اینجا در مزون ایکس مشاهده م ¬کنیم ، مرور خواهیم کرد. ما همچنین نکاتی را برای رفع آنها ارائه می ¬دهیم ، از نحوه تصمیم گیری در مورد نیاز به تغییر سایز کاپ تا نحوه سفت کردن بند ¬های سوتین.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

بهترین لباس های زیر زنانه و دخترانه

1. فضای خالی بین سینه و کاپ سوتین

کاپ سوتین خود را بررسی کنید تا ببینید دقیقاً کجا شکاف دارند. اگر شکاف در بالای کاپ ¬ها هستند ، ممکن است بند ¬های سوتین شل شده باشد. سعی کنید آنها را کوتاه و محکم کنید تا ببینید فاصله از بین می ¬رود یا خیر. اگر اینطور نیست ، ممکن است سینه هایی با وزن پایین و بافت کمتری در قسمت بالا داشته باشید ، با یک سوتین بالکنی ، که پوشش کمتری در قسمت بالای کاپ دارد ، آزمایش کنید تا ببینید آیا این کار به شکاف کمک می ¬کند. اگر حتی پس از سفت کردن بند ¬ها ، در کل کاپ سوتین شکاف دارید ، سپس اندازه ¬ی کاپ را یک سایز پایین بیاورید و ببینید آیا این کار آن را برطرف می¬ کند. اگر کاهش سایز کاپ باعث سفت شدن سوتین می¬ شود ، سپس اندازه نوار سوتین را بالا و اندازه کاپ را همزمان پایین بیاورید تا اندازه آن تقریباً معادل باشد. اگر در ابتدا از سایز خود مطمئن نیستید ، سپس بیاموزید که چگونه سایز واقعی سوتین خود را پیدا کنید.

2. بیرون زدن پستان از کاپ سوتین

یکی دیگر از مشکلات سایز بودن سوتین ، این است که سینه¬ های شما از کاپ سوتین بیرون بزند. یکبار دیگر ، کاپ¬ ها را بررسی کنید تا مشخص شود که این بیرون زدگی در کدام قسمت از کاپ سوتین است و چقدر مشخص است. اگر فقط کمی از پستان در لبه ¬های داخلی کاپ¬ سوتین بیرون می ¬زند، ممکن است لازم باشد مدل کاپ سوتین خود را تغییر داده و کاپ پر تری را امتحان کنید. به عنوان مثال ، اگر از سوتین بالکنی یا سوتین دمی (سوتین نیم کاپ) استفاده می -کنید و در قسمت بالا ، سینه زیادی از کاپ بیرون زده است ، باید از یک سوتین کاپ کامل استفاده کنید. با این حال ، اگر در دو طرف یا زیر کاپ ، بیرون زدگی پستان خود را می¬ بینید ، نشانه ¬ی مطمئنی است که باید اندازه کاپ را یک سایز بالا ببرید تا تمام بافت سینه را در خود جای دهد. اگر سایز کاپ را بالا می ¬برید ، سوتین بیش از حد شل می ¬شود ، سپس اندازه نوار را پایین بیاورید و اندازه کاپ را همزمان بالا ببرید تا اندازه آن تقریباً معادل باشد.

3. فرو رفتن فنر سوتین در بدن و یا بالا پریدن آن

بسیاری از زنان رابطه ای بین عشق و نفرت با فنر سوتین دارند ، آنها حمایتی که ارائه می ¬دهد را دوست دارند و می¬ توانند با ناراحتی¬ هایی که گاهی ایجاد می ¬کند ، مبارزه کنند. اگر لباس زیر شما محکم در قفسه سینه شما فرو می ¬رود ، ممکن است سوتین خود را خیلی محکم کرده باشید. سعی کنید آن را روی قلاب دیگری ببندید تا ببینید آیا این کمک می¬ کند یا خیر. اگر قبلاً آن را بر روی شل¬ ترین قلاب بسته¬ اید، ممکن است لازم باشد اندازه نوار سوتین را بالا ببرید تا به شما فضای بیشتری برای تنفس بدهد. یکی دیگر از مشکلات رایج در بستن سوتین این است که لباس زیر به جای اینکه مستقیماً روی قفسه سینه قرار بگیرد ، روی سینه بایستد. این به دلیل نوار سوتین است که خیلی شل باشد. سعی کنید آن را روی قلاب دیگری ببندید یا اگر قبلاً روی کوچکترین قلاب بستید ، اندازه نوار را پایین بیاورید.

4. سفت یا شل بودن بیش از حد بند های سوتین

اگر بند های سوتین شما لیز بخورد ، خیلی شل است ، و اگر داخل آن بچرخد ، خیلی محکم است. ابتدا ، بندها را تنظیم کنید ، آنها را بلندتر یا کوتاهتر کنید و ببینید آیا تناسب اندام را بهبود می بخشد یا خیر. وقتی بند ها به پوست فشار می آورند ، معمولاً تنظیم تسمه ها مشکل را حل می کند. با این حال ، اگر بند های سوتین لیز خورده و شل هستند ، ممکن است چندین عامل دیگر نیز باعث ناراحتی شما شود. به عنوان مثال ، اگر سوتین شما بسیار قدیمی است ، ممکن است آنقدر بند ها کشیده شده باشد که الاستیک خود را از دست داده باشند ، حتی اگر آنها را تا انتها محکم کنید ، هنوز خیلی بلند باشند. اگر چنین است ، این نشانه آن است که زمان دور انداختن آن سوتین رسیده است و باید یک سوتین جدید تهیه کنید. در موارد دیگر ، اگر شانه های باریکی دارید اما از سوتین با بند های پهن ، مانند سوتین بالکنی ، استفاده می کنید ، ممکن است بند های سوتین شما با وجود همه چیز لیز بخورد. یک سوتین با بند های نازک تر ، مانند یک سوتین کاپ کامل ، امتحان کنید تا ببینید آیا این کمک می کند یا خیر.

اگر هنوز در تلاش برای یافتن سوتین مناسب اندام خود هستید ، ما مشاوران متخصص و خریداران شخصی داریم که مایلند به شما در پیدا کردن سوتین مورد علاقه شما کمک کنند. آنها در مورد ترجیحات ، سبک ها و سلیقه شما با شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا سوتین هایی را که مطابق میل شما هستند پیدا کنید. اگر از قبل می دانید که چه نوع سوتین می خواهید ، می توانید در مزون ایکس سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها