مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

خرید آنلاین می تواند مانند یک قمار باشد ، به خصوص زمانی که قصد خرید سوتین دارید. آیا سوتینی که سفارش می دهید برایتان اندازه می شود؟ آیا این سوتین در تن راحت خواهد بود؟ این سوتین زیر پیراهن یا لباس مورد علاقه شما چگونه به نظر می رسد؟ اگر تا به حال برای خرید آنلاین سوتین با مشکل مواجه شده اید، باید به خواندن این پست ادامه دهید!
در این مقاله ، من به برخی از سوالات متداول در مورد خرید آنلاین سوتین پاسخ خواهم داد تا به شما کمک کند از موفقیت آمیز بودن تجربه بعدی خود در سفارش اینترنتی لباس زیر مطمئن شوید.

چالش های خرید آنلاین سوتین

چندین چالش در رابطه با نحوه خرید آنلاین سوتین وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنید. در ادامه مهمترین چالش ها را بررسی می کنیم :

  • سوتین ها در سایز های مختلف و متعددی تولید می شوند.
  • برندهای لباس زیر ، اندازه سوتین های خود را متفاوت از سایر برند ها طراحی می کنند. (مخصوصاً برای سایز کاپ بیشتر از D)
  • اطمینان از سایز بودن سوتین برایتان بدون اینکه بتوانید آن سوتین را امتحان کنید می تواند یک چالش باشد.
  • مدل‌های مختلف سینه‌بند می‌تواند به شکل متفاوتی با فرم سینه شما مطابقت داشته باشد.
  • اگر در فروشگاه نباشید نمی‌توانید اندازه سوتین‌تان را توسط یک متخصص حرفه‌ای اندازه‌گیری کنید.

 

بنابراین ، چگونه می توانید از رفتن به فروشگاه لباس زیر صرف نظر کنید و آنچه را که می خواهید به راحتی از خانه پیدا کنید؟ در ادامه پاسخ های ما به برخی از متداول ترین سؤالات در مورد روش خرید آنلاین سوتین برای کمک به شما در داشتن یک تجربه خرید اینترنتی موفق از سوتین آورده شده است.

چگونه سایز سوتین خود را در خانه پیدا کنم؟

هنگامی که در حال خرید آنلاین سوتین هستید، مهم است که ابتدا سایز سوتین خود را اندازه گیری کنید. خوشبختانه، وقتی این اندازه گیری به درستی انجام شود، می توانید این کار را در خانه انجام دهید. برای پیدا کردن سایز صحیح سوتین کلیک کنید.

هنگامی که اندازه زیر سینه و سینه را تعیین کردید ، اندازه کلی کاپ سوتین و نوار دور سوتین خود را خواهید دانست. این به شما ایده بهتری در مورد اینکه از کجا شروع کنید می دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که از آنجایی که تمام تولیدکنندگان سوتین، سوتین های خود را به طور متفاوتی اندازه گیری می کنند، سایز شما بسته به مارک سوتینی که خریداری می کنید می تواند متفاوت باشد.

در نظر داشته باشید که باید سایز سوتین خود را حداقل یک یا دو بار در سال مجدد اندازه گیری کنید. بدن شما در طول زندگی دچار تغییرات طبیعی می شود و اندازه سینه بند یک خانم به طور متوسط ​​شش بار در طول زندگی تغییر می کند. اندازه سوتین می تواند به دلایل زیادی تغییر کند که رایج ترین آنها عبارتند از :

  • افزایش یا کاهش وزن

  • بارداری و شیردهی

  • تغییرات هورمونی (بلوغ و یائسگی)

  • روند طبیعی پیری

 

اگر تا به حال احساس کرده اید که سوتین فعلی شما به خوبی سابق نیست ، نشانه یکی از این 2 دلیل است : سایز سوتین شما تغییر کرده است ، یا اینکه سوتین شما فرسوده و کهنه شده و باید تعویض شود.

سایز های سوتین ها در بزند های مختلف لباس زیر چگونه است؟

در یک دنیای عالی و بدون نقص ، همه برندهای سوتین از سیستم سایز یکسانی استفاده می‌کنند و همه چیز در اولین تلاش کاملاً و به‌طور ثابت برای شما مناسب است. متأسفانه به چند دلیل اینطور نیست.
سیستم های اندازه گیری کاپ سوتین متفاوت است. اگر بزرگتر از کاپ D می پوشید. برخی از برندها از سایز بندی استاندارد سوتین آمریکایی استفاده می کنند که از D ، DD ، DDD و غیره پیروی می کنند. مارک های دیگر ، به ویژه مارک های اروپایی ، مستقیماً از DD به E، F، FF و غیره می روند. این بدان معناست که اگر در یک برند 34DDD هستید، ممکن است در برند دیگری 34E باشید. برخی از مارک ها و سبک ها از اسمال یا لارج استفاده می کنند. به طور طبیعی ، برخی از سوتین‌ها می‌توانند در قسمت‌های خاصی کمی تنگ‌تر از آنچه می‌خواهید باشند یا خیلی شل باشند. خوشبختانه، در MezonX ، می‌توانید نظرات مشتریان واقعی را در مورد هر سوتین موجود بخوانید تا متوجه شوید که آیا برای یک سوتین خاص باید سایز را کم یا زیاد کنید.

چگونه می توانیم بدانیم که چه مدل سوتین برای فرم بدنمان مناسب است؟

بعد از چالش یافتن سایز صحیح سوتین ، نوبت انتخاب مدل آن است زیرا سوتین ها در طرح‌ها و مدل های مختلفی عرضه می‌شوند. در راهنمای خرید لباس زیر زنانه ، با انواع مدل‌های سوتین آشنا شوید و دریابید که کدام یک برای تیپ بدنی شما مناسب است.
با ابزار و منابع مناسب و فروشنده مناسب و مطمئن ، می‌توانید با موفقیت سوتین‌هایی را که دوست دارید در راحتی و حریم خصوصی خانه خود خریداری کنید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها