مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

نپوشیدن سوتین می تواند راحت و حتی رهایی بخش باشد، به خصوص پس از پوشیدن سوتین نامناسب برای ساعات طولانی و از تن در آوردن آن! در واقع ، نپوشیدن سینه بند هنگام خواب برای نرمال سازی گردش خون و به حداکثر رساندن راحتی ، توصیه می شود. اما برای برخی ، نپوشیدن سوتین تنها گزینه راحت به نظر می رسد. حقیقت این است که اگرچه ممکن است نپوشیدن سوتین ، احساس بهتری نسبت به پوشیدن سوتین داشته باشد ، اما مضراتی نیز دارد.
متأسفانه نپوشیدن سوتین در موقعیت‌های مشخص می‌تواند بیشتر از اینکه مفید باشد ، به بدن آسیب برساند. راه حل ، یافتن سایز مناسب سوتین اندام خود است تا بتوان با خیال راحت آن را جهت نگه داری و محافظت سینه پوشید. در ادامه به چهار مورد از مضرات نپوشیدن سوتین و نحوه جلوگیری از مشکلات ناشی از آن اشاره می کنیم.

1. نپوشیدن سوتین می‌تواند دردآور و سخت باشد

اگر عادت دارید هر روز حداقل برای چند ساعت از سوتین استفاده کنید ، احتمالاً بعد از مدتی نپوشیدن آن ، تفاوت را متوجه خواهید شد. اگر می‌خواهید به سینه‌ها برای شب یا اوقات بیکاری ، استراحت دهید ، نپوشیدن سینه‌بند عالی است ؛ اما نبستن سوتین در حین ورزش ، پریدن یا به طور کلی تحرک زیاد سینه ، در واقع می‌تواند باعث ایجاد درد شود. برای فعالیت های پرفشار ، پوشیدن سوتین ورزشی برای نگه داری پستان ، مهم است. این به شما کمک می کند تا از دردهای بیش از حد جلوگیری کنید و از افتادگی سینه جلوگیری کنید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه ورزشی

خرید انواع سوتین ورزشی

2. نپوشیدن سوتین می تواند باعث خستگی عضلانی شود

نپوشیدن سوتین علاوه بر درد ، می تواند به فشارهای اضافی بر روی عضلات گردن ، کمر و شانه منجر شود. این نه تنها دردناک است ، بلکه می تواند منجر به غده و حتی پارگی در عضلات شود ؛ با پوشیدن یک سوتین سایز مناسب ، مقداری از تحمل وزن را از کمر ، گردن و شانه ها کم کنید تا از این اتفاق جلوگیری کنید. با این حال ، سوتین مناسب باید چگونه باشد تا نگه داری سینه را به حداکثر برساند؟ پاسخ ساده است ؛ به دنبال سوتینی باشید که به درستی سایز سینه شما باشد ، نه اینکه خیلی سفت . محکم باشد اما همچنان بتواند مقداری وزن پستان را با کمک بند قابل تنظیم سوتین روی قفسه سینه نگه دارد ، تا از راحتی اطمینان حاصل شود.

3. نپوشیدن سوتین می تواند اعتماد به نفس شما را سلب کند

برخلاف آنچه برخی معتقدند ، سوتین ها بد نیستند. در واقع ، سوتین در فرم دهی سینه کاربرد بسیاری دارد ، و زمانی که سوتین نپوشید ، تفاوت و تاثیر آن‌ مشخص تر می شود. سوتین های بسیار راحت و در عین حال جذابی وجود دارد که به شما کمک می‌کند احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. علاوه بر راحتی ، جذابیت و زیبایی ؛ پوشیدن سوتین به شما احساس امنیت بیشتری می‌دهد. انواع سوتین‌ پوش آپ و سوتین متراکم / سوتین پرفشار / سوتین فشرده می‌تواند سینه‌ها را لیفت کرده و شکل پرتر و جذاب‌تری به اندام ببخشد. اگر نپوشیدن سینه بند باعث می شود دائماً احساس ناامنی کنید، سعی کنید آن را با یک سوتین فرم دهنده ، تغییر دهید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه فرم دهنده

خرید انواع سوتین پوش آپ و کانتور

4. نپوشیدن سوتین می تواند افتادگی سینه و ترک های پوستی را افزایش دهد

افتادگی سینه و ترک پوستی در ناحیه قفسه سینه اصلا ایده آل نیست ، اما بخشی از حرکت ، رشد و حتی مادر شدن است. در حالی که کرم‌ها و محصولات موضعی می‌توانند به برخی از این موارد کمک کنند ، بهترین راه برای جلوگیری از افتادگی پستان و ترک های پوستی اضافی ، پوشیدن سوتین است. درست همانطور که سوتین ماموپلاستی ، از سینه ها شما پس از جراحی محافظت می کند ، یک سینه بند معمولی نیز به لیفت و محافظت از سینه ها در برابر افتادگی و ترک پوستی اضافی ، کمک می کند.

مثل همیشه ، امیدواریم این نکات و توصیه ها برایتان مفید باشد. بهر حال ، بسیار مهم است که به بدن خود گوش دهید و بهترین کار را برای خود انجام دهید! چه انتخاب کنید که سوتین بپوشید یا نه ، به یاد داشته باشید که مراقب باشید و از سینه خود در برابر آسیب محافظت کنید.

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها