مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

امروزه ، زنان دارای طیف گسترده ای از سبک های مختلف سوتین هستند که می¬توانند از بین آنها سوتین متناسب با لباس خود را انتخاب کنند. گزینه¬های بسیار زیادی وجود دارد که باعث می¬شود برخی از سبک¬ها و نام¬ها با یکدیگر اشتباه گرفته¬ شده و باعث سردرگمی شود.
یکی از این سردرگمی¬ها سوتین کانتور است. سوتین کانتور اغلب می¬تواند نام-های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ، به آن سوتین فرم دهنده نیز می¬گویند. با این حال ، به هر نامی که خوانده بشود ، یک سوتین کانتور ، ویژگی¬های طراحی خاصی را ارائه می¬دهد که آن را از سایر سبک¬های سوتین متمایز می-کند.
بنابراین سوتین کانتور دقیقاً چیست؟ و آیا سوتین کانتور همان سوتین پوش آپ است؟ بسیاری از زنان این دو را با هم اشتباه می¬گیرند ، بنابراین مزون ایکس اینجاست تا این موضوع را برای شما تفکیک کند. در این تفکیک ، ما تفاوت¬های مشخص این سبک¬های محبوب را پوشش می¬دهیم و مزایای بسیاری از هر یک را مرور می¬کنیم. به علاوه ، ما روی زمان پوشیدن سوتین کانتور تمرکز می-کنیم.

سوتین کانتور (Contour Bra) چیست؟

سوتین کانتور (Contour Bra) یا سوتین فرم دهنده به پوشش و قدرت نگه داری کمک می¬کند. این سوتین¬ها در زیر بغل و پشت شما صاف می¬شوند ، بنابراین نگران افتادگی سوتین نباشید. سوتین¬های پیکر¬ساز کانتور معمولاً دارای آستری هستند ، اما می¬توانید آنها را در دو طراحی ، همراه با پد (اسفنج) آستری و بدون آن ، انتخاب کنید. سوتین¬های کانتور اغلب دارای فنر هستند و اکثر آنها می¬توانند حالت خود را در داخل کشوی لباس زیر و یا آویزان در کمد ، نگه دارند.

سوتین پوش آپ (Push-up Bra) چیست؟

سوتین پوش آپ (Push-up Bra) معمولاً طوری طراحی شده است که در هر کاپ ، پد های فومی (پد اسفنجی) وجود داشته باشد و کمی به لیفت سینه¬ها اضافه کند. هر پد اسفنجی ، که در دو مدل دوخته شده و قابل جابجایی موجود است ، در کناره¬های بیرونی سوتین قرار گرفته¬است به طوری که سینه¬ها را به هم نزدیک می¬کند و چاک پستان را بیشتر می¬کند. برای کمک به این لیفت اضافی ، بسیاری از سوتین¬های پوش¬آپ دارای فنر حمایتی هستند. در نهایت ، یک سوتین پوش¬آپ می¬تواند پد اسفنجی و لیفت کافی را برای سینه¬هایی با ظاهر بزرگتر ، به شما ارائه دهد.

مقایسه سوتین کانتور و سوتین پوش آپ و تفاوت اصلی آنها

همانطور که می¬بینید ، هم سوتین کانتور و هم سوتین پوش آپ ، دارای کاپ قالب دار و معمولاً فنر هستند. با کاپ ضخیم تر ، هر دو مدل سوتین میزان پوشش یکسانی را ارائه می¬دهند و از دیده شدن نوک سینه جلوگیری می-کنند. انتخاب یک سوتین بدون درز ، آنها را برای پوشیدن زیر تیشرت و تاپ تنگ یا پیراهن ماکسی مناسب می¬کند. با این حال ، چگونه می¬توانید آنها را از هم تشخیص دهید؟ به طور کلی ، این دو سبک سوتین دارای یک تفاوت اصلی هستند و این به عفت برمیگردد.
سوتین پوش آپ معمولاً دارای یک تکه ی سه گوش مرکزی باریک و گاهی اوقات یقه ی پلانج است. همراه با پد اضافی که سینه ها را لیفت می¬کند ، یک سوتین پوش آپ کمی آشکار است. از طرف دیگر ، سوتین های کانتور به طور کلی پوشش بیشتری را ارائه می¬دهند ، که ظاهر متوسط تری را ارائه میدهد.
سوتین های کانتور بیشتر به منظور افزودن یک ظاهر جزئی و فرم ظریف ، بدون دلربایی اضافی هستند. اگر به دنبال سبک ساده¬تری هستید ، چه زیر لباس کار و چه با یک دست لباس روزمره ، سوتین های کانتور می توانند گزینه شما باشند. با این حال ، برای قرار¬های ملاقات و مناسبت¬های خاص که می¬خواهید خود را به نمایش بگذارید ، سوتین پوش آپ ، مناسب شما است. از یک سوتین پوش آپ برای داشتن ظاهری واقعاً احساسی و جذاب استفاده کنید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین پوش آپ و سوتین کانتور

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها