مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

تاثیر سوتین بر زندگی ما قابل اغراق نیست. انواع سوتین نیاز اعتماد به نفس ، نگه داری سینه و راحتی را فراهم می کنند. در حالی که سوتین‌های ما اهمیت زیادی در زندگی ما دارند ، ممکن است فقط زمان مسافرت به آنها رسیدگی کنیم. وقتی از خانه بیرون می روید ، مواجه با مشکلات نپوشیدن سوتین آخرین چیزی است که می خواهید احساس کنید. گفته می شود ، بسته بندی سوتین همیشه آسان نیست.
به دلیل شکنندگی و شکل خاص سوتین ها ، بسته بندی صحیح سوتین در چمدان می تواند چالش برانگیز باشد. اگر بسته بندی نامناسبی داشته باشید ، خطر رسیدن به مقصد با سوتین های لکه دار ، له شده یا پاره شده را دارید ؛ عوارضی که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید. بیایید به چند روش خلاقانه راهنمای بسته بندی سوتین و 15 نکته بسته بندی سوتین برای سفر نگاهی بیندازیم که می‌توانید سوتین‌های خود را بسته بندی کنید تا مطمئن شوید که سوتین ها سالم به مقصد می‌رسند.

نحوه بسته بندی سوتین برای سفر

قبل از اینکه سوتین های شل خود را در هر جایی که به نظر می رسد در چمدان خود بیندازید ، آنها را در جایی قرار دهید که به حفظ شکل سوتین ها کمک کند. انواع مختلفی از ظروف وجود دارد که بسته بندی و نگهداری سوتین برای سفر را بسیار آسان می کند. بیایید برخی از محبوب ترین گزینه ها را بررسی کنیم.

1. از کیف مخصوص سوتین استفاده کنید

چه راهی برای ایمن نگه داشتن سوتین خود از بسته بندی آن در یک کیف سوتین مسافرتی که مخصوص سوتین طراحی شده است ، بهتر است؟ صادقانه بگویم ، سوتین ها شکل نامناسبی دارند و به طور طبیعی در بیشتر کیف ها و چمدان های مسافرتی جا نمی شوند. انواع کیف سوتین مسافرتی برای نگه داشتن سوتین و حفظ شکل آن ساخته شده اند.
در حالی که ممکن است کمی بیشتر از آنچه می‌خواهید سوتین ها در چمدان جای بگیرند ، اما می‌توانید مطمئن باشید که سوتین‌های شما در صورت نگهداری در کیف سوتین ، ایمن می‌مانند. اگر قصد بسته بندی سوتین های گران تری را دارید ، این قطعاً ارزش بررسی بیشتری دارد.

2. از کیف بسته بندی مکعبی استفاده کنید

کیف بسته بندی مکعبی ابزاری عالی برای سازماندهی و محافظت از همه چیزهایی هستند که برای سفر نیاز دارید. از آنجایی که سوتین ها بسیار شکننده هستند ، یک کیف بسته بندی مکعبی را فقط به سوتین ، لباس زیر و جوراب خود اختصاص دهید.
یک کیف بسته بندی مکعبی راهی عالی برای اطمینان خاطر از آسیب ندیدن سوتین در طول سفر می باشد. برای اطمینان بیشتر نسبت به حفظ شکل سینه بند ، سعی کنید سوتین های فنردار را روی هم قرار دهید و آنها را در امتداد گوشه کیف بسته بندی خود قرار دهید.

3. از کیف پلاستیکی زیپ دار استفاده کنید

اگر ترجیح می دهید روی یک کیف بسنه بندی مکعبی یا کیف مخصوص سوتین سرمایه گذاری نکنید یا ترجیح می دهید بسته بندی سبک داشته باشید ، می توانید در نحوه بسته بندی سوتین خلاق باشید. اگر در خانه کیف های پلاستیکی قابل بسته بندی دارید ، از یکی برای نگهداری سوتین استفاده کنید.
ممکن است تعجب کنید که چگونه یک کیف زیپ دار پلاستیکی نازک می تواند از سوتین محافظت کند. همانطور که معلوم است ، کمی خلاقیت راه زیادی را برای شما رقم می زند! با افزودن مقداری هوا به کیسه قبل از بسته بندی آن ، می توانید یک مانع حباب مانند محافظ در اطراف سوتین خود ایجاد کنید. فقط اگر قصد پرواز دارید هوای زیادی اضافه نکنید ، زیرا فشار ارتفاع ممکن است باعث ترکیدن کیسه شود.

4. از کیف شستشوی سوتین استفاده کنید

اگر قصد دارید سوتین های خود را در زمانی که خارج از خانه هستید بشویید ، احتمالا یک کیف شستشوی سوتین به همراه داشته باشید. کیف شستشوی سوتین ظروف مشبکی است که برای محافظت از سوتین در ماشین لباسشویی طراحی شده اند. یک راه عالی برای محکم کردن و بسته بندی ایمن سوتین ها ، استفاده از کیف مخصوص شستشوی سوتین می باشد.
اگر اخیراً از کیف برای نگه داشتن سوتین های کثیف خود استفاده کرده اید ، قبل از اینکه آن را با سوتین های تمیزی که قصد دارید در سفر ببرید ، آن را بشویید.

بهترین سایز برای لباس زیر خواب

هر مدل لباس زیر با هر جنسی که در رختخواب می پوشید ، مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید سایز لباس زیر است. حتی سایز اشتباه شورت زنانه ، مهم نیست که چه زمانی از روز باشد ، موجب عدم راحتی می باشد. حالا بدتر از آن ، پوشیدن لباس زیر تنگ در رختخواب ممکن است خوابیدن را سخت‌ کند.
برای کمک به انتخاب شورت زنانه مناسب و قابل تنفس برای خواب ، جدول سایز لباس زیر زنانه مزون ایکس را بررسی کنید. به این ترتیب ، می توانید مطمئن شوید که خواب راحتی خواهید داشت.

5. نحوه تا کردن سوتین برای سفر

به غیر از وسایل نگه داری سوتین ، چند روش تا کردن وجود دارد که باعث می شود سوتین ها را در یک چمدان یا کیف کوچک بسیار راحت تر جای داده و در فضا صرفه جویی کنید.

6. تا کردن صدفی را امتحان کنید

یکی از تکنیک‌های منحصربفرد تا کردن سوتین که برای مسافرت عالی است ، شامل ردیف کردن لبه‌های هر کاپ سوتین است و شکلی شبیه صدف ایجاد می‌کند. در حالی که ممکن است ساختن یک توپ از سوتین غیر منطقی به نظر برسد ، این شکل برای نگهداری سایر لباس‌های کوچک مانند شورت یا جوراب‌های محکم تا شده ، عالی است.
در حالی که نمی خواهید چیزی را روی سوتین های تا شده خود قرار دهید ، آنها شکل بسیار خوبی برای نگهداری در گوشه های چمدان شما در سفر هستند. از لباس های دیگر خود برای ایجاد یک مانع محافظ که از سوتین های شما پشتیبانی می کند استفاده کنید.

7. تا کردن روی هم را امتحان کنید

یکی دیگر از روش های عالی تا کردن سوتین برای سفر ، از وسط تا کردن است. این روش مستلزم این است که وسط سوتین خود را با دو انگشت بگیرید، آن را بچرخانید و یک کاپ سوتین را در دیگری قرار دهید. پس از تا کردن چندین سوتین با استفاده از این روش ، می‌توانید همه آنها را روی هم قرار دهید و مجموعه ای از سوتین‌های مرتب و منظم را آماده بسته‌بندی کنید.

8. سوتین ها را روی هم قرار دهید

چه بخواهید سوتین های لوکس خود را بسته بندی کنید ؛ چه بخواهید فقط برای جلوگیری از خراب شدن سوتین ها برایشان کاری کنید ، فکر پیچاندن وسط سوتین ممکن است شما را نگران کند. خبر خوب اینست که هنوز هم می توانید سوتین های خود را بدون نیاز به پیچاندن چیزی روی هم بچینید.
کاپ های سوتین ها را به ترتیب از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین سایز کاپ سویتن درون دیگری قرار دهید تا زمانی که مجموعه‌ای از تمام سوتین‌هایی که قصد سفر با آن‌ها را دارید را در مقابل خود داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که کاپ های سوتین زیرین را با سایر لباس های کوچک پر کنید تا به حفظ شکل سینه بند شما کمک کند.

ترفندهای بیشتر برای بسته بندی سینه بند

قبل از شروع بسته بندی سوتین ها برای مسافرت ، نکات و ترفندهایی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که به شما کمک می کند در فضا صرفه جویی کنید و در حین رسیدن از نقطه A به نقطه B ، سینه بند خود را ایمن نگه دارید.

9. بندهای سوتین را جمع کنید

بند سوتین برای عملکرد صحیح سوتین ضروری است. گفته می شود ، وقتی با لباس های دیگر بسته بندی می شوند ، می توانند آزاردهنده باشند. زیرا قلاب ها می توانند روی پارچه های دیگر گیر کنند. برای جلوگیری از این امر ، به یاد داشته باشید که بند سوتین خود را داخل کاپ سوتین قرار دهید.
اگر سوتین ها را روی هم قرار می دهید ، از سوتین زیرین استفاده کنید تا بندها را در جای خود نگه دارید. در غیر این صورت ، بند های سوتین را با قرار دادن آنها بین قسمت داخلی سوتین ، جوراب یا لباس زیری که برای حفظ شکل سوتین استفاده می کنید ، در جای خود نگه دارید.

10. از گوشه چمدان برای قرار دادن سوتین ها استفاده کنید

چند روش بسته بندی سوتین در بالا ، استفاده از گوشه های چمدان را پیشنهاد کرده است. این به این دلیل است که قرار دادن سوتین‌ها در اکثر قسمت‌های دیگر چمدان ؛ مگر اینکه توسط نوعی ظرف محافظت شده باشد ، ممکن است به سوتین‌های شما آسیب برساند.
از آنجایی که سوتین شکل منحصر به فردی دارد ، اگر به صورت استراتژیک بسته بندی نشود ، می تواند فضای قابل توجهی را نیز اشغال کنند. نگه داشتن سوتین ها در گوشه های چمدان باعث صرفه جویی در فضای شما می شود و به شما این امکان را می دهد که لباس های بیشتری را بدون پر کردن کیف خود ببندید.

11. همیشه کاپ سویتن را پر کنید

اگر می‌پرسید چگونه پد یا اسفنج سوتین را در جای خود نگه داریم ، ساده‌ترین پاسخ این است که کاپ های سوتین را پر کنید. تقریباً هر روش تا کردن و چیدن را می توان با پر کردن کاپ سوتین با جوراب و لباس زیر بهبود بخشید. این روش برای حفظ از فرم طبیعی سینه بند شما عالی است.

روش بسته بندی مرتب سوتین

برخی از روش های بسته بندی مرتب سوتین به کمی آینده نگری نیاز دارد. اگر از ابتدا آنها را در نظر نداشته باشید ، ممکن است لازم باشد فرآیند بسته بندی خود را مجدداً تکرار کنید تا اشتباهات را اصلاح کنید. قبل از اینکه لباس های خود را به چمدان اضافه کنید ، به یاد داشته باشید که نکات زیر را تمرین کنید.

13. تعداد سوتین کمتری بسته بندی کنید

تعداد سوتین هایی که با خود به سفر می برید هرچه کمتر باشد بهتر است. حتی اگر نهایت مراقبت از سوتین را بعمل آورید ، در طول سفر با نا مرتبی های زیادی مواجه می شوید و احتمالا در نهایت برخی سوتین‌ها را خراب کنید. هنگامی که یک سوتین را چند روز پوشیدید ، کافی است آن را بشویید تا بتوانید روز بعد دوباره آن را بپوشید.
اکثرا هیچ کس از شستن لباس در مسافرت خوشش نمی آید. اما همراه داشتن کمترین تعداد ممکن از انواع سوتین هایتان ، بهترین راه برای صرفه جویی در فضای چمدان و ایمن نگه داشتن سوتین های خود در طول سفر است.

12. بسته بندی سوتین را در آخرین مرحله انجام دهید

قبلاً گفته‌ایم و باز هم خواهیم گفت ؛ سوتین‌ها شکننده هستند و باید با احتیاط بکار روند. در حالی که پک کردن سوتین‌ها می‌تواند آزاردهنده باشد و احتمالا بخواهید آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن در چمدان بچینید ؛ اما برای جلوگیری از له شدن سوتین باید ابتدا همه چیزهای دیگر را بسته‌بندی کنید و در آخر لباس زیر خود را قرار دهید. جای لباس های زیر در بالای چمدان و روی سایر لباس ها ایمن تر است نسبت به وسط یا بدتر از آن ، پایین چمدان و زیر بقیه لباس ها.

14. از سفر با سوتین های جذاب و گران قیمت خودداری کنید

در این مرحله ، بهتر است سوتین های جذاب خود را در خانه بگذارید. سفر با خطراتی همراه است ، بنابراین فقط چیزهایی را با خود ببرید که اگر آسیب دیدند مشکلی نداشته باشید. در صورت امکان بسته بندی انواع سوتین بدون فنر را در اولویت قرار دهید ، زیرا این مدل ها در صورت بسته بندی با لباس های دیگر ، کمتر شکل خود را از دست می دهند.

15. پس از رسیدن به مقصد سوتین ها را از بسته بندی خارج کنید

پس از رسیدن به مقصد ، به یاد داشته باشید که سوتین ها را در اسرع وقت از چمدان بردارید. هر چه مدت بیشتری در یک کیسه فشرده بمانند ، احتمال اینکه شکل خود را از دست بدهند بیشتر است. هنگامی که آنها را بیرون آوردید ، حتما آنها را در کمد آویزان کنید یا در طول سفر در کشو بگذارید.
بسته بندی سوتین می تواند یکی از چالش برانگیزترین آمادگی ها برای سفر باشد ، اما با کمک نکات بالا ، همه چیزهایی را که برای ایمن نگه داشتن سوتین های خود در حین گشت و گذار در جهان نیاز دارید، در اختیار دارید!

اگر به دنبال بهترین سوتین برای سفر هستید ، مجموعه سوتین های بدون فنر مزون ایکس را بررسی کنید ، سوتین های عالی برای راحتی نهایی و بسته بندی آسان.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع سوتین زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها