مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

سوتین برالت که گاهی با نام سوتین نیم تنه هم شناخته می شود ، از انواع مدل های ترند روز دنیاست. انواع سوتین برالت بدون کاپ فرم دهنده یا همان کاپ قالب دار ، بدون فنر سوتین ، کاملا راحت و بسیار ظریف طراحی و تولید می شوند. در نتیجه نیم تنه برالت یک لباس زیر جذاب و کاربردی برای خانم هایی است که دوست دارند تنوع بیشتری در مجموعه لباس زیر زنانه خود داشته باشند.
این مدل لباس زیر زنانه دو ویژگی اصلی دارد :

1. سوتین های برالت کاملا راحت و مناسب بوده و در عین حال به اندازه کافی سینه ها را ساپورت می کنند.

2. سوتین های برالت برای داشتن ظاهری زنانه بسیار شیک ، ظریف و متملق هستند. 

یکی از دلایل محبوبیت انواع سوتین نیم تنه برالت را می توان در تنوع زیاد جنس پارچه آن شمرد. در مجموعه لباس زیر زنانه مزون ایکس می توانید مدل های مختلف سوتین برالت نخی ، سوتین برالت توری ، سوتین برالت چرمی ، سوتین برالت دانتل و … را مشاهده کنید.

مزایای سوتین برالت Bralette Bra

آیا می دانید مزایای سوتین برالت Bralette Bra نسبت به سوتین معمولی چیست؟
اول از همه ، از آنجایی که سوتین برلت پد اسفنجی اضافی ، کاپ قالب دار سوتین و فنر سوتین ندارد ، اغلب جایگزین راحت تری برای سوتین معمولی می باشد. سوتین برلت بدون محدودیت سینه را نگه می دارد و راحتی و آزادی حرکت را در طول روز به شما می دهد. نیم تنه برالت برای کسانی است که سوتین خواب می خواهند نیز مناسب است.
یکی دیگر از مزایای سینه بند برالت جذابیت زیبایی شناختی آن است. با طرح های بسیار زیبا و این واقعیت که سینه بند برلت چیزی بین لباس زیر کلاسیک و لباس های معمولی قرار دارد ، برالت ها را می توان به عنوان یک لباس معمولی پوشید و یا زیر لباس و بعنوان لباس زیر زنانه سنتی استفاده کرد. برخی از انواع نیم تنه برالت را حتی می توان به تنهایی به عنوان تاپ پوشید. پوشیدن سینه بند برالت نیز بسیار آسان است و خبری از مشکلات بند سوتین و یا سگک و قزن سوتین نیست.

4 مدل سوتین برالت

اگر به تازگی لباس‌ زیر برالت را کشف کرده‌اید یا به دنبال افزایش مدل های لباس زیر خود هستید ، در اینجا چهار مدل سوتین برالت ضروری و رایج از این لباس همیشه مد روز را برای شما معرفی و بررسی می کنیم.

1. سوتین برالت روزانه every-day Bralette Bra

شاید کاربردی‌ترین و همه‌کاره‌ترین نوع سوتین‌ ، سینه‌بند برالت روزانه باشد که یکی از لوازم اصلی کمد لباس برای خانم ها در هر سنی است. استایل شخصی شما هر چه باشد ، نمی توانید در برابر ظرافت ساده یک سوتین برالت نرم و صاف که به خوبی روی فرم طبیعی سینه قرار می گیرد ، مقاومت کنید. سوتین های برلت مدل های راحتی متعددی دارد که می توانید در مزون ایکس ببینید.

2. سوتین برالت پوش آپ Push-up Bralette Bra

اگر به دنبال اندکی لیفت سینه بدون به خطر انداختن راحتی هستید ، خرید سوتین برالت پوش آپ انتخابی کاملا صحیح می باشد. این مدل برالت نیم تنه پوش آپ علاوه بر اینکه تمام حمایتی را که از سوتین روزمره نیاز دارید ، به شما می‌دهد ؛ بلکه شکل طبیعی پستان را تقویت می‌کند تا ظاهری زیباتر به شما بدهد.

3. سوتین برالت دانتل Lace Bralette Bra

چه کسی می گوید سوتین های روزانه خسته کننده هستند؟ یک سوتین برالت دانتل برای زمانی که احساس می‌کنید نیاز دارید کمی جذاب تر باشید و در عین حال راحتی سوتین را از دست ندهید ، انتخابی عالی می باشد. ما در مزون ایکس انواع سوتین برالت دانتل و انواع سوتین برالت توری را برای داشتن لباس زیر راحتی و جذاب ، برای خانم های خوش سلیقه تدارک دیده ایم.

4. سوتین برالت خواب Sleeping Bralette Bra

گاهی اوقات خوابیدن با سوتین بهتر از خوابیدن بدون سوتین است. برای آزادی حرکت و اطمینان از راحت بودن در طول شب ، باید مطمئن شوید که سینه بند با کیفیت بالا را انتخاب می کنید که به درستی متناسب باشد و محدودیتی ایجاد نکند. سوتین خواب میبایست پارچه سبک و قابل تنفس و طراحی انعطاف پذیر داشته باشد به طوری که شما حتی متوجه به تن داشتن آن نشوید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع سوتین برالت

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها