مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

شما معمولاً به محض بیدار شدن از خواب سوتین می پوشید و درست قبل از خواب آن را بر می دارید. اکنون در فکر این هستید که آیا هنگام خواب باید از سوتین استفاده کنید تا از افتادگی جلوگیری کنید ، اما همچنین نگران هستید که ممکن است مشکلات سلامتی دیگری ایجاد کند. در مورد پوشیدن سوتین در رختخواب چه چیزی درست است و چه چیزی غلط است؟ در اینجا به چهار سوال متداول اصلی در مورد خوابیدن با سوتین پاسخ می دهیم.

آیا بستن سوتین در رختخواب مانع از افتادگی سینه می شود؟

یک افسانه رایج وجود دارد که استفاده منظم از سوتین می تواند از افتادگی پستان جلوگیری کند. با این حال ، هیچ شواهد قطعی وجود ندارد که نشان دهد پوشیدن سوتین در طول روز یا شب از افتادگی سینه در طولانی مدت جلوگیری می کند. این که سینه شما چقدر افتاده یا نه ، بیشتر به ژنتیک و الگوهای شیردهی شما بستگی دارد. (اگرچه حتماً باید در حین ورزش از یک سوتین ورزشی استفاده کنید تا سینه های شما بیش از حد حرکت نکند.)
به این دلیل که هنگام خوابیدن ، سینه های شما آنقدری افتاده نمی شود چون کل بدن شما وقتی در حالت افقی دراز کشیده اید نیروی گرانش کمتری را تجربه می کند ، بنابراین نیاز به پوشیدن سوتین و لیفت کردن پستان را کاهش می دهد. وقتی ایستاده اید و اثرات گرانش را کامل تجربه می کنید ، پوشیدن سوتین سینه های شما را در زیر لباس لیفت شده نشان می دهد ، این یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم دوست دارند در طول روز از سینه بند استفاده کنند. با این حال ، اگر بیشتر شب ها برای جلوگیری از افتادگی ، سوتین می پوشیدید ، می توانید از آن بگذرید و اجازه دهید پستان ها آزاد باشند.

آیا بستن پستان بند زمان خواب برای سلامتی مضر است؟

همچنین افسانه های زیادی وجود دارد که سوتین برای سلامتی شما مضر است و می تواند باعث سرطان شود یا رشد سینه شما را متوقف کند. این به هیچ وجه صحت ندارد ، بنابراین می توانید این نگرانی ها را رها کنید. با این حال ، پوشیدن سوتین نامناسب در طول روز یا شب می تواند باعث تحریکات پوستی در انواع مختلف شود.
به عنوان مثال ، اگر سوتین شما مناسب نباشد ، ممکن است بند سوتین ساییدگی ایجاد کند یا فنر آن به اندامتان فشار دهد. به همین دلیل است که باید خودتان را اندازه بگیرید و سایز مناسب سوتین را انتخاب کنید. اگر مکرراً سوتین می پوشید ، پارچه می تواند عرق ، کثیفی و باکتری را به خود بگیرد که می تواند منجر به بروز آکنه ، بثورات و سایر بیماری های پوستی شود. چه سوتین های خود را در طول روز بپوشید و چه هنگام خواب ، باید مرتباً آنها را بشویید تا از تحریک پوست شما جلوگیری شود.
وقتی صحبت از بستن سوتین به رختخواب می شود ، واقعاً همه چیز به راحتی شما بستگی دارد. برخی از افراد ، به ویژه آنهایی که سینه های بزرگتری دارند ، کمی جمع نگه داشتن پستان ها برای آنها احساس راحتی بیشتری بهمراه دارد. اگر هنگام خواب ، به ویژه زیر سینه هایتان ، زیاد عرق می کند ، پوشیدن سوتین می تواند مقداری از این رطوبت را جذب کرده و به خنکی و خشکی شما کمک کند.
در مورد تعریق در خواب ، اگر در طول شب زیاد عرق می کنید ، باید سوتین خواب خود را بیشتر بشویید. اگر صبح دوش می گیرید و در نتیجه با آلودگی روز به رختخواب می روید ، باید سوتین های خواب خود (و همچنین ملحفه ها و لباس خواب) را بیشتر از مواقع دیگر بشویید.

برای خواب چه نوع سوتینی باید بپوشم؟

اگر نظرتان این است که هنگام خواب ، با سوتین راحت تر هستید ، باید سوتین مناسب را برای پوشیدن در رختخواب انتخاب کنید. شما هیچ چیز محکم یا محدود کننده ای نمی خواهید ، بنابراین سوتین فنر دار را برای لباس روز بگذارید. این مورد در مورد سوتین های بدون فنر که فشرده سازی بالایی دارند مانند سوتین های ورزشی نیز صدق می کند.
در عوض ، به دنبال سوتین های بدون فنر و قابل تنفس باشید که زیاد محکم و سفت نباشند. بسیاری از مردم ترجیح می دهند با سوتین هایی بخوابند که بدون درز ، بدون برچسب ، بدون فنر و گاهی اوقات بدون قفل و قزن باشند. نوار باید به اندازه کافی کوچک باشد تا در جای خود بماند اما آنقدر شل باشد که در دنده های شما نفوذ نکند. شما باید بتوانید دو انگشت خود را زیر نوار بدون مشکل زیاد بکشید. به دنبال پارچه های قابل تنفس باشید که عرق را به دام نیندازد یا باعث گرم شدن بیش از حد شما نشود.
اساساً ، خوابیدن با سوتین باید راحت تر باشد ، نه برعکس. اگر پوشیدن نوع خاصی از سوتین باعث ناراحتی شما می شود یا شب بیدار نگه تان می دارد ، نوع دیگری از پستان بند ها را امتحان کنید یا حتی بدون سوتین به خواب بروید. این واقعاً به شما مربوط است و آنچه برای سینه های شما بهتر عمل می کند!
اگر به دنبال سوتین راحت هستید ، از جمله تعدادی که می توانید در آنها بخوابید ، مجموعه سوتین های تی شرت و سوتین های بی سیم مزون ایکس را در نظر بگیرید. ما اندازه نوارها را تا 42 و اندازه های کاپ ها تا DD و مجموعه وسیعی از سوتین ها را متناسب با بدن های هر شکل و اندازه ارائه می دهیم

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

بهترین سوتین های راحتی و خواب

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها