مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

زمانی فرا می رسد که پاکسازی کمد لباس ها کاملا ضروری است. این زمان ممکن است پس از دیدن تعداد بسیار زیادی شورت و سوتین که روی هم انباشته شده اند باشد که مطمئن هستم همه ما حداقل یک بار با این صحنه روبرو شده ایم ؛ یا پس از کمی الهام گرفتن از کمد لباس های کپسولی به این تصمیم برسید. در هر صورت، کمی شادابی و ساده‌سازی همیشه خوب است، مخصوصاً وقتی صحبت از کمد لباس زیر شما می‌شود. در حالی که حذف چند مورد حجیم در دسته‌های کفش و لباس بیرونی می‌تواند فضای زیادی ایجاد کند، همچنین مهم است که به فکر خداحافظی با چند سوتین قدیمی و بلا استفاده باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام یک از سوتین های خود را جدا کنید و با آنها چه کاری انجام دهید.

کدام یک از سوتین های قدیمی ارزش نگهداری دارند؟

با سوتین های قدیمی چه کنیم ؟ پاکسازی سینه بند ها می تواند هم شوک دهنده و هم کاملاً تکان دهنده باشد. برو و کشوی سوتین خود را خالی کن. بله، همه چیز. به انواع مختلف سوتین در مجموعه فعلی لباس زیر های خود توجه کنید. آیا همه آنها را می پوشید؟ آیا دوست دارید فضای بیشتری برای یک سبک خاص سوتین داشته باشید؟ در حالی که مجموعه سوتین خود را به یک دسته “تمیز کردن سینه بند می تواند هم شوک دهنده و هم کاملاً تکان دهنده باشد. برو و کشوی سوتین خود را خالی کن. بله، همه چیز. به انواع مختلف سوتین در مجموعه فعلی خود توجه کنید. آیا همه آنها را می پوشید؟ آیا دوست دارید فضای بیشتری برای یک سبک خاص داشته باشید؟ در حالی که مجموعه سوتین خود را به یک دسته “نگه دار” و دسته ای دیگر از سوتین هایی تشکیل شده است که می دانید دیگر هرگز نخواهید پوشید، به این موارد فکر کنید. این شامل سوتین‌هایی می‌شود که مناسب نیستند، مدل‌هایی که دوست ندارید بپوشید یا هر نوع سوتین دیگری که هنگام لباس پوشیدن به آن نمی‌رسید.

به سوتین های خود زندگی و شانس دوم بدهید

اکنون که مشخص کرده اید کدام سوتین را نگه دارید، می توانید روی پوشیدن این سوتین و شاید خرید یک یا دو مدل جدید تمرکز کنید. همچنین این امکان وجود دارد که هنگام جست و جو در کشوهای خود یک سوتین مورد علاقه قدیمی پیدا کرده باشید، که همیشه یک سورپرایز خوب است. برای کسانی که دسته بندی را انجام ندادند، چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرند.

اگر سوتین کثیف و بد رنگ شده یا به سادگی در پایان عمر خود قرار دارد، نیازی نیست آن را در زباله بیندازید. سوتین های بلا استفاده شما را می توان به فردی نیازمند داد که احتمالاً در شهر یا محله شماست. چند دقیقه وقت بگذارید و با پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها، مدارس یا سازمان‌های محلی‌تان تماس بگیرید و ببینید کدام یک از اینها می‌توانند از سوتین‌های تمیز و سالم شما استفاده کنند. برای زنانی که از نظر مالی یا زیر خط فقر دست و پنجه نرم می کنند، سینه بند اغلب هزینه موجهی نیست. سوتین‌های ورزشی، سوتین‌های روزمره و حتی سوتین‌های بارداری خود را به کسانی که می‌توانند به آنها زندگی دوم بدهند، اهدا کنید!

سوتین های خود را تغییر دهید

اگر سوتینی دارید که آن را دوست دارید اما لزوماً دوست ندارید بپوشید، پس خلاق باشید و به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای آن دسته از شما که عاشق ترفند های جذاب هستند، این نشانه ای برای شماست که دست به کار شوید. سوتین فانتزی و جذاب مورد علاقه خود را دوست دارید، اما نحوه تناسب آن تن خود را دوست ندارید؟ آن را به یک قطعه هنری قاب شده برای اتاق خواب، حمام، اتاق رختکن یا کمد خود تبدیل کنید! هر بار که در اتاق قدم می‌زنید دوست خواهید داشت به آن نگاه کنید.

انواع سوتین را می‌توان به روش‌های دیگری نیز مورد استفاده مجدد قرار داد. یک جفت کاپ یا پد سینه بند خوب زمانی که از سوتین اصلی جدا شده و برای جایگزینی پدها یا درج های ارزان قیمت استفاده شود، می تواند معجزه کند. نتایج ممکن است فقط یک bralette یا پیراهن متوسط را از متوسط به شگفت انگیز برساند! خارج از چارچوب فکر کنید که چگونه سوتین خود را به روش های دیگر تغییر دهید. یک تعویض سوتین با دوستان خود برگزار کنید، آنها را به یک سازمان بازیافت پارچه پیشنهاد دهید یا راه دیگری برای استفاده از سوتین خود برای خیر دیگران و کره زمین پیدا کنید!

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها