مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

بندهای سوتین می توانند بهترین دوست یا بدترین دشمن شما باشند. یا خطوط قرمز رنگ دردناک و زشتی را روی هر شانه می گذارند ، یا خاصیت کشسانی خود را از دست داده و در لحظات نامناسب و یا مهم (مثلا زمان ارائه مطلبی در محل کار) مدام از روی شانه ها سر می خورند.
اگر این چیزی است که مشکل سوتین شما نیز می باشد ، ممکن است نشانه این باشد که سایز سوتین مناسبی ندارید یا بندهای سوتین را به درستی تنظیم نمی کنید. بنابراین ، در وهله اول ، نحوه تعیین اندازه سوتین خود را بیاموزید. بعد ، وقت آن است که به شکار سوتین بروید!
در حین امتحان کردن سوتین در مغازه یا حتی در فضای خانه ، برای تنظیم بودن بند های آن وقت بیشتری صرف کنید تا از اندازه بودن سوتین اطمینان پیدا کنید. ممکن است به نظر بیهوده به نظر برسد ، اما در واقع مراحل خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید. مزون ایکس به شما می آموزد که چگونه بند سوتین را به درستی سفت کنید تا از سر خوردن آنها روی شانه و علائم قرمز دردناک جلوگیری شود.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

بهترین لباس های زیر زنانه

مراحل ساده برای محکم کردن صحیح بند سوتین

برای صحیح بستن بند سوتین خود ، مراحل زیر را گام به گام دنبال کنید.
1. ابتدا محل تنظیم کننده (قلاب سوتین) فلزی یا پلاستیکی را روی هر بند سوتین مشخص کنید.
2. در مرحله بعد ، برای راحتی بیشتر، میزان شل یا سفت بودن بند ها را قبل از پوشیدن سوتین تنظیم کنید.
3. برای سفت کردن بند سوتین ، قلاب سوتین را با یک دست نگه دارید ، قسمت پشت بند را به سمت عقب و تنظیم کننده را به سمت کاپ سوتین بکشید. هرچه تنظیم کننده به کاپ نزدیکتر باشد ، بند سوتین محکم تر است.
4. بعد از سفت کردن یکی از بند های سوتین به سلیقه خود ، نوبت به بند دوم می رسد. به خاطر داشته باشید که بیش از نیمی از زنان دارای سینه های نامتقارن هستند ، مثلا ممکن است شکل آنها متفاوت باشد یا اندازه یکی بزرگتر از دیگری باشد. بنابراین ، وقتی صحبت از سفت کردن بندهای سوتین می شود ، متوجه باشید که قلاب سوتین ممکن است هم راستا نباشند و هر بند ممکن است طول متفاوتی داشته باشد.
5. اکنون ، نوار سوتین خود را به آرامی کشیده و آن را تنظیم کنید تا هرگونه تغییر جزئی انجام شود. مطمئن شوید که بندهای سوتین به درستی تنظیم شده اند و به گونه ای صاف روی قفسه سینه شما قرار گرفته اند که از کاپ سوتین پشتیبانی بهتری را ارائه می دهد.
.

تنظیم بند سوتین جدید

هنگام پوشیدن سوتین جدید ، به قلاب سوتین توجه کنید. اگر مجبور هستید آنها را تا حد ممکن سفت کنید ، احتمال دارد لازم باشد اندازه یا مدل سوتین خود را تغییر دهید. هرچه بیشتر یک سوتین را بپوشید ، الاستیک بند های آن نیز به مرور زمان از بین می رود ، بنابراین ضروری است که هرگز در آغاز استفاده از یک سوتین بند های آن در سفت ترین حالت نباشند. در عوض ، اندازه نوار سوتین کمی کوچکتر را امتحان کنید.

دلایلی که باعث می شود بند سوتین شما خیلی شل یا خیلی سفت باشد

اگر متوجه شدید که بند سوتین هنوز از شانه شما می افتند یا به پوست شما فشار زیادی وارد می کند ، حتی اگر تسمه ها تا حد ممکن سفت یا شل باشند ، ممکن است علت زمینه ای دیگری نیز وجود داشته باشد.

دلایل زیادی شل بودن بند سوتین

یکی از دلایلی که ممکن است بند سوتین شما خیلی شل باشد ، می تواند هیچ ربطی به بندهای سوتین نداشته باشد. اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد ، به چند نکته توجه کنید :

1. شانه های باریک یا شیب دار

اگر می بینید که بند سوتین حتی در تنگ ترین حالت از روی شانه ها می افتد ، ممکن است به یک سوتین مدل متفاوت نیاز داشته باشید. حتی اگر از سوتین هایی با اندازه مناسب استفاده می کنید ، برخی از خانم ها با شانه های باریک یا شیب دار ، سوتین هایی با بندهای قابل تبدیل یا بندهایی که به وسط کمر نزدیک تر هستند ، مانند سوتین پشت قهرمانی ، سوتین ضربدری و سوتین هالتر ( سوتین پشت گردنی ) انتخاب می کنند. برای نانی که شانه های باریک یا شیب دار ، سوتینی که باید از آن اجتناب کنید ، سوتین نیم تنه ای می باشد که دارای بندهایی است که بطور مستقیم و محکم به نوار سوتین متصل می شوند.

2. از بین رفتن کشسانی یا الاستیک بند سوتین 

با گذشت زمان ، بندهای سوتین در نهایت حالت ارتجاعی خود را از دست می دهند ، که باعث می شود آنها را تا جایی که ممکن است ، محکم کنید ولی همچنان بند ها از شانه شما سر بخورند. وقتی می توانید بندها را تا گوش خود بکشید ، به وضوح زمان خرید سوتین جدید رسیده است!

3. بزرگ بودن سایز سوتین برای شما 

نوار سوتین باید به کمر شما بچسبد و سینه های شما باید کاپ ها را بدون فشار دردناک پر کند. در غیر اینصورت ، با مشاوران متخصص مزون ایکس تماس بگیرید تا اندازه سوتین فعلی خود را تعیین کنند.

دلایل زیادی سفت بودن بند سوتین

اگر متوجه شدید که بند سوتین شما همچنان خط قرمز روی شانه های شما ایجاد می کند تا سینه های شما را نگه دارند ، نشانه زیادی محکم بودن آنهاست. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد :

1. سایز نوار سوتین خود را بررسی کنید

نگه داری 100% پستان ها وظیفه بند سوتین نیست ، بلکه هر قسمت سوتین ، بخشی از آن را انجام می دهد. هنگامی که نوار سوتین بیش از حد شل باشد ، بندها سفت می شوند تا شل بودن نوار را پوشش دهند. بنابراین مطمئن شوید که یک سوتین با اندازه نوار مناسب انتخاب کنید. بند سوتین باید محکم باشد اما آنقدر شل نیز باشد که یک انگشت بین آن و پوست شما بچرخد.

2. نیاز به خرید سوتین جدید

درست مانند بند سوتین ، نوار سوتین نیز با گذشت زمان خاصیت کشسانی خود را از دست داده و شل می شود. در نتیجه بندهای سوتین و شانه های شما بیشترین وزن را تحمل می کنند. اگر این اتفاق افتاد ، خودتان را با خرید سوتین جدید درمان کنید!

نکات دیگر نگه داری سوتین

پس از یافتن سوتین مناسب ، از آن مراقبت کنید تا ماندگار شود. سوتین را در یک چرخه ملایم بشویید و اجازه دهید بصورت طبیعی خشک شود تا از خشک شدن الاستیک بند ها و نوار آن جلوگیری شود.
پس از شستن سوتین ، ممکن است لازم باشد بندهایی که از جای خود خارج شده اند را دوباره تنظیم کنید. لطفاً به محل قرارگیری هر بند توجه کنید و قبل از پوشیدن آنها را دوباره تنظیم کنید.

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها