مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

در حذر ماندن از بد شکل شدن سوتین ، مهارت زیادی نیاز دارد ؛ حتی اگر هنگام پوشیدن سوتین بسیار احتیاط کنیم. اگر بیشتر اوقات بافت سینه شما از کاپ سوتین بیرون می زند ، می تواند ناشی از دلایلی مانند اشتباه در انتخاب سایز سوتین و یا مدل سوتین مناسب شکل پستان شما باشد. خواه بد فرم شدن سینه‌بند و یا بالا رفتن پشت سوتین را تجربه کرده باشید ، بیایید به دلایل رایج مشکلات افتادگی سوتین بپردازیم تا بتوانید از سوتین مورد علاقه‌تان نگه داری کنید.

3 علت اصلی بد شکل شدن سینه بند

بسیاری از خانم ها بد فرم شدن سینه بند را تجربه می کنند. اما بخشی از راهکار جلوگیری از شل شدن سوتین ، دانستن علت آن است. در ادامه چندین دلیل را با هم بررسی می کنیم.

کوچک بودن اندازه کاپ سوتین

کوچک بودن سایز کاپ سوتین یکی از اصلی ترین دلایلی است که اکثر خانم ها بد فرم شدن سوتین را تجربه می کنند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که کاپ سوتین بافت های سینه شما را به اندازه کافی می پوشانند تا راحت و ایمن باشند.

کوچک بودن اندازه نوار سوتین

وقتی نوار سوتین خیلی سفت باشد باعث کشیدگی و جدا کردن کاپ ها شده که در نتیجه سبب افتادگی سینه بند و حتی زخم های ناراحت کننده می شود.

عدم شناخت فرم سینه

هر سینه بندی برای هر فرم سینه ای مناسب نمی باشد. برای پیدا کردن سینه بند ایده آل ، شناخت شکل سینه ضروری است.

اندازه گیری سایز کاپ سوتین

قبل از اینکه مسائل بد شکل شدن سوتین خود را به مدل کاپ سوتین محدود کنید ، مطمئن شوید که اندازه آن درست است. از آنجایی که اندازه سینه‌ بسیاری از زنان در طول زندگی آنها تغییر می‌کند ، اندازه‌گیری مجدد ، هر چند وقت یک‌بار ضروری است. بنابراین دقیقاً چگونه بدانید که کاپ سوتین شما خیلی کوچک است؟

مراحلی تعیین اندازه کاپ سوتین 

یک سانتی متر بردارید و آن را دور کمر و قفسه سینه سینه ، زیر بازوها و درست بالای خط سینه ، بگیرید. برای تعیین اندازه نوار سوتین به نزدیکترین عدد گرد کنید. سپس دور کمر و پستان را از حجیم ترین بخش سینه اندازه بگیرید. برای تعیین اندازه کاپ سوتین ، اندازه قفسه سینه را از اندازه سینه کم کنید. بابت هر اینچ ، یک سایز به کاپ سوتین اضافه کنید. مثلا :
کاپ Aسوتین = 1 اینچ
کاپB سوتین = 2 اینچ
کاپC سوتین = 3 اینچ
کاپD سوتین = 4 اینچ
اگر متوجه شدید که واقعاً اندازه کاپ سوتین درستی می پوشید ، ممکن است افتادگی سوتین شما به دلیل اشتباه بودن مدل سوتین باشد. برای یافتن مدل سینه بند مناسب ، بیایید نگاهی عمیق تر به بهترین مدل ها و کاپ های سینه بند برای هر شکل منحصر به فرد پستان بیندازیم.

شکل های رایج پستان و مدل های سینه بند

فرم بدن هر زن منحصر به فرد است ، پس سینه های آنها نیز منحصر به فرد است. شل شدن سینه بند ممکن است به این دلیل باشد که مدل سینه بند و کاپ سینه بند برای شکل سینه شما مناسب نیست. به شکل‌های رایج سینه‌ فهرست‌ شده در زیر نگاهی بیندازید ، نزدیک ترین شکل به فرم پستان خود را انتخاب کنید و سپس بهترین مدل سینه‌بند را پیدا کنید که ظاهری مناسب ارائه داده و هرگز پستان از آن بیرون نزند.

فرم سینه نامتقارن

همه سینه های نامتقارن دارند ، حتی اگر به سختی قابل دیدن باشد. اما ، برای برخی، این تفاوت ممکن است بیشتر به نظر برسد. شایان ذکر است که برخی از زنان یک سینه بزرگتر از دیگری دارند. تناسب خود را بر روی سینه بزرگتر قرار دهید و برای پر کردن شکاف دیگری ، یک پد اسفنجی داخل کاپ سوتین اضافه کنید.

فرم سینه ورزشی/ فرم سینه عضلانی

شکل سینه ورزشی با بافت سینه کمی کوچک تر و عضلانی تر است. اگر سینه‌های کوچکی دارید ، سوتین‌ پلانج و سوتین دمی که کمترین پوشش را دارند به خوبی می‌توانند کمی چاک سینه ایجاد کنند.

فرم سینه زنگوله ای

پستان زنگوله ای شکل ، در قسمت بالا کم حجم تر و در قسمت پایین پر حجم تر است. این شکل سینه معمولاً در زنان با اندازه سینه بزرگتر دیده می شود. خانم‌هایی که سینه‌های زنگوله‌ای دارند باید از سوتین‌هایی با پوشش کمتر مانند سوتین بالکنی و سوتین دمی اجتناب کرده و به جای آن از یک سوتین تی‌شرت یا سوتین پوشش کامل استفاده کنند.

فرم سینه های نزدیک به هم

سینه های نزدیک به هم ، دارای فاصله ی کم یا بدون فاصله هستند. یعنی فضای بیشتری بین سینه و زیر بغل وجود دارد. سوتین‌ پلانج برای سینه‌های نزدیک به هم ، عالی هستند و بدون ریزش سینه‌بند خود را نشان می‌دهند.

فرم سینه مخروطی

فرم پستان مخروطی نمونه ای از سینه‌های کوچک‌تر است. این فرم سینه گردی کم تری داشته و مخروطی‌تر هستند. بسیاری از مدل های سوتین را می توان با شکل سینه مخروطی پوشید. با این حال ، ما یک سوتین فرم دهنده و یا یک سوتین تی‌شرت را برای حمایت بیشتر توصیه می‌کنیم. این نوع سوتین ها لایه نازکی دارا هستند که می‌تواند به ایجاد شکل گردتر کمک کند. سوتین قفسه ای و یا هر سوتین دیگر با ساپورت جانبی اضافی نیز فوق العاده عمل می کند.

فرم سینه شرقی-غربی

فرم سینه شرقی-غربی ، فاصله بیشتری بین سینه ها دارد و هر نوک پستان در جهت مخالف باشد. زنانی که شکل سینه‌های شرقی-غربی دارند ، اغلب ایجاد چاک سینه را دشوار می‌دانند و در تلاشی ناامیدکننده برای انجام این کار ، معمولاً با بد شکل شدن سینه‌بند مواجه می‌شوند. در عوض ، یک سوتین پوشش کامل پیدا کنید که بتواند همزمان سینه ها را به هم نزدیک کرده و از بیرون زدن بافت پستان جلوگیری کند.

فرم سینه افتاده

نوک سینه ها در فرم سینه افتاده ، به سمت پایین بوده و بافت سینه شل تر می باشد. بهترین مدل سینه بند برای این سینه ها بدون شک سوتین بالکنی با اندازه کاپ کوتاه تر و پشتیبانی اضافی برای لیفت کردن سینه های افتاده برای ایجاد ظاهری حجیم تر است.

فرم سینه گرد

فرم سینه گرد به هر اندازه بزرگ تر باشد ، شکل گرد تری ایجاد می کند. خبر خوب این است که بسیاری از انواع مدل سوتین و انواع کاپ سوتین با سینه گرد به خوبی مچ می شوند. اما بسیاری از خانم ها هنگام استفاده از سوتین اسفنجی / سوتین پد دار دچار افتادگی سوتین می شوند. درعوض ، یک سوتین بی‌سیم / سوتین بدون فنر ، که پشتیبانی سبک‌تری ارائه می‌دهد ، یا یک سوتین قفسه ای را امتحان کنید.

فرم سینه های دور از هم

فرم سینه های دور از هم ، بر خلاف فرم سینه های نزدیک به هم ، فضای وسیعی بین آن‌ها وجود دارد و از هم دورتر هستند. زنان ورزشکار با کمر عضلانی می توانند این شکل سینه را داشته باشند زیرا گاهی اوقات عضلات پشت سینه را به کناره ها می کشند. یک سینه بند پلانج و یا سینه بند پوش آپ با پد های جانبی که پستان را به سمت داخل فشار می دهند ، انتخاب کنید. در نتیجه ، سینه هایی گردتری خواهید داشت.

فرم سینه قلمی

فرم سینه قلمی نمونه ای از سینه های باریک و کم حجم است. در این فرم ، طول سینه بلند و باریک بوده و نوک سینه ها به سمت پایین است. سینه‌ قلمی مانند سینه‌ زنگوله ای ، به خوبی با انواع سوتین مدل دمی / سوتین نیم کاپ سازگار می شود. در نتیجه ، لیفت و حجم پستان را افزایش دهند.

فرم سینه اشکی

فرم سینه اشکی در زنانی که زایمان کرده و یا مقدار قابل توجهی وزن کم کرده اند ، رایج تر است. این فرم سینه ی گرد ، در قسمت بالا مقداری کم حجم تر و باریک تر هستند. مانند سینه زنگوله ای و سینه قلمی ، سینه اشکی نیز به اندکی حجم بیشتر در بالای پستان نیاز دارد که سوتین کاپ نیمه این امر را عالی انجام می دهد.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین

مطمئن نیستید چه نوع سوتین برای شما بهتر است؟ برای تعیین تناسب و شکل کاپ برای فعالیت‌های مختلف ، آزمون تناسب سایز سوتین مزون ایکس را انجام دهید. این تست می‌تواند شما را در مسیر درستی برای جلوگیری از بد شکل شدن سوتین ، نیشگون گرفتن و غیره قرار دهد!

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها