مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

هنگام آماده کردن یک دست لباس ، جای تعجب نیست که باید به لباس ، اکسسوری و لباس زیر فکر کنید. اگر تا به حال ناخواسته دیده شدن خط شورت یا بند سوتین را تجربه کرده‌اید ، می‌دانید که چرا انتخاب لباس زیر در مقایسه با بقیه لباس‌های شما از اهمیت یکسانی برخوردار است. اگرچه در حین آماده شدن تناسب شورت با لباس انتخابی شما ممکن است نیاز به کمی فکر بیشتر داشته باشد ، اما می تواند شما را از تعدادی از بدبختی های آزاردهنده مد در طول روز یا شب نجات دهد.
یکی از رایج ترین مشکلات لباس زیر این است که بند سینه بند شما زمانی که می خواهید دیده نشوند ، بیرون میزنند. خوشبختانه ، چند سوتین عالی و نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از این امر جلوگیری کنید. مهم نیست که چه مدل تاپ یا لباسی را انتخاب می کنید ، در ادامه چیزی که باید در مورد اینکه چگونه بند سوتین را پنهان کنیم ، آمده است.

نحوه پنهان کردن بند سینه بند

شایان ذکر است که دانستن نحوه پنهان کردن بند سینه بند ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید مفید باشد. برای مثال، اگر اضطراری نیاز به تعویض لباس دارید ، اما سوتین مناسب ندارید ، می‌تواند به شما کمک کند. اگرچه برخی از این اصلاحات به بهترین وجه با یک سوتین خاص اجرا می‌شوند ، ترفندهایی نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها برای روش های خودساخته استفاده کنید. در ادامه برخی از استایل‌های بسیار پیچیده و نحوه پنهان کردن بند سینه بند در حین پوشیدن آنها آورده شده است.

بند سوتین و یقعه های مختلف

1. مخفی کردن بند سوتین برای انواع لباس پشت قهرمانی Racerback Clothes

این مدل یک شکل X یا ضربدری ایجاد می کند که در انواع سوتین ورزشی ، تاپ ها و لباس ها رایج است. از آنجایی که بسیاری از انواع سوتین‌ معمولی در پشت چنین شکلی ندارند ، معمولاً بند‌های پشت لباس را نشان می‌دهند و می‌تواند باعث آشفتگی ظاهر کلی شما شود. اگر سوتین مدل مسابقه ای یا همان سوتین مدل پشت قهرمانی ندارید ، می توانید دو بند سوتین را از پشت با استفاده از یک گیره سوتین ، یک بند یا حتی یک گیره کاغذ به هم بچسبانید.

2. مخفی کردن بند سوتین برای انواع لباس پشت گردنی Halter Clothes

مدل پشت گردنی در بلوز یا پیراهن بسیار زیبا و مناسب است ، اما می تواند موجب برخی از مشکلات جدی بند سوتین شود. اگر می‌خواهید یک تاپ هالتر بپوشید ، سوتین ایده‌آل این لباس ، یک سوتین بدون بند یا همان سوتین دکلته است که این مشکل را به کلی برطرف می‌کند. از آنجایی که تاپ پشت گردنی شکل A را دور گردن ایجاد می کند و معمولاً قسمت بالای کمر لخت می ماند ، بهتر است بندهای سوتین را به طور کامل کنار بگذارید. اگر کنار گذاشتن بندهای سوتین برایتان دشوار است ، سعی کنید نوار کمر سوتین خود را سفت کنید و بندهای سوتین را ببندید تا آنها را پنهان کنید و در عین حال پوشش بیشتری داشته باشید.

3. پنهان کردن بند سینه بند برای انواع لباس مجلسی

برای موقعیت های خاص یا رسمی تر ، پنهان کردن بند سینه بند ممکن است کمی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید یک سوتین جذاب توری بپوشید و می خواهید بندهای سوتین را در پشت به هم ببندید ، به جای گیره یا گیره سوتین ، یک تکه روبان ساتن قرمز یا مشکی را امتحان کنید. برای موقعیت‌های رسمی که در آن لباس‌های بدون بند یا لباس مجلسی پوشیده می‌شوند ، پایه‌های خود را بپوشانید و از یک سوتین چسبی یا گزینه‌های دیگر سوتین بدون پشت استفاده کنید.

4. مخفی کردن بند سوتین برای انواع لباس دکلته و بدون بند

برای خفی کردن بند سینه بند زمانی که لباس دکلته و بدون بند یا لباسی که بند های بسیار باریکی دارد ، است از سوتین های دکلته/بدون بند یا از انواع سوتین چسبی استفاده کنیم. جهت آشنایی بیشتر با انواع سوتین برای لباس دکلته کلیک کنید.

جمع بندی ترفند های مخفی کردن بند سوتین

در بالا کلا 3 روش برای مخفی کردن بند سوتین برای انواع لباس ها گفتیم :

  1. پوشیدن سوتین بدون بند یا همان سوتین دکلته
  2. پوشیدن سوتین چسبی یا همان سوتین پروانه ای
  3. استفاده از گیره سوتین یا حتی گیره کاغذ برای جمع کردن و به هم نزدیک کردن بند های سوتین بند دار

حرف آخر اینکه به یاد داشته باشید خانم های عزیزم که ما اصلا اجباری برای پنهان کردن بند سوتین خود نداریم. حتی اگر مدل لباسمان طوری باشد که بند های سینه بندمان دیده شوند هیچ ایرادی ندارد ؛ بجز اینکه خودمان احساس راحتی نکنیم یا دوست داشته باشیم که بند سوتین خود را مخفی کنیم. پس هیچ وقت درصورتی که خودتان راحت و خوشحال هستید ، بابت دیده شدن بند سوتین زیر لباس خود را آزار ندهید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها