مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

امروزه که اکثر خریدهای لباس زیر خود را بصورت آنلاین و اینترنتی انجام می دهیم خیلی مهم است که نحوه سایز بندی شورت زنانه و دخترانه را بدانیم تا از پس یافتن سایز صحیح شورت زنانه و دخترانه بخوبی برآییم. البته حتی در گذشته که خرید لباس زیر زنانه حضوری انجام می شد هم بسیاری از مغازه ها به دلایل بهداشتی به شما اجازه نمی دادند که شورت را امتحان کنید تا از سایز مطمئن شوید ؛ بنظر من که این کار کاملا درست بوده چون ازین راه خیلی ساده بیماری دیگران به شما منتقل شده پس اصلا بهداشتی نبوده و برای سلامتی خود شما خطرناک است. بنابراین ، مهم است که قبل از خرید شورت زنانه و دخترانه ، اندازه و سایز مناسب خود را بدانید.

همه ما می دانیم که پوشیدن یک شورت با سایز اشتباه چه حسی دارد. برآمدگی و چین‌های شورت ، خطوط مشهود شورت و فشار آوردن شورت روی پوست می‌تواند واقعا آزاردهنده باشد. پوشیدن سایز نادرست شورت می تواند دلیل این مشکلات باشد. اگر می‌پرسید چگونه سایز صحیح شورت خود را پیدا کنیم؟ باید بگویم که پیدا کردن سایز لباس زیر زنانه بسیار پیچیده است زیرا عوامل مختلفی در این امر دخیل هستند. این مقاله به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا سایز شورت مناسب می پوشید یا خیر. همچنین در آخر راهنمای سایز شورت را ارائه کرده ایم که فهرستی از سایز شورت های آسیایی را دارد.

8 نشانه که نشان می دهند سایز شورت شما اشتباه است

لباس زیر سایز اشتباه می تواند اعتماد به نفس شما را کاملاً از بین ببرد. در ادامه برخی از نشانه های حتمی که نشان می دهد شما سایز شورت زنانه یا دخترانه اشتباه می پوشید را با هم بررسی می کنیم:

  1. اگر اطراف باسن ، پهلو ها و شکم تان از کناره های شورت بیرون زده و برآمده می شود ، به این معناست که شورت زنانه یا دخترانه شما خیلی تنگ است. اگر چنین است ، باید اندازه شورت خود را یک سایز بزرگتر تهیه کنید.
  2. اگر شورت زنانه یا دخترانه شما کاملا اندازه و فیت بدنتان نیست و زمانیکه آن را به تن دارید خطوط و چین و چروک های زیادی ایجاد می کند ؛ نشان می دهد این شورت برای شما بزرگ است.
  3. اگر متوجه شدید که پارچه شورت در قسمت پشت انباشته شده است ، ممکن است نشانه آن باشد که لباس زیرتان برای شما خیلی گشاد است.
  4. اگر شورت زنانه یا دخترانه شما بین باسن گیر می کند و باعث اذیت و احساس ناراحتی شما می شود که این وضعیت کاملا نامطلوب است ، ممکن است نشان از آن باشد که خاصیت کشسانی و الاستیک شورت از بین رفته است.
  5. اگر قسمت بند یا کش کمر شورت مرتبا به سمت بالا می رود ، دلیلش این است که این شورت خیلی گشاد بوده و سایز شورت شما نیست.
  6. اگر شورت زنانه یا دخترانه شما به پوستتان فشار می آورد و خطوط قرمزی رو بدنتان بجای می گذارد ، بدان معنی است که شما شورت سایز کوچکتری از سایز واقعی شورت خود می پوشید و باید هرچه سریع تر شورت زنانه سایز بزرگ تر بخرید.
  7. لباس زیر شما باید در طول روز به شما احساس راحتی بدهد ، اگر شورتی دارید که با پوشیدن آن شما احساس راحتی نمی کنید نشانه آن است که شورت سایز نامناسبی می پوشید.
  8. اگر مکرر دچار عفونت های قارچی می شوید به دلیل است که لباس زیری که می پوشید برای شما تنگ است.

چگونه سایز شورت زنانه یا دخترانه خود را اندازه بگیریم؟

حالا که نشانه های اشتباه بودن سایز شورت زنانه را شناختیم ، می خواهیم بدانیم که چگونه سایز درست شورت خود را پیدا کنیم. در ادامه طی 4 مرحله بسیار ساده می توانید سایز درست و مناسب شورت خود را بیابید.

مرحله 1 : نوار اندازه گیری را در بزرگ ترین/پر ترین قسمت دور باسن بپیچید.
مرحله 2 : اطمینان حاصل کنید که نوار اندازه گیری در هما جا همسطح بوده و آن را بیش از حد تنگ نگیرید، در واقع تنگی و گشادی نوار باید به میزانی باشد که راحت باشید.
مرحله 3 : اندازه ها را بر حسب سانتی متر روی کاغذ بنویسید.
مرحله 4 : اکنون برای یافتن سایز صحیح شورت زنانه و دخترانه خود به جدول زیر مراجعه کنید.

نمودار سایز شورت زنانه و دخترانه

توجه : اگر اندازه خود را بین دو سایز مختلف پیدا کردید ، سایز بزرگتر را در نظر بگیرید.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع شورت زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها