مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

سینه بند نامناسب یکی از شکایات اصلی در میان زنان است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. اندازه اشتباه سینه بند می تواند سبب فرو رفتن فنر سوتین در پوست ، بیرون زدن سینه از کاپ سوتین و سفت یا شل بودن بند سوتین باشد. علاوه بر این ، برای سال‌ها ، تولید کنندگان بزرگ سوتین به طرز خنده‌داری ما را فریب داده‌اند که سایز سوتین‌های نادرست را بپوشیم. اکنون ، شرکت‌هایی مانند مزون ایکس بازی را با سوتین‌های مناسب در طیف گسترده‌ای از اشکال ، سبک‌ها و سایز ها تغییر می‌دهند. در ادامه 7 نکته برای خرید بهترین سوتین محکم برای سینه های بزرگ از چندین دهه تجربه ما وجود دارد که به زنان در پیدا کردن سوتین های مناسب را کمک می کند!

1. اندازه گیری صحیح سایز سوتین

آیا می دانستید که 80 درصد از زنان سایز سوتین اشتباه می پوشند؟ این ممکن است توضیح دهد که چرا هر روز برای درآوردن سوتین خود ثانیه شماری می کنید. برای رسیدن به تناسب کامل سوتین ، باید با اعداد شروع کنید. بدون حدس و تخمین ، اندازه دقیق بالای سینه و همچنین اندازه سینه در کامل ترین قسمت آن را اندازه گیری کنید. شما همیشه می توانید از راهنمای مزون ایکس برای اندازه گیری صحیح سایز سوتین خود برای مشاوره دقیق تر استفاده کنید.

2. همیشه سوتین با بند قابل تنظیم را انتخاب کنید

بند های قابل تنظیم سوتین برای تناسب اندام های بزرگتر ضروری هستند. و بله ، این برای سوتین های ورزشی نیز صدق می کند! همیشه سوتین با بند قابل تنظیم را انتخاب کنید زیرا به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که وزن سینه شما باعث نمی شود بند های سینه بند خیلی سفت شوند و علائم دردناک و درد در پشت یا گردن باقی بماند. برای کسانی که اندازه کاپ بزرگتر و یا شانه ای کوچک یا باریک دارند، بند های قابل تنظیم از لغزش آن جلوگیری می کند.

3. سوتین فنردار راحت را انتخاب کنید

دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، اگر به دنبال بهترین سوتین برای سینه های بزرگ هستید ، بهتر است از سوتین فنردار استفاده کنید. اما استرس نداشته باشید ، زیرا یکسری سوتین فنردار راحت وجود دارد که طرز فکر شما را در مورد فلزی که زمانی از آن متنفر بودید ، تغییر می دهد. فنر سوتین به نگه داشتن سینه در یک موقعیت راحت کمک می کند و در عین حال لیفت سینه را افزایش می دهد.

4. از سوتین با بند باریک اجتناب کنید

بند سوتین در نگه داری سینه نقش بسیار مهمی دارد. سوتین با بند باریک برای خانم‌هایی که سوتین کاپ C یا بزرگ‌تر می پوشند و به‌ دنبال نگه دارندگی بیشتر هستند ، قطعاً ممنوع است. انواع سوتین با بند ضخیم و محکم در برابر جاذبه مقاومت بیشتری می کنند و به لیفت عالی سینه کمک می کنند. بند پهن سینه بند همچنین از افتادگی پستان که می تواند منجر به شکل نامناسب و درد شود نیز جلوگیری می کند. اطمینان حاصل کنید که از سوتین با بند باریک اجتناب کنید و یک سوتین با بند های پهن تر از مواد محکمی انتخاب کرده اید که پس از ماه ها استفاده از آن کشیده یا پاره نمی شود.

5. نظرات دیگران در خرید آنلاین سوتین مدنظر را بخوانید

تا آنجا که ما در مورد سوتین می دانیم ، هیچ کس بدن شما یا نقاط ضعف شخصی شما را نمی داند. با توجه به آنچه گفته شد ، تحقیق در مورد هر مدل سوتین می‌تواند به شما در جمع‌آوری اطلاعات کمک کند تا بدانید چه چیزی برای زنانی با اندازه کاپ سوتین مشابه و کسانی که مشکلاتی مانند شما درباره سوتین دارند ، مفید است. قبل از خرید آنلاین سوتین ، مطمئن شوید که بخش نظرات را برای اطلاعات مرور کنید.

6. فرم سینه خود را در انتخاب سوتین درنظر بگیرید

سایز سوتین تنها چیزی نیست که برای پیدا کردن سینه بند مناسب اهمیت دارد. شکل و فرم سینه نیز به انتخاب سوتین مناسب مربوط می شود. برای مثال ، ممکن است سینه‌های نامتقارن ( یکی بزرگ‌تر از دیگری ) ، سینه‌های شرقی-غربی ( نوک سینه‌ها در جهت مخالف یکدیگر و به سمت بیرون ) یا سینه‌های زنگوله ای داشته باشید. مدل‌های مختلف سینه‌بند برای شکل‌های مختلف سینه مناسب‌ هستند ، بنابراین انجام کمی تحقیق و جستجو در بررسی‌ها از قبل به شما کمک می‌کند سوتینی را پیدا کنید که احساس می‌کند برای شما و سینه‌هایتان ساخته شده است.

7. به دنبال سوتین برای حمایت بیشتر از کمر باشید

زنانی که سینه های بزرگتری دارند به دلیل وزنی که باعث فشار بر عضلات بالای کمر می شود ، معمولاً کمردرد آزاردهنده ای را تجربه می کنند. این وزن اضافی می تواند منجر به وضعیت نامناسب مزمن شود ، که به نوبه خود می تواند باعث مشکلات مادام العمر ، از ضعیف شدن عضلات گرفته تا مشکلات گوارشی و اعتماد به نفس ضعیف شود. خوشبختانه ، سوتین هایی وجود دارند که می توانند به مراقبت بیشتر از کمرتان کمک کنند. این سوتین‌ها دارای بندهای متقاطع فوق‌العاده‌ای هستند که در واقع به بهبود وضعیت بدن شما کمک می‌کنند. شگفت انگیز است ، درست است؟

سینه ها تقارن کامل ندارند

می توان گفت سینه ها مانند دانه های برف هستند ؛ هیچ دوتای مثل هم نیستند! این بدان معناست که پیدا کردن سوتین مناسب ممکن است کمی زمان و آزمایش ببرد. فقط مطمئن شوید که با یک برند سوتین شروع کنید که اندازه‌های بسیار متنوعی سوتین برای سینه بزرگ دارد و نیازهای خانم‌هایی با اندازه کاپ بزرگ‌تر را درک می‌کند.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

4 1 رای
امتیازدهی
امتیازدهی
2 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا
26 دی, 1402 8:38 ق.ظ
امتیازدهی :
     

سلام راهنماییهاتون عالی بود چون من خودم گرفتار چنین چیزهایی بودم لطفا،در مورد سینه های بزرگ وکشیده وافتادگی زیاد هم بفرمایید

Mezonx(@ariatech)
مدیر
پاسخ به  مینا
23 بهمن, 1402 5:57 ق.ظ

سلام عزیزم روزتون بخیر باشه! چشم در اولین فرصت