مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

تاپ¬های بدون بند (تاپ دکلته) چند وقتیست که دوباره ترند شده¬اند. لباس ها و تاپ هایی با بند اسپاگتی (بند خیلی نازک و جدا¬شونده) مخصوصاً برای ایجاد یک لباس معمولی و خنک که به راحتی قابل انتخاب است بسیار عالی هستند. با این حال ، بند¬های اسپاگتی تقریباً هرگز بند¬های سوتین را کاملاً پنهان نمی¬کنند. پوشیدن سوتین معمولی با بند اسپاگتی و در¬گیر بودن در طول روز با آنها ، جدالی همیشگی است. با این حال ، برای پوشیدن سوتین در زیر تاپی با بند¬های اسپاگتی ، چند گزینه دیگر وجود دارد. اینها به شما کمک می¬کند تا از تقلا¬ی مداوم اجتناب کنید و بدون داشتن بند¬های اضافی که از لباس بیرون زده¬اند ، به ظاهری یکپارچه دست پیدا کنید. اگر به دنبال گزینه¬های مناسب سوتین برای ست کردن با بند اسپاگتی هستید ، ما شما را راهنمایی می¬کنیم. در ادامه چند مدل سوتین را بررسی می¬کنیم.

سوتین برالت (Bralette Bra)

این نوع سوتین بدون فنر و راحت در دهه¬ی اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده-است. سوتین برالت ترکیبی از سوتین معمولی ، لباس زیر زنانه و کراپ تاپ است. نتیجه ، یک انتخاب زنانه و کاربردی است که قرار است با لباسی پوشیده شود که به نمایش جزئیات آن کمک می¬کند! برالت¬ها معمولاً از پارچه¬ی توری ، مشبک یا سایر جزئیات پیچیده استفاده می¬کنند که با پیراهن¬های بدون آستین ، لباس¬های مجلل و تاپ¬های دکلته ترکیب می¬شوند.
این نوع سوتین نه تنها معمولاً عاری از فنر یا قطعات فلزی ناراحت¬کننده است ، بلکه ظاهر کلی شما را بالا برده و به آن جذابیت بیشتری می¬افزاید. در حالی که سطح فشرده سازی کلی این سوتین به طور معمول حداقل است ، اکثر طرح ها دارای کاپ های مشخص ، آستر و نوار نصب شده هستند تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز در هنگام سایش از جای خود خارج نمی شود. پوشیدن سوتین برالت زمانی که بند اسپاگتی می پوشید و می خواهید کمی چیز اضافی به لباس خود اضافه کنید بسیار مناسب است.

سوتین چسبی (Sticky Bra)

شما همچنین می¬توانید از سوتین بدون پشت و بند با بند¬های اسپاگتی برای حداکثر نامرئی بودن استفاده کنید. این نوع سوتین معمولاً دارای یک قسمت چسبنده در کناره ها یا داخل ناحیه سینه است تا همه چیز را سر جایش نگه دارد. سوتین چسبی برای نوار¬های اسپاگتی یا لباس¬هایی با پشت کمر یا سبک مینیمالیستی ایده¬آل است. این گزینه همچنین با تاپ¬ها و لباس¬های مناسب عالی به نظر می¬رسد و می¬تواند به شما در دستیابی به ظاهری شیک و یکپارچه کمک کند.
اگر به دنبال احتیاط بیشتر و پوشش کمتر هستید ، ممکن است بخواهید یک جفت کاور نوک سینه یا چسب سینه را انتخاب کنید. اگر¬چه اینها معمولاً فقط یکبار استفاده می¬شوند ، اما برای پنهان کردن اندام ، بدون حجم و مواد اضافی عالی هستند. این گزینه برای قطعات بند اسپاگتی با برش یا مواد بسیار نازک عالی است. فقط به خاطر داشته باشید که سوتین¬های چسبی قدرت نگه¬داری و لیفت پایینی دارند ، بنابراین به یافتن گزینه¬های بیشتر بپردازید که سینه های شما را لیفت کرده و فرم می¬دهد.

سوتین دکلته / سوتین بدون بند(Strapless Bra)

البته که رایج¬ترین گزینه برای بند¬های اسپاگتی یک سوتین کلاسیک بدون بند است. این نوع سوتین به شما یک فرم ساختار یافته ، نگه¬داری زیاد و در صورت تمایل ، پد اسفنجی اضافی یا پوش¬آپ می¬دهد. سوتین¬های سنتی بدون بند برای داشتن پوشش در جایی که به آن احتیاج دارید و هیچ بند اضافی یا افزونه-ای به آن متصل نشده است ، شناخته شده هستند. یک سوتین دکلته به هر لباسی با بند اسپاگتی کمک می¬کند که تمیز به نظر برسد و یکپارچه باشند.

هنگام پوشیدن لباس¬های لختی احساس راحتی کنید

انتخاب سوتین بستگی به سبک و استایل شخصی ، ترجیح شما و میزان پوششی که با لباسی با بند¬¬های نازک می¬خواهید تا احساس راحت نیز داشته باشید. در حالی که سوتین برالت ممکن است برای برخی مناسب باشد ، یک سوتین بدون بند با پوشش کمتر ممکن است برای دیگری بهتر باشد. همچنین به لباس خاصی که انتخاب می¬کنید بستگی دارد و هر کدام از این گزینه¬ها وقتی با بند اسپاگتی پوشیده می¬شوند ، مطمئناً عالی به نظر می¬رسند.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین برالت ، دکلته/بدون بند و چسبی

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها