مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

آیا می دانید لباس زیر شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید؟ درسته ، انواع مختلف شخصیت ها جذب انواع مختلف لباس زیر می شوند. در ادامه چیز هایی که 11 نوع لباس زیر زنانه در مورد شما می گویند را با هم بررسی می کنیم.

1. شورت زنانه تانگ Thongs Panty و شورت زنانه جی-استرینگ G-string Panty

یا از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و از به نمایش گذاشتن آنچه دارید نمی ترسید ، یا واقعاً متعهد هستید که هیچ خط شورتی قابل مشاهده ای نداشته باشید ، و شاید هر دو! چه شما یک شورت زنانه تانگ بپوشید و چه زیر مجموعه نحیف تر آن ، یعنی شورت زنانه جی-استرینگ ، نمی ترسید که دارایی های خود را به رخ بکشید و بدن خود را با کمی جسارت در آغوش بگیرید.

2. شورت زنانه برزیلی Brazilian Brief و شورت زنانه چیکی Cheeky Panty

اگر از شورت چیکی استفاده می کنید ، از به نمایش گذاشتن باسن بزرگ خود نمی ترسید ، اما باز هم دوست دارید کمی ابهام ایجاد کنید. شورت زنانه برزیلی بهترین ترکیب است بین یک شورت تانگ جسور و شورت بیکینی کلاسیک ، شبیه به شخصیت شما. پوشیدن شورت های چیکی نشان می دهد که شما بازیگوش و با اعتماد به نفس هستید و نمی ترسید که وقتی مناسب شماست کمی از آن لذت ببرید.

3. شورت زنانه پا دار Boy Shorts Panty

تجزیه لباس زیر مردانه در مقابل لباس زیر زنانه را فراموش کنید. شما فقط می خواهید راحت باشید ، به همین دلیل است که شما عاشق شورت پاچه دار معروف به شورت پسرانه هستید. همه شما به آن سبک زندگی خنک علاقه دارید و بیشتر به راحت بودن اهمیت می دهید تا اینکه لباس زیر شما «دخترانه» باشد یا نه. شما معمولی تر هستید و شورت زنانه پسرانه سبک پوشش کامل را ترجیح می دهید ، بنابراین هرگز نگران افشای اتفاقی چیزی نباشید که برای آن برنامه ریزی نکرده اید.

4. شورت زنانه هیپستر Hipster Panty

این شورت فاق کوتاه و باریک مناسب کسانی است که خواهان ظاهر کژوال و راحت و در عین حال جذاب هستند. شورت Hipster اندام و دور کمرتان را نشان می دهد در حالی که هنوز پوشش کافی برای تمام طول روز را ارائه می دهد. اگر دوست دارید با حداقل سر و صدا ظاهر و احساس خوبی داشته باشید ، احتمالاً به دلایلی خود را به سمت شورت های هیپستر کشانده اید.

5. شورت زنانه گنی High-Waisted Panty

اگر عاشق شورت فاق بلند هستید ، احتمالاً طرفدار ظاهر کلاسیک و قدیمی هستید و واقعاً مشتاق پوشانندگی بیشتری که شورت گنی ارائه می دهد ، هستید. در حالی که برخی ممکن است بگویند این شما را کمی سنتی تر می کند ، اما در واقع با چیزی که ظاهر شما را خوب می کند در ارتباط هستید. شما یک طرح مجلل تر را انتخاب می کنید زیرا آن چیزی است که بیشتر دوست دارید ، نه به این دلیل که مد است یا شیک نیست.

6. شورت زنانه فاق بلند High-Cut Panty

شورت زنانه فاق بلند را با شورت گنی اشتباه نگیرید ، شورت هایی با برش بالا دارای دهانه بزرگتر ران پا هستند که در استخوان لگن بالاتر آمده و پاهای شما را به بهترین شکل نشان می دهد. کمر ممکن است کمی بالاتر بیاید ، یا ممکن است به شکل V بریده شود. اگر عاشق شورت های بلند هستید ، دوست دارید کمی متفاوت باشید و متفاوت از دیگران عمل و رفتار کنید.

7. شورت زنانه بیکینی Bikini Panty

بیکینی یکی از محبوب ترین لباس های زیر است که به دلایلی مورد استفاده قرار می گیرد : آنها بسیار متنوع هستند و همیشه برای یک ماجراجویی آماده هستند. اگر عاشق شورت بیکینی هستید ، احتمالاً یک سبک زندگی فعال دارید و نمی خواهید لباس های زیر شما را عقب نگه دارد. شما می دانید چگونه جذاب باشید ، اما مجبور نیستید همیشه آنچه را برای ایجاد احساس اعتماد به نفس برای بدن خود انجام داده اید را متجلی کنید.

8. شورت زنانه فاق کوتاه Brief-Cut Panty

شورت زنانه دارای یک کمر است که ما بین شورت بیکینی و شورت فاق بلند قرار می گیرد و آنها را به انتخابی مناسب برای زنانی که مایل به انتخاب یکی یا دیگری نیستند تبدیل می کند. اگر خود را شخصیتی کلاسیک می دانید که هنوز دوست دارد کمی جذاب شود ، شاید شورت های فاق کوتاه راه حل مناسبی را برای شما ارائه دهند.

9. لباس زیر زنانه توری Lace Underwear

هر مدل لباس زیر را که ترجیح می دهید ، اگر جنس توری آن را خریداری می کنید ، پس کمی تجمل را در زندگی خود دوست دارید. شما معتقد هستید که هر روز می تواند خاص و حتی جذاب باشد ، و ارزش این را دارد که کمی بیشتر تلاش کنید تا زیبا به نظر برسید – حتی اگر هیچ کس به جز شما لباس زیر شما را نبیند. شما می دانید چگونه با خود رفتار کنید و دائماً دوستان خود را تشویق می کنید تا همین کار را با کشوی لباس زیر و فراتر از آن انجام دهند.

10. لباس زیر زنانه لیزری / چاپی Printed Underwear

آیا چیزی جذاب تر از لباس زیر چاپی وجود دارد؟ ما فکر می کنیم نه! اگر به لباس زیر زنانه لیزری علاقه دارید ، احتمالاً بسیار بازیگوش هستید و شوخ طبعی فوق العاده ای دارید. شما دوست ندارید خود را خیلی جدی بگیرید و هر کجا که می روید کمی سرگرمی به زندگی خود تزریق می کنید. در حقیقت ، شما حتی نمی توانید اهمیت دهید که لباس زیر شما با سوتین شما مطابقت داشته باشد ، مادامی که شادی را برای شما به ارمغان بیاورد!

11. لباس زیر زنانه بدون درز No-Show Underwear

اگر همیشه به دنبال لباس زیر بدون درز و دوخت هستید ، پس بسیار جزئیات گرا هستید و زودتر به مسائل فکر می کنید. هیچ کس تا به حال شما را با خطوط شورت روی لباس در ملاء عام ندیده است و شما می دانید که چگونه لباس زیر را مانند یک حرفه ای تا کنید. چه لباس زیر بیکینی کلاسیک تهیه کنید و چه برای اطمینان بیشتر به سراغ یک تانگ بروید ، دوست دارید همیشه هماهنگ به نظر برسید و لباس زیر بدون درز شما ، به شما در رسیدن به آن کمک می کند.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها