مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

به احتمال زیاد هر خانمی حد اقل یک بار دست و پنجه نرم کردن با یک سوتین نامناسب را تجربه کرده است. به ویژه سوتین های بدون بند اغلب مقصر مشکلات آزاردهنده لباس زیر زنانه یا دخترانه هستند. نیازی به تحمل این مشکل در سکوت نیست. اگر مدام سوتین دکلته خود را به سمت بالا می‌کشید و مدام سینه بند بدون بند تان به پایین می لغزد ، این مقاله برای شماست. اگر اغلب از پوشیدن سوتین بدون بند صرفاً برای جلوگیری از مواجهه با مشکلات کیفیت و یا سایز این مدل سوتین اجتناب کرده اید ، ما اینجا هستیم تا ایمان شما را به آنها بازگردانیم. با استفاده از چهار نکته که در ادامه با هم آن ها را بررسی می کنیم ، دیگر هرگز سر خوردن سوتین دکلته و یا ایراد فیت بودن این مدل را تجربه نخواهید کرد.

1. کیفیت طراحی سوتین دکلته مهم ترین نکته است

مهم ترین عامل کمک کننده برای یک سوتین بدون بند که باعث می شود این مدل نتواند ثابت بماند ، کیفیت طراحی آن است. طراحی خوب و پارچه های با کیفیت برای قدرت نگه داری و راحتی ای که یک سوتین بدون بند باید ارائه دهد، حیاتی است.

نوار سوتین دکلته مهم ترین قسمت این مدل است. اگر تمام مدتی که یک سوتین بدون بند در تن دارید ، در حال بالا کشیدن آن هستید به این معنی می باشد که نوار سوتین تان به درستی کارنکرده و نمی تواند آن را سر جای درست خود نگه دارد. در واقع تمام قدرت نگه داری سوتین از نوار سینه بند می آید و هیچ ربطی به بند های سوتین ندارد. پس وقتی مدام سوتین بدون بند تان سر می خورد یعنی نوار سوتین که در زیر کاپ های سوتین و دورتا دور نیم تنه قرار می گیرد ، ایراد دارد.

2. مطمئن شوید که سایز درست سوتین خود را می پوشید

هنگام انتخاب و خرید سوتین ، دانستن سایز دقیق و به روز بسیار اهمیت دارد. افزایش سن ، تغییرات هورمونی ، افزایش وزن و دلایل دیگر همگی می‌توانند باعث تغییر سایز اندام و در نتیجه باعث تغییر سایز لباس زیر شوند.

مهم است که به طور حرفه ای و دقیق ، سایز شورت و سایز سوتین خود را اندازه بگیرید و مرتباً هم اندازه های خود را چک کنید تا در صورت تغییر سایز ، از آن اگاه شوید. اگر متوجه شدید که سوتین دکلته تان به سمت پایین لیز می خورد ، یکی ار نشانه هایست که سایز خود را چک کنید تا مطمئن شوید که مناسب ترین سایز را برای تیپ فعلی خود می پوشید.

3. پاکسازی سوتین های قدیمی و منسوخ شده

اگر بطور اتفاقی یک سوتین را از کمد خود در آوردید و حتی یادتان نمی آید که چه زمانی آن را خریده اید ، پس احتمالا زمان آن فرا رسیده است که جای آن را به یک سینه بند نو بدهید. سوتین های قدیمی اغلب آنقدر کهنه و فرسوده شده اند که حتی حالت کشسانی خود را از دست داده اند و دیگر نه برایتان اندازه هستند و نه حتی قدرت نگه داری دارند.

یک سوتین بدون بند کهنه و قدیمی مشخصا همانند یک سینه بند دکلته جدید که با طراحی روز و پارچه های ضد لغزش تولید شده است ، نمی تواند پستان را نگه داشته و عمل کند. اگر نمی توانید دلیل افتادن سوتین دکلته خود را بیابید و همچنین نمی توانید به یاد بیاورید که این سینه بند بدون بند را در چه سالی خریده اید ، وقت آن است که آن را با یک سوتین دکلته جدید و بروز جایگزین کنید. نتیجه کار کاملا برایتان رضایت بخش و خوشحال کننده خواهد بود!

4. در انتخاب سینه بند خلاق باشید

آیا شما از طرفداران و علاقه مندان سوتین های بدون بند ودکلته نیستید؟ اگر جوابتان بله می باشد ، اصلا لازم نیست نگران باشید چونکه آپشن و گزینه های دیگری خواهید داشت. شما همیشه می توانید در انتخاب سبک و مدل سوتین برای لباس های مختلف خود خلاق باشید.

فرقی نمی کند که برای تاپ پشت گردنی خود یک سوتین چند کاره انتخاب کنید تا بتوانید بند های سوتین را مخفی کنید یا یک شومیز توری را همراه یک برالت زیبا و جذاب بپوشید که کاملا از زیر لباستان مشخص باشد! شما همیشه می توانید استراتژیک باشید و همچنان با انتخاب سوتین خود راحت باشید.

جمع بندی کار با سینه بند بدون بند

به طور خلاصه، چند روش برای ثابت نگه داشتن سوتین های بدون بند وجود دارد. با امتحان کردن یک سوتین دکلته خوش ساخت و باکیفیت شروع کنید که با طراحی خلاقانه بخوبی پستان را سر جای درست نگه می دارد.

مطمئن شوید که آن سوتین‌های قدیمی ، کهنه و از کارافتاده را که دیگر برایتان اندازه نبوده و قدرت نگه داری ندارند را بیرون می‌اندازید. درباره اطلاعات سایز خود همیشه بروز باشید و هر چند ماه یکبار برای اطمینان از سایز فعلی خود ، دوباره اندازه گیری کنید ؛ اگر با نحوه سایز گیری اشنایی ندارید می توانید به یک متخصص مراجعه کنید و یا از مقاله های ما استفاده کنید و خودتان در خانه به راحتی سایز سوتین خود را پیدا کنید. برای آشنایی با راهنمای جدول سایز سوتین کلیک کنید. برای آشنایی با نحوه محاسبه سایز سوتین خود کلیک کنید.

و در آخر اگر هم به سوتین بدون بند علاقه ای ندارید ، یک سوتین چند کاره با بند های متحرک و قابل تنظیم متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. هر کدام را که انتخاب کنید ، نیازی نیست که با سوتین دکلته فعلی خود مبارزه کنید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین بدون بند زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها