مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

از هر 10 خانم ، 8 نفرشان سوتین با سایز اشتباه می پوشند!

چند مدت است که سایز سوتین یکسانی می پوشید؟ 5 ، 10 ، 15 ، 20 سال؟ نگران نباشید ، چون تنها شما نیستید.
خیلی وقتها وقتی به کسی کمک می کنم تا بهترین سوتین را پیدا کند ، متوجه می شوم که او از سوتین هایی استفاده می کرده که یک ، دو یا حتی سه سایز ، کوچک تر از سایز واقعی آنها است! افکار نامحدودی در ذهن من جریان دارد : آیا واقعاً ناراحت نیستید؟ آیا می دانید سوتین شما خیلی کوچک است؟ چند مدت است که باور کرده اید سایز درستی می پوشید؟
و در آن لحظه ، من متوجه چیزی می شوم : این برای زنان بسیار معمول است که سوتین هایی را با همان سایزی که سالهاست می پوشند ، انتخاب کنند. ما آگاه نیستیم که سایز لباس های ما با گذشت زمان ، سن ، ژنتیک ، مادر شدن ، کاهش وزن ، افزایش وزن و بسیاری عوامل دیگر تغییر می کند. در ادامه ، من برخی از رایج ترین اشتباهاتی را که هنگام انتخاب و خرید سوتین مرتکب می شویم ، لیست می کنم. این می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا سایز سوتین درستی می پوشید یا جزء 80% هستید و سایز سوتین شما اشتباه است.
شرط می بندم که این اطلاعات برای شما واقعاً مفید خواهد بود!

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

بهترین لباس های زیر زنانه و دخترانه

1. اشتباه گرفتن اندازه نوار دور سوتین و اندازه کاپ آن

به احتمال زیاد ، شما هرگز سوتین خود را اندازه گیری نکرده اید و هیچ کس به شما معنی واقعی آنها را آموزش نداده است. به عنوان مثال ، اگر به شما بگویم مادرم سوتین سایز 38B می پوشد، چه تصوری می کنید؟
آماده شوید چون من قصد دارم ذهن شما را به هم بزنم. اگر شما یکی از افرادی هستید که همیشه تصور می کنید که “عدد” با حجم پستان ( حجم کاپ سوتین ) مطابقت دارد ، احتمالاً عدد 38 را با سینه یک خانم در ارتباط می دانید. اگر به شما بگویم که “عدد” ( در این مورد ، 38 ) با عرض پشت ( کمر ) مطابقت دارد ، شوکه می شوید؟ در واقع ، حرف B مربوط به حجم سینه است.
در ادامه بهتر توضیح خواهم داد. اولین چیزی که می خواهید بدانید این است که هر اندازه سوتین شامل 2 بعد اندازه گیری است :

اندازه نوار سوتین ( نواری که دور تا دور سوتین را در بر می گیرد )

این اندازه گیری شامل ناحیه پشت و زیر سینه شما می شود و با این اعداد نشان داده می شود : 32 ، 34 ، 36 ، 38 ، 40 ، 42 ، 44 … در مزون ایکس ، کوچکترین سایز 32 است و 44 بزرگترین سایز است.

اندازه کاپ سوتین ( حجم سینه را سایز سوتین نشان می دهد )

این اندازه گیری حجم سینه شما است و با یک حرف نشان داده می شود : A ، B ، C ، D ، DD ، و فراتر از آن. B کوچکترین اندازه کاپ است که ما در مزون ایکس داریم و DD بزرگترین است.

2. بیرون زدن چربی های کمر از کناره های سوتین

چرا این اتفاق می افتد؟! چون نوار سوتین شما خیلی کوچک است.

این یکی از رایج ترین اشتباهات است. هر روز افرادی را می بینم که سوتین هایی می پوشند که قطعاً خیلی کوچک هستند. می توانید بگویید زیرا سوتین بسیار تنگ بدن را به طرزی نامناسب تحریف می کند. منظور من از این حرف چیست؟
آزاردهنده ترین نکته در این مورد این است که فرورفتگی سوتین نامناسب ( بیش از حد تنگ بودن سوتین ) می تواند باعث برجسته شدن “چربی کمر” شود. ممکن است فکر کنید این فقط برای زنان بزرگتر یا زنان مسن اتفاق می افتد ، اما این درست نیست. وقتی مدام اندازه سوتین اشتباهی بپوشیم ، بدن ما عادت می کند که آن شکل را حفظ کند و خطوطی ایجاد می کند که قبلاً وجود نداشته اند.

3. کاپ سوتین پستان های شما را چهار قلو می کنند

چرا این اتفاق می افتد؟ چون کاپ های سوتین شما خیلی کوچک هستند.

همانطور که می دانید ، بسیاری از زنان در تمام جهان ، سایز پستان بند اشتباهی می پوشند و این یک اشتباه غیرقابل تصور رایج است. چگونه می توان سوتین نامناسب را تشخیص داد؟ واضح است! کاپ سوتینتان ظاهر سینه های شما 4 تکه می کند. در واقع ، سینه را به 2 تکه تقسیم می کند. این موضوع از روی لباس شما به راحتی و کامل قابل مشاهده خواهد بود و اصلا ظاهر خوبی نیست ، زیرا شکل طبیعی شما را مخدوش می کند.
اگر چنین اتفاقی برای شما می افتد ، توصیه می کنم به خواندن این مقاله ادامه دهید. بدون شک ، شما از سوتین هایی استفاده می کنید که دارای کاپ یا نوار کوچکی برای شما هستند. خرید سوتین بزرگتر از این اتفاق جلوگیری می کند.

4. فنر سوتین روی پستان ها قرار بگیرد

چرا این اتفاق می افتد؟ چون کاپ های سوتین برایتان خیلی کوچک هستند و یا به سختی برایتان اندازه هستند.

این مشکل همیشه زمانی اتفاق می افتد که ما سایز پستان بند مناسب نمی پوشیم ، یا وقتی آنطور که باید آن را نمی پوشیم. اگر مورد شما بیشتر گزینه اول یعنی کاملا کوچک بودن کاپ ها می باشد ، این بدان معناست که کاپ سوتین شما بقدری کوچک است که آنطور که باید به نیم تنه شما نمی خورد. به همین دلیل فنر سوتین روی سینه شما سوار می شود ، که ناراحت کننده است و پشتیبانی و نگه دارندگی مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد.
اگر کاملاً مطمئن هستید که سایز کاپ مناسب را پوشیده اید ، اما هنوز هم فنر سوتین روی سینه تان قرار می گیرد ، در اینجا ترفندی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند : دست خود را داخل کاپ سوتین تان بکشید ، سینه خود را بگیرید و آن را به سمت بالا و مرکز قفسه سینه خود بلند کنید.

به یاد داشته باشید ، “فنر سوتین باید زیر سینه بنشیند تا بتواند پستان ها را نگه دارد. اگر آن را به درستی نپوشید ، می توانید به خودتان صدمه بزنید یا حتی بدن خود را بد شکل کنید.”

5. وجود فاصله و شکاف بین کاپ سوتین و سینه

چرا چنین اتفاقی می افتد؟ چون کاپ های سوتین خیلی بزرگ هستند.

این اغلب اتفاق برای خانم هایی که سینه های کوچکتری دارند ، می افتد. پیدا کردن سوتین با ساختاری که بتواند “پر” کند ، دشوار است. من بارها این را شنیده ام : ” موضوع این است که هیچ سوتینی برای من کار نمی کند. در همه آنها شکاف زیادی وجود دارد. سوتین ها برای من مناسب نیستند! ” و من همیشه یکسان پاسخ می دهم : “خوب ، هر سوتین برای تمام خانم ها طراحی نشده است ، اما ما گزینه های خوبی برای کسانی مانند شما که دارای پستان های کم حجم تر هستند ، داریم!”
من همیشه سعی می کنم سوتین هایی با کاپ نرم ، مانند سوتین برالت یا سوتین ورزشی ، به خانم هایی که سینه های کوچکتری دارند ، توصیه کنم. اما آنها همچنین می توانند سوتین هایی با کاپ های کوچکتر یا سوتین پوش آپ بپوشند ، به شرطی که متناسب با نوع پستان آنها طراحی شده باشند. کسانی که دارای نیم تنه متوسط یا بزرگ هستند نیز می توانند با پوشیدن سایز اشتباه یا کاپ های بزرگتر از سایزشان ، این اشتباه را انجام دهند.
اگر سوتین با سایز بزرگتر خریداری می کنید تا در پشت به خوبی جا بیفتد ، اما کاپ ها خیلی بزرگ هستند ، کاملا در اشتباه هستید و باید دست از این کار بردارید! یک سوتین را انتخاب کنید که بدون توجه به پشت ، در کاپ ها خوب جا بیفتید. اگر نوار سوتین خیلی کوچک است ، می توانید از رابط سوتین استفاده کنید تا کاملاً اندازه شود. اطلاعات بیشتر در مورد رابط سوتین را اینجا بخوانید.

6. پشت سوتین به بالا کشیده شود

چرا این اتفاق می افتد؟ چون بند های سوتین بیش از حد محکم و کوتاه هستند یا نوار سوتین زیادی بزرگ است.

گاهی اوقات وقتی بیرون می روم ، زنی را می بینم و متوجه می شوم که پشت سوتین او بسیار بالاتر از آن چیزی است که باید باشد! این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که ما مرتکب می شویم و اساساً می تواند به یکی از دو دلیل زیر رخ دهد :
دلیل اول این است که بندهای پستان بند بسیار محکم هستند ( بیش از حد کوتاه و کشیده شده اند ) ، که می تواند باعث درد غیر ضروری شود و همچنین باعث بالا رفتن پشت سوتین شود. برای آموزش نحوه صحیح تنظیم بند سوتین اینجا را بخوانید.
دلیل دوم این است که شما سایز بزرگتر از آنچه که باید را می پوشید. به همین دلیل تنظیم پشت سوتین برای جلوگیری از به بالا کشیده شدن آن سخت است. به خاطر داشته باشید که پشت سوتین همیشه باید مستقیماً همراستای جلوی آن بوده و در تمام طول روز به هیچ دلیلی بالا تر نرود.

7. بیش از حد سفت یا شل بودن بند های سوتین

هیچ چیز ناراحت کننده تر از یک سوتین نیست که بند هایش آنقدر محکم است که آثار دردناک و قرمز رنگ روی شانه های ما به جا می گذارد. و نکته این است که این اتفاق حتی نباید رخ دهد!
برعکس آن نیز ممکن است اتفاق بیفتد یعنی بند هایی که بیش از حد شل هستند می توانند باعث افتادگی سینه شما شوند. همچنین تمام روز درگیر بودن با بند های سوتین برای محکم کردن آنها ، موجب عدم راحتی و زحمت آور است.
بند سوتین یک هدف بسیار ویژه دارد ، آنها به شما کمک می کنند وزن پستان خود را تحمل کنید. به همین دلیل ضروری است که آنها را در طول مناسب تنظیم کنید. اگر سینه بزرگ تری دارید ، سوتینی بپوشید که بند های پهن تری دارد!

زمان حقیقت فرا رسیده است. آیا شما هیچ کدام از این اشتباهات را مرتکب شده اید؟ در صورت داشتن یکی ، برخی یا همه این مشکلات با سوتین خود نگران نباشید. من اینجا هستم تا به شما اطمینان دهم که برای بیشتر ما اتفاق می افتد! قبل از اینکه برای مزون ایکس کار کنم ، حتی من هم این مشکلات را داشتم.
حالا من به شما یک راه حل فوق العاده ساده می دهم ، سایز صحیح سوتین خود را پیدا کنید و بپوشید. این نه تنها تناسب کامل و ظاهر عالی را تضمین می کند ، بلکه شما را 100٪ راحت می کند.
در طول مشاوره هایم ، “قبل و بعد” را می بینم. در مرحله “قبل” ، وقتی اندازه گیری می کنم ، چیزهایی را می شنوم مانند : “من تمام عمرم این اندازه را می پوشیدم و مطمئن هستم که به خوبی اندازه است.” “اما اگر من پستان های خیلی بزرگی ندارم ، چگونه می توانم سایز 40 باشم؟” “من آنقدر” چاق “نیستم ، مطمئن هستم که سایز مناسب را می پوشم …” بسیاری اوقات ، ما از امتحان سایز متفاوت امتناع می کنیم. متأسفانه ، من متوجه شده ام که هر اندازه دلالت متفاوتی دارد ، به طور ناخودآگاه به ما می گوید که ما “لاغر” یا “چاق” هستیم.
در مرحله “بعد” ، هنگامی که مشتریان من سایز سوتین مناسب خود را پوشیده اند ، من شاهد تحول شگفت انگیزی هستم. این زنان از داشتن افکار تکراری و منفی به اظهار نظرهایی مانند “نمی توانم باور کنم که تمام عمر سایز اشتباهی داشته ام!” “وای ، من در این مورد احساس راحتی بیشتری می کنم. فاصله ای بین کاپ سوتین و اندامم نیست و فنر آن در بدنم فرو نمی رود. ” “من حتی نمی توانم ساختارهای این سوتین را احساس کنم – جای تعجب نیست که نمی توانستم سوتین های قدیمی خود را تحمل کنم.”

اما در پایان روز ، اندازه مهم نیست. چه کسی به غیر از شما باید اندازه سوتین شما را بداند؟ مهمترین چیز این است که بتوانید با احساس عدم راحتی ، بیرون زدن چربی کمر و شکاف درون کاپ های سوتین خداحافظی کنید. زندگی شما در شرف تغییر است ؛ شما احساس اعتماد به نفس و قدرت خواهید کرد و حتی لباس های شما نیز به نظر شما بهتر می آید.
اکنون شما برای مهمترین لحظه آماده شده اید ، همان لحظه ای که منتظر آن بوده اید! من به شما آموزش می دهم که چگونه اندازه نوار سوتین و کاپ سوتین خود را تشخیص دهید.
در صفحه هر محصول بخشی به نام “سایز یاب” وجود دارد. روی آن کلیک کرده و سپس سانتی متر خود را آورده و گام های زیر را تکرار کنید :

1. برای اندازه نوار سوتین : در حالت ایستاده ، از بالای سینه و پایین زیر بغلتان ، دور تا دور بدن خود را اندازه بگیرید.
2. برای اندازه کاپ سوتین : در همان حالت ایستاده ، از روی پر حجم ترین قسمت سینه ، دور تا دور بدن را اندازه بگیرید.

آیا سایز متفاوتی با آنچه که معمولاً می پوشید ظاهر شده است؟ خودداری نکنید! جرات کنید سایز دیگری را امتحان کنید. سوتین شما باید مانند شلوار جین آبیتان یا کفش مورد علاقه تان راحت باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای رسید به خانه و خلاص شدن و در آوردن سوتین خود لحظه شماری می کنید، احتمالاً به این دلیل است که اندازه آن برای شما نامناسب است.

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها