مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

سوتین‌ها در مدل‌های متنوعی موجود هستند که متناسب با شکل و فرم اندام هر خانمی باشد. ما در مزون ایکس همه چیز داریم. از سوتین پوش آپ گرفته تا سوتین برالت ، سوتین دمی و سوتین بدون بند ؛ حتی انواع سوتین‌ ورزشی مانند سوتین پشت قهرمانی که می‌توانند در طول تمرینات سنگین از پستان ها پشتیبانی کنند.
اما زمانی که می خواهید قفسه سینه را به نمایش بگذارید و سینه خود را لیفت کنید ، یک سوتین وجود دارد که از بقیه برتری دارد. اجازه دهید تا سوتین بالکنی یا همان سوتین قفسه ای را به شما معرفی کنیم. ما مطمئن هستیم که مدل سوتین بالکنی که برای استفاده در مناسبت‌های خاص طراحی شده است ، سینه‌ را برجسته و قفسه سینه را صاف تر می‌کند. در نتیجه می توانید مانند همیشه اعتماد به نفس داشته باشید.
اما سوتین قفسه ای دقیقا چیست؟ و چه زمانی برای استفاده از آن برای کمک به بهتر کردن اندام یک خانم بهتر است؟ مزون ایکس سوالات بسیاری را که ممکن است در مورد سوتین بالکنی داشته باشید را پاسخ می دهد.

طراحی سوتین بالکنی Balconette Bra Design

سوتین بالکنی شباهت زیادی به بالکن دارد و دلیل نام گزاری آن نیز می باشد. سوتین بالکنی با ظاهر دخترانه‌اش بسیار شیک و جذاب است. اولین ویژگی که متوجه آن خواهید شد ، کاپ‌های کوتاه و تقریباً آشکار و درزدار است که ارتفاع مناسبی را هم از نظر جنس و هم از نظر لیفت ، برای یقه‌ بلند ارائه می‌کنند. علاوه بر این ، بندهای سوتین قفسه ای معمولاً پهن‌تر از بندهای سوتین‌ معمولی هستند. برای حفظ امنیت و پنهان ماندن (در صورت تمایل) در زیر یقه‌های پهن‌تر، استحکام بیشتری را دارند. ویژگی دیگر اکثر سوتین های بالکنی ، فنر های محکم و درزهای عمودی زیر کاپ سوتین می باشد.

طراحی وینتیج سوتین قفسه ای

مهم‌تر از همه ، اگر حس می کنید که سوتین بالکنی حالتی کلاسیک و وینتیج به شما می‌دهد ، دلیل خوبی دارد. اگرچه این سوتین در ابتدا در دهه 1930 تولید شد ، اما در اواسط 1950 ، زمانی که توسط یک ستاره بلوند سینمای هالیوود مدل سازی شد و محبوبیت پیدا کرد. بعد ار آن خانم ها در مورد کسی جز مرلین مونرو صحبت نمی کردند.

مزایای سوتین بالکنی Balconette Bra Benefits

سوتین های بالکنی جذاب ، نگه دارنده قوی و بسیار متنوع هستند. در واقع، سوتین بالکنی/سوتین قفسه ای اغلب با مدل سوتین دمی/سوتین نیم کاپ اشتباه گرفته می شود که کمی پوشش بیشتری می دهد. قابل توجه ترین تفاوت سوتین بالکنی و سوتین دمی این است که سوتین قفسه ای برشی تمیز و صاف تر درست بالای نوک پستان دارد ، در حالی که سوتین کاپ نیمه منحنی ملایمی شبیه ماه دارد. با این حال ، به راحتی می توانید یک سبک هماهنگ بین این دو پیدا کنید.

اکثر خانم ها عاشق سوتین بالکنی Balconette Bra هستند

سوتین بالکنی باعث می شود زنان جذاب به نظر برسند و قفسه سینه را برجسته می کند. همچنین سوتین‌ بالکنی با بند‌های پهن و مدل‌ کاپ‌ هایش ، به‌ویژه برای خانم هایی که شانه‌های پهن و سینه‌های سفت‌تری دارند ، بسیار مناسب است.
با این حال ، مدل سوتین بالکنی برای همه جذاب نیست. همه خانم ها دارای اندام و زیبایی منحصر بفرد خود بوده و در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. ممکن است شانه‌های برخی از خانم‌ها باریک‌تر یا شیب‌دارتر باشد ، به‌گونه‌ای که بند‌های پهن‌تر سوتین بالکنی باعث عدم راحتی آنها شود. این بندهای پهن تر ممکن است اطراف ناحیه زیر بغل را نیز نیشگون بگیرد.
سپس ، زنان خاصی وجود دارند که بافت سینه شان شل شده است. در این حالت ، سوتین بالکنی از سینه‌های آنها حمایت می‌کند ، اما آنها را صاف‌تر و در عین حال شکل پذیر نشان می‌دهد. این ظاهر دقیقاً آن چیزی نیست که برای جذاب بودن به ذهن می رسد. برای خانم هایی که شانه‌های باریک و سینه‌های شل تر دارند ، انواع مختلف سوتین‌ مانند سوتین کاپ کامل ، سوتین پوش آپ یا سوتین نیم‌کاپ ، بسیار مناسب تر می باشد.

چه زمانی سوتین بالکنی Balconette Bra بپوشیم؟

از آنجایی که سوتین بالکنی انواع بسیار متعددی دارد ، برای برخی از خانم‌ها حتی برای پوشیدن روزمره ، به اندازه کافی راحت هستند. اما از آنجایی که سوتین قفسه ای ، قفسه سینه را نشان می دهد ، موقعیت هایی وجود دارد که برای آنها مناسب هستند. مانند :
• لباس یقه‌ پهن مانند تاپ و لباس‌هایی با یقه‌ی چهارگوش
• لباس یقه‌ باز مانند تاپ و لباس‌هایی با یقه‌های دلبری
• لباس های رسمی و لباس شب بدون بند/لباس دکلته
• لباس عروس و ماه عسل

با پوشیدن سوتین بالکنی Balconette Bra زیباتر شوید

خب خانم ها چی میگید؟ آیا سوتین قفسه ای چیزی است که می خواهید امتحان کنید؟ سوتین بالکنی مزایای زیادی برای خانم ها دارد. مزون ایکس انواع مختلفی از سبک‌های سوتین قفسه ای را ارائه می‌کند ، از جمله آنهایی که طراحی پوش آپ بیشتری دارند تا پوشش بیشتری را ارائه دهند. ناگفته نماند که انواع مختلفی از مدل های سوتین در مزون ایکس موجود است و ما واقعاً چیزی برای هر خانمی داریم. کارشناسان ما به شما راهنمایی و مشاوره می دهند که یک سوتین راحت و جذاب پیدا کنید.

اگر به دنبال تقویت سایز سینه خود هستید ، مجموعه انواع سوتین پوش‌آپ مزون ایکس را بررسی کنید. ما همه چیز را ازکم ترین تا بیشترین لیفت را ارائه می دهیم. سبک های مختلفی از جمله سوتین پوش‌آپ پایه بلند ، سوتین پوش‌آپ توری و موارد دیگر را عرضه می کنیم.

New Products
جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین کانتور/فرم دهنده

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها