مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

روش بسته بندی کردن شورت و سوتین ها برای مسافرت، می تواند مانند یک پازل باشد و صرف نظر از اینکه از چه طریقی آن ها را مرتب می کنید، هرگز به درستی روی هم قرار نمی گیرند. حتی با وجود لوازم جانبی بسته بندی که به این فرآیند کمک می کند، تا کردن برخی از اقلام دشوار است، که معمولاً شامل اقلام کوچکتر مانند سوتین و شورت است.

هنگامی که قبل از سفر نوبت به بسته بندی انواع مختلف لباس زیر و سوتین می رسد، چند دستورالعمل وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. علاوه بر این، ما چند نکته برای کمک به شما در بسته بندی سریع و مؤثر شورت و سوتین داریم تا بدون از دست دادن چیزی در ته چمدان خود از اقامت خود لذت ببرید. در ادامه راهنمای ما برای بسته بندی سوتین و شورت در سفر است.

در قدم اول شورت و سوتین ها را روی یک سطح پهن کنید

با انتخاب شورت و سوتین هایی که در طول سفر به آنها نیاز دارید، شروع کنید. معمولا خانم ها تعداد خیلی زیادی لباس زیر را با خود به سفر می برند؛ البته که ممکن است بخواهید نسبت به مدت زمان سفر ، 3-2 تکه شورت و سوتین اضافه برای اطمینان بردارید؛ ولی قطعاً برای هر روز دور از خانه به سه جفت لباس زیر نیاز ندارید. یک قانون کلی خوب این است که برای هر روز یک جفت سوتین و شورت به اضافه 3-2 تا شورت بیشتر برای مواقع ضروری بسته بندی کنید، بسته به مدت زمانی که در سفر خواهید بود؛ به علاوه یک سوتین مشکی، سوتین نود و در صورت نیاز یک سوتین ورزشی.
شورت خود را بر اساس آنچه که معمولا می پوشید و کار هایی که می خواهید در سفر انجام دهید ، انتخاب کنید. اگر یک سفر کاری است، همان شورت های که همیشه برای سرکار رفتن می پوشید را با خود ببرید؛ همچنین توجه داشته باشید خط شورت از روی لباستان مشخص نباشد. برای سفرهایی که شامل ورزش زیاد، پیاده روی یا گشت و گذار هستند، ایده خوبی است که شورت های بدون درز یا به طور کلی لباس زیری که معمولاً با لباس ورزشی می پوشید، همراه داشته باشید.

انتخاب سوتین های مورد نیاز در سفر ، تامل کم تری نیاز دارد؛ زیرا می توانید آنها را با لباس های متعدد دوباره بپوشید، اما فقط هر مدل سوتین که دستتان آمد را در چمدان نیندازید. به این فکر کنید که در طول سفر چه چیزی می پوشید و مطابق با مدل سوتین، آنها را بسته بندی کنید. در میان گزینه‌های دیگر، ممکن است به یک سوتین ورزشی، سوتین رنگ خنثی و یک سوتین بدون بند/سوتین دکلته برای پوشیدن روزمره نیاز داشته باشید. علاوه بر این، اگر با شخص خاص خود می روید، یک سوتین فانتزی را فراموش نکنید!

به طور کلی، شورت و سوتین هایی که راحت نیستید با آنها و یا هرگز در خانه به آنها دست هم نمی زنید، در سفر همراه خود نبرید. این سوتین و شورت به احتمال زیاد تمام مدت در چمدان شما می ماند و فقط فضا را اشغال می کنند. مدل هایی را انتخاب کنید که کاملا برایتان متناسب باشند، در تمام طول روز راحت باشند و احساس خوبی به شما بدهند. همه آنها را روی تخت خود یا سطحی قرار دهید که همه چیز را به یکباره بتوانید ببینید تا دقیقا بدانید که باید چه چیزی را با لباس های خود ست کنید.

پیروزی در بازی پازل بسته بندی لباس زیر

هنگامی که انتخاب انواع لباس زیر های مناسب را برای پوشیدن در طول سفر خود را انجام دادید، مهم است که بدانید چگونه لباس‌های زیر خود را تا کنید و آن‌ها را با تفکر بسته بندی کنید. هنگامی که به مقصد خود می رسید، باید بتوانید انتخاب کنید که کدام لباس زیر را از چمدان خارج کنید بدون اینکه کل لباس های چمدانتان به هم بریزد. به عبارت دیگر، سه سوتین و هشت شورت را مچاله شده و درهم برهم بسته بندی نکنید.

در حالی که روش‌های زیادی برای بسته‌بندی و تا کردن سوتین و شورت وجود دارد، قبل از قرار دادن آن در داخل چمدان، لباس زیر خود را به شکل لوله‌ای متراکم بغلتانید. این به شما کمک می کند بدون برهم زدن تمام لباس زیر ها در طول سفر، بدانید چه چیزی در چمدان خود دارید. برای سوتین های دارای کاپ، به این فکر کنید که آنها را از وسط تا کنید و کاپ ها را با بند های بسته روی یکدیگر بچینید تا از هر گونه آشفتگی اضافی جلوگیری شود. سپس دسته سوتین را می توان روی رول های شورت ها قرار داد تا از جا به جا شدن آنها جلوگیری کند. سوتین های ورزشی و سایر قطعات خاص باید به گونه ای رول یا تا شوند که کمترین فضا را اشغال کند تا جایی برای بقیه لباس ها و لوازم جانبی خود داشته باشید!

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

مشاهده و خرید انواع لباس زیر زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها