مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

سوتین‌ پوش آپ مناسب ، دو وظیفه اصلی دارد : یک ، پد اسفنجی آن سینه را بزرگ تر نشان می دهد ؛ دو ، با لیفت کردن ، فرم سینه را بهبود می بخشد. همانطور که ممکن است یک سوتین پوش آپ را کمک کننده بدانید ، در واقع سوتین پوش آپ یک شاهکار مهندسی است و بهترین نوع آن ، از کار چند بخش در کنار هم ، به نتایج لیفت و بهبود فرم سینه میرسد. در ادامه ، ما چهار بخش اساسی هر سوتین پوش آپ را تجزیه می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که یک سوتین پوش آپ چگونه کار می‌کند. سپس ، به طور خلاصه بحث می‌کنیم که چه کسی باید سوتین پوش آپ بپوشد ؛ فارق از اینکه چه سایز سینه ای دارد.

1. پد سوتین پوش آپ Push-up Bra Padding

پد کاپ ها ساده ترین قسمت یک سوتین پوش آپ است. این پد می تواند از جنس های مختلف باشد. فوم معمولی رایج ترین است، اما برخی از خانم ها سوتین پوش آپ ژله ای یا سوتین پوش آپ مموری فوم را نیز دوست دارن د، که به راحتی با فرم سینه سازگار می شود و می تواند ظاهر طبیعی تری نسبت به فوم معمولی داشته باشد. به طور کلی ، پد سوتین پوش آپ در قسمت‌های پایین و بیرونی کاپ‌های سوتین متمرکز است تا سینه‌ها را لیفت کرده و به سمت مرکز فشار دهد تا بهترین ظاهر را نشان دهد. پد سوتین پوش آپ ممکن است به سینه بند بصورت قالب داخل کاپ سوتین دوخته شود یا می تواند یک قطعه جدا شونده باشد تا در صورت تمایل بتوانید آن را از کاپ سوتین خارج کنید. در مزون ایکس می توانید تمام انواع سوتین پوش آپ را مشاهده کرده و سفارش دهید.

2. نوار و بند های سوتین پوش آپ Push-up Bra band and Straps

بسیاری از مردم فکر می کنند که بند سوتین کار لیفت پستان را انجام می دهد. اگرچه بند سوتین می تواند کمی لیفت سینه را افزایش دهد ( سوتین پوش آپ اغلب دارای بند های ضخیم تر بوده و ساپورت بیشتری ارائه می دهد ) ؛ اما اگر سوتین به اندازه کافی فیت و مناسب باشد ، نوار سوتین می تواند پستان ها را در جای درست خود نگه دارد. حتی اگر بند سوتین از روی شانه ها لیز بخورد. این موضوع همچنین راحتی را برایتان بهبود می بخشد ، زیرا سوتین هایی که فشار زیادی به بندها وارد می کنند می توانند به کمر و گردن آسیب برسانند. بسیاری از سوتین های پوش آپ ما دارای نوارهای پهن و راحت هستند که اساس خوبی برای نگه داری ایجاد می کنند.

3. کاپ سوتین پوش آپ Push-up Bra Cups

پارچه و ساختار کاپ برای لیفت و مرکز کردن سینه ها بسیار مهم است. از آنجایی که پد سوتین ، سینه‌های شما را کمی از شکل طبیعی‌شان خارج می‌کند ، برای داشتن انحنای طبیعی ، به کاپ سوتین نیاز دارید تا دوباره آن‌ها را فرم دهید. به همین دلیل بیشتر سوتین‌های پوش آپ دارای کاپ ضخیم تری هستند. اگر به مرکز و بالای کاپ سوتین پوش آپ نگاه کنید ، که هیچ لایه‌ای ندارد ، همچنان ضخیم‌تر از سوتین‌ روزمره شما خواهد بود. سوتین‌های پوش آپ مزون ایکس طوری طراحی شده اند که به لیفت کردن و نگه داری از سینه کمک می‌کند و در نتیجه اثر جاذبه را خنثی می کند.

4. فنر سوتین پوش آپ Push-up Bra Underwire

بسیاری از سوتین های پوش آپ دارای فنر نیز هستند تا پایه ای محکم و منحنی برای کاپ ها ایجاد کنند. فنر سوتین ، سینه‌ها را از تغییر شکل کاپ ها محافظت می‌کند و ظاهری طبیعی و در عین حال تقویت‌شده به شما می‌دهد. اگر از پوشیدن سوتین فنردار احساس ناراحتی می کنید ، احتمالا سایز اشتباهی می پوشید. سوتین های فنردار به گونه ای طراحی شده اند که در عین بالا کشیدن پستان ، راحت نیز باشند. اگر به دنبال یک سینه‌بند پوش آپ هستید که سینه‌تان را قوی‌تر کند، سوتین‌ پوش‌آپ فنردار بهترین گزینه است.
همانطور که سوتین های بی سیم (سوتین بدون فنر) محبوب تر شده اند، سوتین های پوش‌آپ بی سیم هم وارد بازار شده اند. سوتین های پوش‌آپ بدون فنر راهی عالی برای ترکیب یک لیفت ملایم با راحتی یک سوتین بدون فنر هستند. با این حال ، سوتین‌های پوش‌آپ بی‌سیم برای کسانی که به دنبال لیفت حداقلی هستند یا کسانی که سینه‌های کوچک‌تری دارند ، مناسب‌تر هستند. اگر می‌خواهید که حداکثر لیفت را با سوتین‌ پوش‌آپ داشته باشید ، باید از مدل سوتین پوش‌آپ فنردار استفاده کنید.

سوتین پوش آپ برای چه کسانی مناسب تر است؟

سوتین پوش‌آپ برای هرکسی با هر سایزی که خواهان لیفت کردن و حمایت بیشتر است ، مناسب می باشد. کسانی که سایز کوچک تر دارند ، برای برجسته تر کردن پستان ، ممکن است به دنبال یک لیفت متوسط (یک سایز کاپ کامل) یا لیفت کامل (دو سایز کاپ کامل) باشند. با این حال ، این به معنی اینکه خانم های سایز بزرگ نمی‌توانند سوتین‌ پوش‌آپ بپوشند ، نیست. در واقع ، برخی از زنان با سینه‌های بزرگ‌تر، سوتین‌های پوش‌آپ را به دلیل ساختار محکم‌تر و پد های اضافی ، راحت‌تر می دانند.
زنانی که سینه‌های بزرگ‌تری دارند ، احتمالاً با لیفت ملایم (به اندازه نیم کاپ) راحت‌تر خواهند بود. اگر واقعاً در مورد امتحان کردن سوتین پوش‌آپ مطمئن نیستید ، یک سوتین با پدهای جداشونده تهیه کنید. در این صورت می توانید بسته به اینکه می‌خواهید سینه‌تان در آن روز چقدر پر به نظر برسد، آن را امتحان کنید. اجازه ندهید داشتن سینه های بزرگ تر شما را از امتحان سوتین پوش‌آپ دور کند! ممکن است تعجب کنید که چقدر حس جذاب و اعتماد به نفس در شما ایجاد می کند.

اگر به دنبال تقویت سایز سینه خود هستید ، مجموعه انواع سوتین پوش‌آپ مزون ایکس را بررسی کنید. ما همه چیز را ازکم ترین تا بیشترین لیفت را ارائه می دهیم. سبک های مختلفی از جمله سوتین پوش‌آپ پایه بلند ، سوتین پوش‌آپ توری و موارد دیگر را عرضه می کنیم.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین پوش آپ زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها