مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

در حالی که سوتین تی شرت برای بسیاری از خانم ها مورد پسند است ، سوتین پلانج نیز در واقع به همان اندازه جذاب هستند ، اگر بیشتر نباشد و برای طیف وسیع تری از انواع شکل بدن و فرم سینه عالی به نظر می رسند. در واقع ، برای برخی از خانم ها ، یک کاپ پلانج بهتر از یک سوتین پوشش کامل یا کاپ دمی است.
به لطف شکل کاپ منحصر به فرد ، یک سوتین پلانج می تواند لیفت طبیعی پستان را ارائه دهد که بسیار ظریف تر از سوتین پوش آپ است. سوتین های پوش آپ معمولاً در انتهای کاپ ، دارای پد (اسفنج) هستند تا سینه های شما را به سمت داخل و بالا بیاورند تا لیفت قابل توجهی داشته باشد و اغلب ظاهری مانند یک سوتین کاپ کامل دارد. در حالی که یک سوتین پلانج ، سینه های شما را از مرکز کاپ کنار هم می کشد.

سوتین پلانج ( Plunge Bra) چیست؟

یک سوتین پلانج دارای یقه بلند V شکل و برش دلپذیر است که منحنی های شما را کاملاً در آغوش می گیرد. این مدل سوتین مناسب برای لباس های یقه باز و تاپ هایی است که معمولاً با سایر مدل های سوتین کار نمی کند.
در اینجا سه دلیل وجود دارد که چرا باید سوتین پلانج را امتحان کنید ، اگر قبلا آن را امتحان نکرده اید :

1. فنر کوتاه تر سوتین پلانج ، در بدن فرو نمی رود

اگر مشکل عمده ی سوتین شما این است که فنر سوتین قفسه سینه شما را فشار می دهد یا روی سینه قار می گیرد ، پس یک سوتین مدل پلانج قطعاً برای شما مناسب است. به جای فنری که از کناره ها تا مرکز قفسه سینه شما ادامه دارد ، فنر کاپ سوتین پلانج کوتاهتر بوده ، در نتیجه فشار بسیار کمتری برای پوست ایجاد می شود. زنانی که با انواع دیگر سوتین فنردار عدم احساس راحتی دارند ، با سوتین مدل پلانج ، کاملا راحت خواهند بود.

2. کاپ زاویه دار سوتین پلانج ، پوشش و کاور بیشتری دارد

یک تصور اشتباه درباره سوتین این است که زنانی با سایز کاپ بزرگتر ، نمی توانند از سوتین پلانج استفاده کنند زیرا از آن بیرون می زند. من می توانم این را درک کنم که به دلیل مدل برش کاپ سوتین پلانج ، بنظر می رسد که پوشش دهی کمتری دارد. اگر شما از این دسته خانم ها هستید ، ادامه ی این مقاله را بخوانید.
کاپ های زاویه دار ، عمیق تر و v شکل ، سوتین پلانج ، در واقع پوشش بیشتری را در قسمت بالایی به شما می دهد ، مخصوصاً با کاور توری ای که دارد. در واقع ، اگر سینه شما بزرگتر است و نگران بیرون زدن آن از کاپ سوتین هستید ، این سوتین پوشش دهی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

3. با پوشیدن سوتین پلانج ، فاصله ای بین پستان و کاپ سوتین وجود نخواهد داشت

اگر تا به حال سوتین مورد علاقه خود را با یک تی شرت تنگ یا تاپ امتحان کرده اید و متوجه شده اید که می توانید لبه های کاپ سوتین خود را مشاهده کنید ، یک مدل پلانج ، مشکلات سوتین شما را برطرف می کند. کاور توری نازک ، کاپ های برش دار و بندهای پشتیبان در یک سوتین مدل پلانج به شما یک ظاهر فوق العاده صاف میدهد. و از آنجایی که قسمت بالای سینه اکثر خانم ها ، حجم کمتری نسبت به پایین سینه دارد ، کاپ سوتین پلانج فقط در قسمت پر حجم تر دارای پارچه ی غیر توری می باشد.

سوتین پلانج ( Plunge Bra) برای چیست؟

سوتین پلانج دارای کاپ های زاویه‌دار است که در عین پوشش کمتر ، قدرت نگه داری بسیار خوبی را ارئه می دهد. انواع سوتین پلانج چاک عمیق و طبیعی ای ایجاد می کنند ، بنابراین هیچ اسفنج اضافی برای لیفت کردن سینه نیاز ندارد. یک سوتین پلانج به سبب یقه بلند ، زیر تاپ ها و لباس های یقه باز بسیار عالی عمل می کند.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین پلانج

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها