مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

با اندازه گیری¬های زیادی که برای یک سوتین مناسب لازم است ، جای تعجب نیست که سوتین دارای استانداردهای کلی اندازه باشد که انواع دیگر لباس فاقد آن است. به عنوان مثال ، تقریباً همیشه بین اندازه¬های کاپ یک اینچ تفاوت وجود دارد و بین اندازه¬های نوار تقریباً همیشه یک اختلاف دو اینچی وجود دارد. در مقایسه با سایر انواع لباس زنانه ، جدول¬های بین المللی اندازه سوتین باید آسان باشد ، درست است؟ مانند اندازه کفش ، اندازه سوتین نیز الگوی نسبتاً قابل پیش¬بینی را دنبال می¬کند.
پس چرا این همه نمودار بین المللی سایز سوتین و ماشین حساب تبدیل اشتباه است؟ در روز¬های ابتدایی خرید اینترنتی لباس زیر زنانه ، من به طور مرتب سوتین¬های انگلستان را خریداری می-کردم که بیش از حد دارای کاپ¬های بزرگ بودند ، زیرا محبوب-ترین ماشین حساب بین المللی تبدیل اندازه سوتین در اینترنت به من گفت که یک کاپ 34F انگلستان همان 34F اروپا است ولی اینطور نیست!
حتی بین کل کشور¬ها ، اندازه سوتین متغیر است. اکثر کشور¬ها از حروف برای سایز کاپ سوتین استفاده می¬کنند ، اما معنی حروف اندازه¬های مختلف است. این را با این واقعیت ترکیب کنید که بسیاری از مردم چگونگی کارکرد اندازه سوتین را نمی¬دانند ، و این که هیچ استاندارد سختگیرانه و رسمی¬ای برای اندازه¬گیری در صنعت وجود ندارد ، و شما مجبور خواهید بود با چند ماشین حساب اندازه بگیرید که منطقی نیست اصلاً.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

بهترین سوتین های زیر زنانه و دخترانه

این اختلافات به این زودی تغییر نخواهد کرد. کشور¬های مختلف اندازه سوتین خود را مدت¬ها قبل از اینترنت ایجاد کرده¬اند و حتی اگر سازمانی به طریقی نمودار اندازه سوتین بین المللی تهیه کند ، بعید است که مارک¬ها آن را تطبیق دهند. مانند همه¬ی شرکت¬های خرده فروشی ، مارک¬های لباس زیر بیش از وضعیت صنعت به طور کلی به مشتریان طولانی مدت خود اهمیت می¬دهند. اگر مشتریان یک برند تجاری بدانند که سوتین سایز 34E متناسب با آنها است ، برند قصد ندارد این حرف را تغییر دهد.
خرده فروشان تمام تلاش خود را برای ساده¬سازی مسائل مربوط به تبدیل اندازه سوتین انجام می¬دهند ، اما هرگز این کار عاری از اشتباه نیست نیست.  به عنوان مثال ، مزون ایکس یک دکمه در هر صفحه محصول دارد که به شما امکان می دهد یکپارچه بین اندازه¬ها جا¬به¬جا شوید.
در همین حال ، Herroom یک سیستم اندازه گیری با علامت تجاری به نام “سیستم کاپ جهانی” ایجاد کرد ، به این معنی که خرید کمتر گیج¬کننده در وب سایت امکان پذیر باشد. اما در پایان ، این فقط یک “زبان” اندازه گیری سایز سوتین است که باید بر اساس اندازه¬های کاپ ایالات متحده یاد بگیرید.

حتی با استاندارد¬سازی بیشتر از بقیه صنایع مد ، اندازه سوتین نسبی است. بنابراین وقتی می¬خواهید اندازه سوتین خود را در کشوری دیگر بفهمید ، به راحتی یادگیری نمودار اندازه کفش کشور دیگر نیست.
با این حال ، پس از سالها پیدا کردن نمودار¬های تبدیل نادرست اندازه سوتین ، من سعی کردم ساده ترین و دقیق ترین نمودار اندازه سوتین بین المللی را ممکن کنم.
برخی موارد که باید هنگام استفاده از این نمودار¬ها به خاطر بسپارید:
این اندازه¬ها برای هر مارکی در هر کشور اعمال نمی¬شود. درست مثل هر نوع لباس دیگر ، اندازه یک شرکت می¬تواند کاملاً متفاوت با مدل دیگر باشد. به عنوان مثال ، بیشتر مارک¬های فروش بین¬المللی از اندازه نوار انگلیس / ایالات متحده استفاده می-کنند ، در حالی که برخی از شرکت های اروپایی از یک سایز کاپ”l” صرف نظر می¬کنند زیرا گیج کننده است و ممکن است “1” به نظر برسد. هنگام خرید ، از این نمودار¬ها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.
فقط به این دلیل که سایز شما به سایز کشور دیگری تبدیل می-شود ، به این معنی نیست که اندازه آن کشور برای شما مناسب است. به عنوان مثال ، سوتین¬های ژاپنی که من امتحان کرده¬ام به طور قابل توجهی کوچک¬تر از سوتین¬های دیگر هستند و من سایز ثانویه خود را برای همه سوتین¬های ژاپنی 2 سایز بزرگ کردم.
اکثر مارک¬های سوتین پوشش کامل از اندازه¬های انگلستان استفاده می¬کنند. سیستم دوحرفی به اندازه بزرگترهای کاپ بسیار مناسب است و بیشتر مارک¬های سوتین پوشش کامل امروزه در انگلستان مستقر هستند. اگر سایز کاپ DD یا E می¬پوشید ، اندازه سوتین انگلستان همان سایزی است که سایز شما احتمالاً بیشتر از همه به آن نزدیک هستید.
در صورت شک ، به یک مارک تجاری بجای یک ماشین حساب اعتماد کنید. سازنده سوتین بهتر از دیگران اندازه آنها را درک می-کند! نمودار اندازه¬گیری¬های سایز آنها را بررسی کنید ، از آنها مشاوره بخواهید و بدانید که آنها بهترین شناخت را دارند.
با تمام آنچه گفته شد ، در اینجا دو نمودار مفید اندازه سوتین بین المللی آورده شده است که می¬توانید در جیب عقب خود نگه دارید ، برای دفعه بعدی که به خرید خارج از کشور می¬پردازید یا مارک جدیدی را امتحان می¬کنید.

بدون داشتن استانداردهای دقیق سایز در سراسر جهان ، تهیه یک جدول مناسب تبدیل اندازه سوتین غیرممکن است ، اما من تمام تلاشم را کردم! امیدوارم این نمودار¬ها به توقف تبدیل داستان¬های ترسناک در اندازه کمک کرده و درک بهتری از اندازه¬های موجود در سراسر جهان برای شما ایجاد کند.

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها