مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

تعداد زیادی از انواع سوتین وجود دارد. اما سوال این است که چه تفاوتی دارد و چه اهمیتی دارد؟ آیا تفاوت سوتین پلانج با سوتین بالکنی ( سوتین قفسه ای ) را می دانید؟ آیا نمی توانید بین سوتین فنردار و سوتین بدون فنر انتخاب درستی داشته باشید؟ خوب ، جای درستی آمده اید. حالا بعد از خواندن این مقاله ، دیگر مجبور نیستید حدس بزنید که سوتین مناسب برای شما کدام است.
ابتدا، بیایید انواع مختلف سوتین را بر اساس ساختار، یقه (خط گردن ) ، شکل یقه و عملکرد / کاربرد آنها بشناسیم. سپس ، ما هر نوع را با جزئیات توضیح می دهیم.

انواع سوتین بر اساس ساختار :

سوتین فنردار Wired Bra
سوتین بدون فنر Non-Wired Bra
سوتین اسفنجی ( دارای پد اسفنجی ) Padded Bra
سوتین بدون پد اسفنجی Non-Padded Bra

انواع سوتین بر اساس میزان پوشش کاپ :

سوتین کاپ کامل / سوتین فول کاپ / سوتین پوشش کامل Full Cup Bra
سوتین کاپ نیمه / سوتین نیم کاپ / سوتین دمی Demi Cup Bra

انواع سوتین بر اساس شکل کاپ :

سوتین قلبی / سوتین یقه دلبری Sweetheart Bra
سوتین پلانج Plunge Bra
سوتین بالکنی / سوتین قفسه ای Balconette Bra

انواع سوتین بر اساس کاربرد و عملکرد :

سوتین تی شرت T-shirt Bra
سوتین پوش آپ / سوتین جک دار Push-up Bra
سوتین بدون بند / سوتین دکلته Strapless Bra
سوتین چند کاره Multi-way Bra
سوتین ورزشی Sports Bra
سوتین مینی مایزر / سوتین کوچک کننده Minimizer Bra
سوتین برالت Bralette Bra
سوتین جلو باز شو Front open Bra

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین

1. سوتین فنردار Wired Bra

سوتین فنردار ظاهر فوق العاده ای به اندامتان می دهد ؛ بدلیل فنر دوخته شده در کاپ ها ، این نوع سوتین از قدرت نگه داری و فرم دهی بسیار عالی برخوردار است. همچنین به اندازه کافی سینه ها را لیفت می کند. این سوتین در دو سبک فول کاپ / پوشش کامل و کاپ نیمه موجود است.

2. سوتین بدون فنر Non-Wired Bra

با سوتین بدون فنر ، بدلیل عدم وجود فنر فلزی در کاپ سوتین ، میزان انعطاف پذیری و جابجایی / حرکت بیشتر و آسان تر خواهید داشت. خاصیت ارتجاعی / کشسانی نوار و بندهای سوتین ، قدرت نگه داری پستان را تامین می کند. این نوع سوتین ، مناسب برای داشتن راحتی بیشتر و پوشیدن مدت زمان طولانی می باشد.

3. سوتین اسفنجی Padded Bra

کاپ جک دار و صاف یک سوتین اسفنجی ، ظاهری لیفت شده و بدون درز به سینه می بخشد. این نوع سوتین نه تنها پوشش مناسبی را ارائه می دهند، بلکه ظاهری جذاب نیز برایتان فراهم می کند. در مزون لباس زیر مزون ایکس ، تمام انواع سوتین اسفنجی موجود می باشد.

4. سوتین بدون اسفنج Non-Padded Bra

کاپ این نوع سوتین هیچ پد و یا اسفنج اضافه ای ندارد. فرم کاپ ها ساده بوده و از 2 یا چند لایه پارچه تشکیل شده است. بانوانی که سینه‌های بزرگ تری دارند ، اغلب دیده می‌شود که سوتین‌ بدون پد اسفنجی را انتخاب می‌کنند. بدون پد اسفنجی در کاپ سوتین ، ممکن است احساس کنید که سینه بند ، سینه های شما را زیاد برجسته نمی کند ، ولی به اندازه کافی نگه داری لازم را برای شما فراهم می کند.

5. سوتین کاپ کامل / سوتین فول کاپ / سوتین پوشش کامل Full Cup Bra

سینه بند پوشش کامل ، پوشش بیشتری را برای بالای سینه ارائه می دهد و در عین حال نگه داری و راحتی را در تمام طول روز برایتان فراهم می کند. این نوع سوتین که در مدل های بدون درز برای پوشیدن زیر لباس‌ های جذب موجود است، برای خانم‌هایی با سایز سینه بزرگ تر که می‌خواهند هر گونه حرکتی را در سینه‌شان از بین ببرند، یا به عنوان یک سوتین روزمره که پوشش کاملی را ارائه می‌دهد ، عالی است.

6. سوتین کاپ نیمه / سوتین نیم کاپ / سوتین دمی Demi Bra / Half Cup Bra

سینه بند دمی با کاپ هایی که نیمی از سینه را می پوشاند ، ظاهری بسیار طبیعی به اندام داده و به راحتی سوتین تی شرت می باشد. کاپ‌ این سوتین‌ پوشش کمتری نسبت به سوتین‌ کاپ کامل اما بیشتر از یک سوتین بالکنی دارد. سوتین نیم کاپ همچنین سینه را لیفت کرده و بر روی قفسه سینه برجسته می کند.

7. سوتین قلبی / سوتین یقه دلبری Sweetheart Neckline Bra

سوتین قلبی یا همان سوتین یقه دلبری برای هر لباسی با یقه باز مناسب است. این مدل سوتین ، دارای پوشش متوسط بوده ؛ راحتی و قدرت نگه داری لازم جهت جذاب تر و زیبا تر شدن اندام را در عین طبیعی بودن ، ارائه می دهد.

8. سوتین پلانج Plunge Bra

سوتین پلانج دارای کاپ هایی با برش کوتاه است و برای لباس یقه باز مناسب می باشد. این مدل سوتین‌ در سبک سوتین اسفنجی نیز در دسترس است که میزان لیفت و فرم دهی سینه را افزایش می دهد.

9. سوتین بالکنی / سوتین قفسه ای Balconette Bra

سوتین قفسه ای پوشش بسیار کمتری نسبت به سویتن تی شرت یا سوتین پوش آپ دارد ؛ زیرا کاپ این مدل سوتین فقط بخشی از پستان را می پوشاند و سبب می شود سینه ها لیفت طبیعی و ظاهر بسیار طبیعی تری داشته باشند. از آنجایی که این سینه بند پوشش کمتری را ارائه می دهد ، برای خانم هایی که سایز سوتین کوچک تا متوسط دارند ، مناسب تر باشد. از دیگر ویژگی های سوتین بالکنی ، می توان به بند های آن اشاره کرد که نسبت به سایر انواع سوتین ، بند های پهن تری دارد.

10. سوتین تی شرت T-shirt Bra

سوتین تی شرت جزء اصلی و ضروری کمد لباس زیر هر خانمی می باشد. به طور کلی این مدل سوتین ، بدلیل بدون درز بودن و کاپ جک دار ، ظاهری صاف را به ارمغان می آورد که آن را برای تاپ ، تیشرت و در کل لباس های تنگ ، ایده آل می کند.

11. سوتین پوش آپ Push-up Bra

وجود پد اسفنجی در یک سوتین پوش آپ ، سینه شما را در مرکز ، فرم داده و برجسته می کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا سایز کاپ سوتین را برای ظاهری بزرگ تر ، افزایش دهید. سوتین پوش آپ همچنین به ظاهری یکنواخت برای فرم سینه نامتقارن ، کمک می کند. این سوتین به عنوان یکی از محبوب ترین انواع سوتین ، در مدل های فنر دار و بدون فنر و همچنین با کاپ پوشش کامل یا کاپ دمی موجود می باشد. سوتین پوش آپ برای زمانی که می خواهید ظاهر خود را برجسته کنید یا زمانی که قصد دارید لباسی با یقه باز بپوشید عالیست. سوتین پوش آپ بدون درز هم می تواند زیر پیراهن ها و تی شرت های تنگ پوشیده شود.

12. سوتین بدون بند / سوتین دکلته Strapless Bra

سوتین بدون بند در عین شیک و نامرئی بودن ، تمام پشتیبانی یک سوتین معمولی را بدون داشتن بند های شانه ، به شما می دهد. این باعث می‌شود که سوتین دکلته برای زمانی که می‌خواهید لباسی با یقه پشت گردنی و یا لباس دکلته بپوشید، عالی باشد.

13. سوتین چند کاره Multi-way Bra

سوتین چند کاره یکی از پر کاربرد ترین انواع سوتین است. با بندهایی که در یک یا هر دو طرف جدا می شوند، می توان آنها را به روش های مختلف به سوتین وصل کرد تا نیازهای لباس های مختلف را برآورده کند.

انواع کاربرد سوتین چند کاره Multi-way Bra Types :

سوتین معمولی Traditional Bra : هر دو بند سوتین از جلو به عقب متصل شوند.
سوتین دکلته Strapless Bra : سوتین بدون بندها پوشیده شود.
سوتین تک بندSingle Strap Bra : فقط یک بند به سوتین وصل شود.
سوتین هالتر Halter Bra : دارای یک بند که دور گردن چرخیده و از هر دو سمت ، به جلوی سوتین وصل شود.
سوتین پشت ضربدری Cross-back Bra : تنها تفاوت آن با سوتین معمولی این است که بند ها در پشت بصورت ضربدری قرار می گیرند.

14. سوتین ورزشی Sports Bra

یک سینه بند معمولی در طول روز از شما حمایت می کند، اما قرار نیست در طول فعالیت های ورزشی پوشیده شود. سوتین اسپرت که برای حمایت از سینه و کمر شما در حین فعالیت های بدنی طراحی شده است، می تواند بر اساس شدت فعالیت بدنی دسته بندی شود.

سوتین ورزشی کم فشار Low Impact Sports Bra

این نوع سوتین ورزشی اول برای راحتی و دوم برای پشتیبانی طراحی شده است ، بسیار انعطاف پذیر بوده و به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید. این مدل سوتین اسپرت ، برای فعالیت هایی با شدت کم مانند یوگا ، پیاده روی ، پیلاتس و دوچرخه سواری فوق العاده می باشد.

سوتین ورزشی فشار متوسط Medium Impact Sports Bra

سوتین ورزشی فشار متوسط نسبت به یک سوتین ورزشی کم فشار ، قدرت نگه داری بیشتری دارد. برای هر نوع فعالیتی که منجر به حرکت و جا به جایی بیشتر سینه می شود ، ایده آل است. پیاده روی ، بازی گلف ، وزنه برداری و پیاده روی قدرتی فعالیت هایی هستند که برای این نوع سوتین ورزشی ایده آل هستند.

سوتین ورزشی پر فشار High Impact Sports Bra

یک سوتین ورزشی پر فشار ، بالاترین میزان نگه داری از سینه ها فراهم می کند. هر زمان که در حال انجام هر گونه فعالیتی هستید که می تواند باعث تحرک زیاد سینه شود، مانند دویدن ، پرش ، کوه نوردی و … ، یک سینه بند ورزشی بپوشید.

15. سوتین مینیمایزر / سوتین کوچک کننده Minimizer Bra

سوتین مینیمایزر سینه ها را به دیواره قفسه سینه فشرده می کند تا ظاهر سینه ، کوچکتر به نظر برسد. اکثر سوتین‌های مینی‌مایزر دارای کاپ هایی هستند که از یک تکه مواد محکم و بدون کشش ساخته شده‌اند و دارای بند و نوار پهن هستند.

16. سوتین برالت Bralette Bra

این سبک سوتین فشن برای موقعیت های خاص بسیار مناسب است. سوتین برالت وقتی زیر لباس‌ نازک، کت‌ بلند ، تاپ‌ یقه‌ باز و یا حتی به تنهایی با یک شلوار شیک پوشیده شود، عالی به نظر می‌رسد! هیچ فنر یا قطعه فلزی ای در یک برالت وجود ندارد که باعث می‌شود آن به راحتی به تن کنید و آزادانه حرکت کنید.

17. سوتین جلو باز شو Front-open Bra

سینه بند جلو بازشو به جای پشت ، یک گیره در جلو ، درست بین کاپ ها دارد. از آنجایی که گیره در جلوی سوتین قرار دارد، قسمت پشت صاف تر از سایر انواع سوتین می باشد. این مدل سینه بند نیز ، در سبک های مختلف موجود است.

خوب، فعلاً همین مقدار شناخت از انواع سوتین کافی می باشد. فقط مطمئن شوید که سوتین مناسب را بر اساس عملکردی که می خواهید انجام دهد ، انتخاب کنید. داشتن برخی از انواع سوتین ضروری هستند ، برخی ضرورت کم تری دارند ، در حالی که برخی دیگر برای یک مناسبت خاص هستند. اگر می‌پرسید کدام مدل سوتین مناسب شکل سینه‌ تان است، در مزون ایکس وبلاگ دیگری در مورد انواع شکل‌های سینه داریم. سوتین عالی برای شما وجود دارد، وقت آن است که به جستجو بپردازید!

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها