مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

بسیاری از مدل¬های لباس زیر زنانه بسیار شبیه به یکدیگر هستند ، بنابراین تصمیم¬گیری در مورد مناسب¬ترین نوع شورت زنانه و سوتین را برایمان دشوار می¬کند. در این راهنما ، ما سه تا از رایج¬ترین مدل¬های لباس زیر زنانه را طبقه¬بندی و بررسی می¬کنیم : شورت بیکینی ، شورت هیپستر و حتی برخی از سبک¬های شورت زنانه فاق بلند و شورت زنانه گنی. در اینجا هر¬آنچه که شما باید در مورد لباس زیر بیکینی در مقابل هیپستر بدانید ، وجود دارد.

لباس زیر زنانه بیکینی چیست؟

لباس زیر بیکینی (Bikini Underwear) سبک کلاسیک لباس زیر زنانه است و پوشش متوسطی را در خط کمر و پشت ارائه می¬دهد. فاق کوتاهی دارد و دقیقاً بالای لگن ، مستقیماً در ناحیه لگن قرار می¬گیرد. در مورد پشت ، اکثر مدل¬های بیکینی به گونه¬ای برش می¬خورند که باسن کاملاً پوشانده شود. با این حال ، به دلیل کناره¬های (پهلو) کوتاه¬تر ، می¬توان میزان جذابیت را تا حدی بیشتر کرد.
شورت¬های بیکینی دارای پهلو¬های نسبتاً کوتاهی هستند که اغلب تنها یک یا دو اینچ عرض دارند. این سبک به شما امکان می ¬هد قسمت وسط شکم ، پهلو¬ها و ران خود را بیشتر نشان دهید و همچنین تضمین می¬کند که هنگام پوشیدن شلوار-های فاق کوتاه نگران دیده شدن لباس زیر خود نباشید.
شورت¬های بیکینی به دلیل همه¬کاره بودن ، گزینه مناسبی برای هر لباسی هستند. به سبب برش آن ، لازم نیست تمام روز در مورد کمربند یا خط شورت که دیده شوند ، استرس داشته باشید. این مدل لباس زیر زنانه نیز بالا نمی¬رود و محکم در جای خود باقی می ماند ، بنابراین لازم نیست نگران اتفاق وحشتناکی باشید که ممکن است با استایل های شیک¬تر رخ دهد.

لباس زیر زنانه هیپستر (Hipster Underwear) چیست؟

شورت هیپستر دارای برشی مشابه همانند برش بیکینی ، در قسمت پشت است. هیپستر ، باسن را به طور کامل می¬پوشاند ، اما ران¬ها را خیر. (اگر می¬خواهید پوشش بیشتری روی پاها داشته باشید ، شورت پادار Boyshorts را امتحان کنید.)
تفاوت لباس زیر هیپستر با لباس زیر بیکینی ، در قسمت کمر است. پارچه بیشتری روی کمر شورت هیپستر وجود دارد ، بنابراین کش شورت بالاتر می-رود و کناره ها پهن¬تر می¬شوند. به همین دلیل ، کناره¬های شورت¬های هیپستر نمی¬توانند به اندازه شورت¬های بیکینی بالا بروند ، که اجازه نمی¬دهد تا باسن به همان اندازه تنظیم شود. شورت¬های هیپستر دارای فاق متوسط هستند و یک یا دو اینچ زیر ناف قرار می¬گیرند. اساساً ، کمر شورت هیپستر بین جایی که کمر یک شورت¬ بیکینی (شورت فاق کوتاه) و یک شورت فاق بلند/کمر بلند یا شورت زنانه گنی می¬ایستد ، قرار می¬گیرد.
شورت¬های هیپستر برای کسانی که می¬خواهند پوشش بیشتری روی شکم خود داشته باشند اما همچنین شورت¬های جذاب را ترجیح می¬دهند ، عالی هستند. شورت¬های هیپستر همچنین زمانی مناسب هستند که می¬خواهید شلوارهای فاق متوسط بپوشید و نمی¬خواهید کمر شلوار مستقیماً روی پوست شما ساییده شود.

لباس زیر زنانه فاق بلند چیست؟

یکی دیگر از سبک¬های جذاب و شیک برای شناخت بیشتر ، لباس زیر فاق بلند است. این شورت¬ها به همان میزان هیپستر ، پوشش دور باسن را می¬دهند اما روی شکم را بیشتر می¬پوشانند. همانطور که از نامش پیداست ، شورت زنانه فاق بلند به ناف (یا حتی بالای آن ، در قسمت طبیعی کمر) برخورد می¬کند ، بنابراین آنها دارای کمر و کناره های بسیار پهن هستند. لباس زیر فاق بلند در زیر لباس¬های فاق کوتاه و فاق متوسط دیده می¬شود ، بنابراین شورت زنانه فاق بلند ، برای شلوار¬ها و لباس¬های فاق بلند مناسب است.
از مزیت¬های شورت فاق بلند ، فشرده و جمع کردن شکم است. از آنجایی که این سبک از لباس زیر به طور کامل شکم را می¬پوشاند ، اگر با تکنولوژی پارچه مناسب ساخته شود می تواند جلوه¬ای صاف و باریک را ارائه دهد. در مزون ایکس ، ما انواع مختلف شورت زنانه گنی را می¬سازیم ، همه در سبک فاق بلند برای بهترین جلوه لاغری. اگر شورت کنترل شکم می¬خواهید ، راه مناسب شورت زنانه فاق بلند گنی است.

مقایسه شورت هیپستر ، شورت بیکینی و شورت فاق بلند

در نهایت ، پاسخ درستی برای این سوال که کدام نوع برای شما مناسب تر است ، وجود ندارد. همه چیز بستگی به شما و ترجیحات سبک و راحتی شما دارد. در واقع ، ممکن است بخواهید هر سه مدل لباس زیر را داشته باشید تا بتوانید بسته به احساسی که دارید لباس زیر خود را تغییر دهید.
به طور کلی ، شورت¬های بیکینی کمترین پوشش را بین این سه ارائه می¬دهند و بیشتر اندام شما را به نمایش می¬گذارند. شورت¬های هیپستر به دلیل پهنای قسمت کمر پهن¬تر و ایمن¬تر ، کمری را بیشتر پوشش می¬دهند ، اما از منظری دیگر ، شبیه شورت¬های بیکینی هستند. شورت¬های فاق بلند گنی بیشترین پوشش را دارند و به بالای ناف می¬رسند و بسته به نوع شورت ، ممکن است مقداری کنترل و جمع کردن شکم را نیز انجام دهند.
هنوز در حال تصمیم گیری بین لباس زیر هیپستر و بیکینی هستید ؟ یا نمی¬توانید تصمیم بگیرید که کدام لباس زیر فاق بلند گنی را انتخاب کنید؟ برای تعیین وقت قبلی با یکی از مشاوران شخصی مزون ایکس درنگ نکنید. ما اینجاییم تا کمک کنیم!

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع شورت زنانه و دخترانه بیکینی ، هیپستر و فاق بلند

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها