مزون ایکس در شبکه اجتماعی

مشاهده مقاله در

اینستاگرام

مشاهده مقاله در

تـــلــگـــرام

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها ما را دنبال کنید !

آیا باید با شورت بخوابیم یا با شورت نخوابیم ؟ اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده است ، نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا نگرانی های شما را برطرف کنیم. به احتمال زیاد ، بحث های قدیمی در مورد اینکه در رختخواب چه بپوشید را شنیده اید. آیا خوابیدن با سوتین خوب است؟ در مورد انواع خاصی از لباس خواب چطور؟ در همین راستا ، بسیاری از خانم ها نیز به این فکر می کنند که آیا بهتر است با شورت بخوابند یا خیر.
بر خلاف هر چیزی که به شما گفته شده است ، خوابیدن با لباس زیر کاملاً خوب است. در واقع ، حتی ممکن است انواع مزایا ، از سبک کردن بار لباسشویی گرفته تا آماده بودن برای مواقع اضطراری را به همراه داشته باشد. غافلگیر شدین؟ برای شناخت هفت دلیل که چرا باید با شورت بخوابیم به خواندن ادامه دهید.

آیا خوابیدن با شورت اشکالی دارد؟

معلوم است که خوابیدن با شورت اشکالی ندارد! به گفته برخی پزشکان ، از نظر پزشکی برای اکثر زنان ضروری نیست که در شب لخت بخوابند. بنابراین ، این همه بحث برای چیست؟
دلیل این همه بحث بر سر پوشیدن لباس زیر در رختخواب ، به مواد غیر قابل تنفس بکار رفته در برخی از انواع شورت زنانه مربوط می شود. به طور طبیعی ، اگر شورت زنانه نامناسب را انتخاب می کنید ، ممکن است سلامت اندام شما آسیب ببیند. به همین دلیل است که افراد مستعد التهاب در اندام پایین تنه ممکن است بخواهند از پوشیدن لباس زیر قبل از خواب اجتناب کنند.

7 دلیل برای خوابیدن با شورت

قبل از انتخاب کت و شلوار تولد ، ممکن است بخواهید مزایای پوشیدن لباس زیر در رختخواب را بدانید. در ادامه چند دلیل برای خوابیدن با شورت را بررسی می کنیم.

1. خوابیدن با شورت برای پاکیزگی

برای شروع ، خوابیدن با شورت می تواند تمیزتر از برهنه رفتن به رختخواب باشد. در یک نظرسنجی ، 30 درصد از پاسخ دهندگان گزارش کرده اند که تنها یک بار در سال ملحفه های خود را می شویند. بین شستشوها ، حشرات ریز به نام کنه های گرد و غبار از پوسته های مرده روی بستر ما تغذیه می کنند. هنوز هم می خواهید بدون شورت بخوابید؟ خوابیدن با لباس زیر یک لایه محافظتی اضافی بین شما و میکروب‌هایی که بین ملحفه‌های شما زندگی می‌کنند به شما می‌دهد.

2. خوابیدن با شورت برای راحتی

در حالی که رختخواب شما را در شب گرم نگه می دارد ، پارچه برخی از ملحفه ها ممکن است به اندازه کافی نرم نباشند. علاوه بر عدم راحتی ، به گفته یک متخصص پوست ، مواد مصنوعی موجود در ملافه‌ها می‌توانند باعث تحریک یا بدتر شدن شرایط پوستی مانند اگزما و روزاسه شوند. درصورت عدم استفاده از ملحفه های ابریشمی یا نخی ، ممکن است راحت خوابیدن با لباس زیر را ترجیح دهید. به خصوص اگر شورت قابلیت تنفس و  جنس نرمی داشته باشد.

3. خوابیدن با شورت برای لباسشویی کمتر

اگر فکر می‌کنید با برهنه به رختخواب رفتن می‌توانید مقداری از لباس‌های شسته شده را نجات دهید ، دوباره فکر کنید. بدون لایه محافظ اضافی برای نواحی پایین تنه ، لباس خواب و ملافه شما احتمالا نیاز به شست و شوی بیشتری داشته باشند. به جای تمیز کردن بیشتر موارد حجیم ، می‌توانید نحوه شستن لباس‌ زیر را بیاموزید.

4. خوابیدن با شورت برای احتیاط در زمان پریود

هیچ چیز بدتر از بیدار شدن از خواب با لکه قاعدگی روی رختخواب تازه شسته شده نیست. آیا می دانستید که خوابیدن با لباس زیر می تواند به کاهش احتمال این اتفاق ناخوشایند کمک کند؟ از آنجایی که شورت یک مانع اضافی بین شما و ملافه شما ایجاد می کند ، احتمال نشتی خون بسیار کمتر است.

5. خوابیدن با شورت برای کنترل تعرق بدن

اگر عرق شبانه دارید ، آخرین چیزی که ممکن است بخواهید این است که یک لایه لباس اضافی در رختخواب بپوشید. با این حال ، برخی از لباس‌های زیر می‌توانند به خشک نگه داشتن شما کمک کنند. به جای استفاده از پارچه های معمولی ؛ شورت نخی یا سایر مواد سبک وزن را در طول شب امتحان کنید. شورت نخی به تنظیم دمای شما کمک می کند. بعلاوه، اگر همچنان عرق کردید ، یک لایه محافظ بین خود و ملحفه ها خواهید داشت.

6. خوابیدن با شورت برای حفظ حریم خصوصی

دلیلی وجود دارد که اندام پایین تنه را قسمت های خصوصی می نامند! احتمالاً می خواهید آنها را خصوصی نگه دارید. اگر هم اتاقی یا هم خانه دارید ، برهنه به رختخواب رفتن ، ممکن است راحت نباشد. برای کسانی که عادت به راه رفتن در خواب دارند ، ممکن است حتی متوجه نباشند که در خانه خود در حال پرسه زدن هستند. برای جلوگیری از ناهنجاری ، احتمالا بخواهید با شورت بخوابید.

7. خوابیدن با شورت برای مواقع اضطراری

اگر در طول شب اتفاق ناگواری بیفتد ، نمی خواهید نگران باشید که شایسته باشید. با خوابیدن با لباس زیر، در صورت وقوع یک حمله اضطراری آماده خواهید بود. علاوه بر این ، اگر هشدار آتش بصدا درآید چه اتفاقی می افتد؟ خوابیدن با شورت به شما اجازه می دهد قبل از تخلیه ساختمان زمان بیشتری داشته باشید.

بهترین مدل های لباس زیر زنانه خواب

خوابیدن با لباس زیر انواع و اقسام فواید را به همراه دارد ، اما آیا مدل لباس زیر اهمیت دارد؟ هنگام تصمیم گیری بین انواع مختلف شورت زنانه برای خواب ، همه چیز به این بستگی دارد که شما راحت باشید. اگر شورت زنانه پوشش کامل را ترجیح می دهید ، به سراغ شورت پادار زنانه بروید. کسانی که پوشش کمتری می خواهند احتمالا انتخابشان انواع شورت هیپستر باشد. انواع شورت تانگ چطور؟ اگرچه برخی اصرار دارند که شورت زنانه تانگ باعث عدم راحتی می شود ، حقیقت این است که بسیاری از مردم شورت تانگ زنانه مناسب را انتخاب نمی کنند. اگر با پوشیدن یک شورت تانگ در رختخواب راحت هستید ، فقط مطمئن شوید که پارچه قابل تنفس و سایز مناسب را انتخاب کنید.

بهترین پارچه برای لباس زیر خواب

هنگامی که مدل شورت خواب خود را انتخاب کردید ، انتخاب پارچه مناسب می تواند راحتی مطلوبی را برای شما فراهم کند. در ادامه بهترین پارچه برای لباس زیر خواب آورده شده است.

1. شورت زنانه نخی

پوشیدن شورت الیاف طبیعی مانند شورت زنانه نخی و پنبه بهترین گزینه برای اندام تناسلی است ، زیرا می تواند راحت تر از سایر مواد عرق را جذب کند. هر جنس شورت زنانه که می پوشید ، مطمئن شوید که فاق شورت ، نخی باشد.

2. شورت زنانه میکرو

شورت زنانه میکرو به نرمی معروف می باشد و آن را به پوست دوم ایده آل برای پوشیدن در رختخواب تبدیل می کند.

3. شورت زنانه تور نایلونی

با شورت زنانه تور نایلونی که به سرعت خشک می شود ، تنفس مورد نیاز برای استفاده در طول شب را خواهید داشت.
از طرف دیگر، کسانی که مستعد التهاب هستند ممکن است بخواهند از خوابیدن با شورت هایی از مواد زیر اجتناب کنند.

1. شورت زنانه توری

شورت زنانه توری ممکن است به شما احساس جذابیت بدهد ، اما پوشیدن لباس‌ زیر توری تنگ می‌تواند منجر به اصطکاک ناراحت‌کننده و رشد موهای درونی شود. اگر نمی توانید شورت توری خود را جدا کنید ، آنهایی را انتخاب کنید که فاق نخی دارند.

2. شورت زنانه حریر

شورت زنانه حریر ممکن است شما را در خلق و خوی راحت قرار دهد ، اما اجازه نمی دهد رطوبت در طول شب از بین برود. شورت زنانه میکرو می تواند همان احساس نرمی شورت حریر را به شما بدهد بدون اینکه شما را خفه کند.

3. شورت زنانه الیاف مصنوعی

اگرچه شورت زنانه ابریشم مصنوعی و پلی استر می توانند انتخاب های راحت قبل از خواب برای اکثر افراد باشند ، پوشیدن شورت زنانه الیاف مصنوعی ممکن است خطر تحریک اندام را افزایش دهد.
با انتخاب پارچه‌های بهتر برای لباس زیر خود ، می‌توانید مطمئن باشید که کارهای شخصی خود را درست انجام می‌دهید.

بهترین سایز برای لباس زیر خواب

هر مدل لباس زیر با هر جنسی که در رختخواب می پوشید ، مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید سایز لباس زیر است. حتی سایز اشتباه شورت زنانه ، مهم نیست که چه زمانی از روز باشد ، موجب عدم راحتی می باشد. حالا بدتر از آن ، پوشیدن لباس زیر تنگ در رختخواب ممکن است خوابیدن را سخت‌ کند.
برای کمک به انتخاب شورت زنانه مناسب و قابل تنفس برای خواب ، جدول سایز لباس زیر زنانه مزون ایکس را بررسی کنید. به این ترتیب ، می توانید مطمئن شوید که خواب راحتی خواهید داشت.

جدیدترین کالکشن لباس زیر زنانه

خرید انواع شورت زنانه و دخترانه

برای دیدن مقاله اصلی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی
امتیازدهی
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها