مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

همانطور که نور از پنجره اتاق شما وارد می شود ، به هر سطح و شیء خانه می تابد و به شما امکان می دهد رنگ ها را درک کنید. هر رنگی که می بینید چیزی نیست جز انعکاس نور بر روی سطوح ؛ ما نیز به هر کجا که می رویم رنگ می آوریم. هر انسانی در نوع خود رنگارنگ است! در ادامه درباره معنای 3 رنگ لباس زیر زنانه صحبت می کنیم.

سیگنال رنگ ها

هر رنگی معنایی دارد. چیزی که آگاهانه یا ناخودآگاه سیگنال هایی را برای ما ارسال می کند. آیا می‌خواهید بدانید رنگ‌هایی که هر روز می‌بینید چه حسی از خود می‌دهند؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد پیام هایی که برخی از رنگ های مورد علاقه شما به جهان ارسال می کنند مطلع شوید.

لباس زیر زنانه قرمز نشانه سلامتی است

قرمز یکی از رنگ های اصلی است. اگرچه ما به دیدن رنگ قرمز در زندگی روزمره عادت کرده‌ایم ، اما همچنان توجه ما را در سطح ناخودآگاه جلب می‌کند ؛ این رنگ جذابیت است. از آنجایی که این رنگ مربوط به گرما و خورشید است ، ما را شاد می کند و به ما کمک می کند تا انرژی بیشتری داشته باشیم. رنگ قرمز شفابخش ، به اندازه ای روشن است که غم و اندوه را از بین می برد. تمام انرژی مورد نیاز شما در مقابل چشمان شماست! شورت و سوتین قرمز انرژی شما را در طول روز افزایش می دهد.

لباس زیر زنانه سفید و لباس زیر زنانه کرم نشانه صلح است

رنگ کرم که به سفید خیلی نزدیک است ، می تواند به ما احساس آرامش بدهد. تناژ رنگ های خنثی مستقیماً با آرامش و آرامش درونی مرتبط هستند ، اما این طیف از رنگ سفید با جریان زندگی و رها کردن همه چیز مرتبط است. اجازه دهید این رنگ متعادل به شما الهام بخشد که با جریان حرکت کنید! شورت و سوتین سفید و شورت و سوتین کرم رنگ ، آرامش درونی شما را آشکار می کند.

لباس زیر زنانه آبی نشانه صمیمیت و دوستی است

کی دیگر از رنگ های اصلی ، رنگ آبی است ، رنگی که در همه جا می بینیم. آبی رنگ شب است ، بنابراین مستقیماً با فانتزی ، رویاها و رمز و راز گره خورده است. اما همچنین رنگ آبی ارتباط تنگاتنگی با دوستی و صمیمیت دارد. طبق روانشناسی ، آبی احساس اعتماد ، همدردی و صمیمیت با دیگران را ایجاد می کند. آبی ، رنگ جامعه است! با پوشیدن شورت و سوتین آبی رنگ ، دوستی تان را به بدن خود نشان دهید.

لباس زیر زنانه رنگی در مزون ایکس

حالا معنای 3 رنگ لباس زیر زنانه می دانید! هر رنگی که می پوشید ، حالات خاصی ایجاد می کند و داستانی را در سطح ناخودآگاه بازگو می کند. در مزون ایکس انواع  لباس زیر زنانه رنگی برای تمام حالات روحی شما موجود است. رنگ مورد علاقه شما چیست؟

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع شورت و سوتین زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها